Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei meillä keski-ikäisillä naisilla tee yhtään mitään

Vierailija
13.07.2017 |

Kaikki miehet vaan katselee nuoria naisia. Elämä on ohi kun nainen täyttää 40 v.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meilläpä vasta jotain tekeekin! Esimerkiksi meidän firma kaatuisi välittömästi, jos me keski-ikäiset naiset (pomosta alkaen) emme pitäisi sitä pystyssä.

Vierailija
2/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta joo. Omat lapset ei tarvitse enää, lapsenlapsia on ihan turha odottaa vielä kymmeneen vuoteen... Työnantajakin vaan säästäisi jos en joka aamu raahautuisi tänne tekemään laskutettavaa työtä...

Terveyspalvelutkin varmaan hoitaisi mieluummin nuorten ja rahattomien kolotuksia, ja mitä tämän ikäinen enää missään kauneushoidoissa tai kampaajallakaan käy, se on vaan nuorille ja näteille tarkoitettuja juttuja. Ei kelpaa rahani sinnekään!

Puhumattakaan seitsemänkymppisistä vanhemmistani! Kyllä hekin olisivat jo valmiit vapautumaan siitä tiedosta, että esikoistyttärensä täyttää jo 43 vuotta! Kuka haluaa vanhemmilleen moista taakkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha vänistä. Yhtä vähän tekee parikymppisillä pojilla eivätkä hekään itke aamusta iltaan jollain vauva-palstalla. Miehet taitavat olla vähän kehittyneempiä kuin naiset.

Vierailija
4/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi se on jo paljon aiemmin. :D

M22

Vierailija
5/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta joo. Omat lapset ei tarvitse enää, lapsenlapsia on ihan turha odottaa vielä kymmeneen vuoteen... Työnantajakin vaan säästäisi jos en joka aamu raahautuisi tänne tekemään laskutettavaa työtä...

Terveyspalvelutkin varmaan hoitaisi mieluummin nuorten ja rahattomien kolotuksia, ja mitä tämän ikäinen enää missään kauneushoidoissa tai kampaajallakaan käy, se on vaan nuorille ja näteille tarkoitettuja juttuja. Ei kelpaa rahani sinnekään!

Puhumattakaan seitsemänkymppisistä vanhemmistani! Kyllä hekin olisivat jo valmiit vapautumaan siitä tiedosta, että esikoistyttärensä täyttää jo 43 vuotta! Kuka haluaa vanhemmilleen moista taakkaa!

Mutta miehet ei enää katsele meitä. Ei toivoakaan löytää meistä.

Vierailija
6/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kyllä pätkääkään kiinnosta, mitä joku muu minulla tekee. Minä teen ihan just, mitä itseäni huvittaa. Elämästä pitää nauttia. 😊

Vierailija
7/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miesten huomio on sulle = elämä, niin varmaan on turha olo. Onneksi kaikilla ei ole näin. 

Vierailija
8/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos miesten huomio on sulle = elämä, niin varmaan on turha olo. Onneksi kaikilla ei ole näin. 

Kyllä se on sillä lailla tärkeä että huomaa ettei omaa keski-ikäistä ukkoa pysty vaihtamaan kun ei ketään saa.

Vierailija
9/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa olen 44 ja mulla on vaippaikäinen hoidettavana. Elän ruuhkavuosiani ja saan runsaasti seksiäkin. Kyllä koen olevani tarpeellinen.

Vierailija
10/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehet ei enää katsele meitä. Ei toivoakaan löytää meistä.

Kyllä katselee, keski-ikäinen nainen on todella loistavaa omaishoitajamatskua. Sä et vaan näe niitä miehiä miehinä. Olet itse ihan yhtä paha, kun mieheksi ei kelpaa kuin 27-35 -vuotias hunksi.

Vierailija
11/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse minulla mitään tehdäkään, en ole käyttöesine. Tärkeintä on se, mitä itse teen elämälläni.

Vierailija
12/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on sillä lailla tärkeä että huomaa ettei omaa keski-ikäistä ukkoa pysty vaihtamaan kun ei ketään saa.

Miksi pitäisi saada? Kuka yleensä haluaa enää mitään riippakiviä kotiinsa, kun yhdestä kerran on eroon päässyt? Kaikkein parasta on kun elää yksin, niin saa tehdä mitä huvittaa.

Vierailija
13/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi saada? Kuka yleensä haluaa enää mitään riippakiviä kotiinsa, kun yhdestä kerran on eroon päässyt? Kaikkein parasta on kun elää yksin, niin saa tehdä mitä huvittaa.

Juuri näin minäkin ajattelen. Minua luullaan paljon nuoremmaksi ja treffeille oon päässyt aina kun halunnut,  mutta keski-ikäiset miehet on niin rasittavia. Ei jaksa. Mieluummin asuu itse kauniissa kodissaan ja käy salilla ja harrastaa koiran kanssa, ilman riesapetteriä tai miehenretaletta harmina.

Vierailija
14/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet vaan katselee nuoria naisia. Elämä on ohi kun nainen täyttää 40 v.

Niin! Kiinnitä huomiosi sanaan katselee, sillä siihen se usein jää lukuunottamatta huippukuntoisia yli 400 000 euroa vuodessa tienaavia herroja.

Ota sen jälkeen netistä tilastot esiin ja katso, miten paljon Suomessa on naisia ja miehiä eri ikäluokissa.

Vedä johtopäätöksiä. Mitenkä asia oikeasti mahtaa olla?

Vierailija
15/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu omasta puolestasi. Onneksi elämäni ei riipu siitä, kaipaako joku mies minusta kaunista esinettä katsottavaksi. 

Vierailija
16/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän itsekin 50v naisena katselen mieluummin hyväryhtisiä nuoria miehiä joilla on lihakset oikeilla paikoilla.

Voit käydä s24-sivustolla katsomassa miten kova vienti keski-ikäisellä miehellä on. Laita naamat mieleen ja käy parin vuoden päästä tarkistamassa, jokaikinen naamakuva on tallella. Ja miehet eivät pärjää ilman naista, mutta nainen pärjää paremmin ilman miestä kuin miehen kanssa!

Vierailija
17/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus siltä tuntuu. Mutta eilen 2 omien sanojensa mukaan itseäni 10 vuotta nuorempaa miestä kävivät niin kuumina minuun että kähmivät yms. Olen 51 enkä käy paljon ulkona. Ei ole kiva tuntea itsensä lihanpalaseksi, eikä irronnut. Olin kyllä yllättynyt. No tänään tuli elämäni ensimmäinen suorarekrytointikutsu. Minulla taitaakin nyt mennä lujaa?

Vierailija
18/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas ammattivalittaja nyt näin pessimistisenä reklamoi? Eihän siitä kauaa ole, kun julistit ihan tuossa tuokiossa vaihtavasi sen köyhän, rupsahtaneen ukkosi nuorempaan ja rikkaampaan?

Vierailija
19/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :D Mä olen 40+, miesystävä on alle kolmekymppinen. Antaa niitten vanhojen ukkojen (lue: omanikäisten ja vanhempien :P) vaan kyylätä ja kuolata niitä parikymppisiä, ukkoutuneita ovat kuitenkin eivätkä osaa käsitellä naista siten kuin kuuluu. 

Eli: jos miehet katselee nuoria naisia, niin mikäs meitä naisia estää katselemasta nuoria miehiä <3 

Vierailija
20/26 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotias on vielä nuori! Vasta lähempänä 60 alkaa tuntua tuntua tuolta, mitä ap kirjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän