Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolisitko pienimunaista miestä?

Vierailija
13.07.2017 |

Onko pienimunaisella miehellä mitään toivoa löytää naista? En uskalla lähestyä kauniita naisia, kun pelkään heidän reaktiotaan varustukseeni, joten olen tyytynyt vaatimattoman näköisiin naisiin ja hekin tekevät katoamistempun pian sen jälkeen kun seksi on astunut kuvioihin. Mikä avuksi? Löydänkö koskaan ketään naista? Alkaa tuntua jo epätoivoiselta tämä ainainen yksinolo.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska saan parempaakin

Vierailija
2/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pienimunaisiin ruikuttajiin en ainakaan. Ei ihme jos katoavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kivaa olisi, kyllä iso tai sopivan kokoinen miellyttää enemmän.

Vastaavasti voisit miettiä, haluaisitko sinä itse isotoosaisen naisen, jolloin et itse tuntisi seksissä nautintoa?

Vierailija
4/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä on pieni,mutta osaa suulla osaa minut tyydyttää mainiosti. Ja on muutenkin paras mies minulle ❤️

Vierailija
5/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien kokemuksella voin sanoa, että olen tyytyväinen kumppanini varustukseen. Pelittää edelleen virkeästi, vaikka neljänkympin rajapyykkikin ohitettu. (Pienempään kokonaisuuteen riittää veri paremmin...?)

Ei se koko, vaan miten sitä käyttää. Miehelläni on keskivertoa pienempi, mutta sänkyelämämme saattaa olla keskivertoa ikäistämme pariskuntaa virkeämpi.

Vierailija
6/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Olisiko pienimunainen valmis seksittömään suhteeseen? 

Vierailija
7/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käsistään kätevä.

Vierailija
8/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mauton juttu.

Vierailija
9/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolis miestä ollenkaan, munalla tai ilman!

Vierailija
10/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki älä ota iso PILLUISTA naista.

Pillu on joustava elin, löystyy kovassa käytössä ja supistuu selibaatissa ennalleen tiukemmaksi. Mutta pieneen piliin ei auta mikään.

Onko sua sanottu löysäksi:D ei se iso toosa kutistu pieneksi vaikka kuinka kuvittelet.

Vierailija
11/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska saan parempaakin

Itsekin otin samasta syystä isorintaisen naisen.

Vierailija
12/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun toinen fuckbuddy on pienimunainen mutta minä olen pienipilluinen nainen.

Vierailija
13/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miniminipeniksen kanssa voisi olla totuttelemista, mutta kaipa sekin menisi jos munassa olisi kiinni muilta ominaisuuksiltaan passeli tyyppi. Jos taas on keskivertoa pienempi mutta normaalin rajoissa niin ihan sama, pitkällä tähtäimellä jopa parempi kun jäätävä hevosenkyrpä. Menee paikat rikki eikä voi panna montaa kertaa päivässä sellaisen kanssa. 

Vierailija
14/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavasti voisit miettiä, haluaisitko sinä itse isotoosaisen naisen, jolloin et itse tuntisi seksissä nautintoa?

Lesbot saa seksissä nautintoa, vaikka kummallakaan ei ole pipua.

Vierailija
15/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap ei ole vain huonosti varustettu vaan muutenkin surkea sängyssä? Itse tiedän näitä tapauksia ja miehelle tuntuu käyvän itsetunnolle se, että nainen on paljon kokeneempi ja itse ei osaa mitään. Siinä menee muuten niin komea mies hukkaan. Eli vastaus on en huolisi.

Vierailija
16/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alakerrassa pahempi vika kuin se, että olisi vain pieni muna. Aika moni nainen on kuitenkin ollut halukas ties mihin. Ehkä saan sitten vaan jotain sympatiapisteitä.

Monilla ns. terveillä ihmisilllä on luonteessa niin suuria vikoja, että neliraajahalvaantunutkin jää toiseksi. Että on sitä pahempaakin.

Vierailija
17/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki älä ota iso PILLUISTA naista.

Pillu on joustava elin, löystyy kovassa käytössä ja supistuu selibaatissa ennalleen tiukemmaksi. Mutta pieneen piliin ei auta mikään.

Onko sua sanottu löysäksi:D ei se iso toosa kutistu pieneksi vaikka kuinka kuvittelet.

Kyllä omalla kohdallani on kutistunut.

Aiemmin olin miehen kanssa, jolla oli iso ja sekään ei tuntunut missään ja sitten 3kk ilman seksiä ja sen jälkeen olin miehen kanssa, jolla oli aika pieni ja hän kommentoi, että olen niin tiukka että hänen elimeensä sattuu ja itseänikin yhdyntä koski. Tunsin itsekin, että olin siis huomattavasti tiukentunut, joten suosittelen muillekin löysätoosaisille lämpimästi pientä taukoa. :)

Vierailija
18/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et etsiskään naista vaan miestä? Kakkoseen sujahtaa pienempikin;)

Vierailija
19/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lesbot saa seksissä nautintoa, vaikka kummallakaan ei ole pipua.

Varmasti saavat,  heterona en tunne kuitenkaan lesboseksin saloja.

Suuseksi molemmin puolisena on meilläkin esileikkinä, mutta kyllä minä saan tuhannesti järisyttävämmän orgasmin mieheni yhtyessä minuun komean kokoisella elimellään.

Vierailija
20/24 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä koolla vaan ON väliä! Sori

N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan