Listataan eri automerkkeihin liittyviä nimityksiä ja sanontoja. Esim. Toyota Corolla ~ ohi vaikka porolla.
Tai Toyota Carina ~ ikuinen narina.
Myös Citroenia oon kuullut nimitettävän patongiksi.
Tuleeko muita mieleen?
Kommentit (144)
Audin suunnittelijat miettivät autolleen logoa ja päätyivät neljään renkaaseen, koska se kuvasi heidän mielestään hyvin autoa. Opelin tehtaalla miettivät samaa asiaa ja piirsivät jo ensimmäisen renkaan, kunnes tajusivat ettei he voi millään mieltää sitä autoksi ja vetivät suttausviivan sen ensimmäisenkim renkaan yli.
OPEL Olen Laiska, En Liiku.
Fiat - Petojen sukua. Susi jo syntyessään.
Volkswgen - aina jonojen kärjessä
Mä en ymmärrä. Eihän corollan ohi pääse porolla, ellei corolla oo parkissa tai sit liiku tosi hitaasti. Mutta normaalissa liikennetilanteessa siis ei. Eli onko oletuksena, että se corolla seisoo parkissa tien sivussa? Miksi tätä ei siinä tapauksessa mainittu erikseen?
Opelista myös: On se Perkele, kun Ei Liiku.
volga vie perille, taxi tuo takaisin.
Mitä yhteistä on BMW:llä ja miesten alushousuilla?
- Molemmissa on mulkku sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä. Eihän corollan ohi pääse porolla, ellei corolla oo parkissa tai sit liiku tosi hitaasti. Mutta normaalissa liikennetilanteessa siis ei. Eli onko oletuksena, että se corolla seisoo parkissa tien sivussa? Miksi tätä ei siinä tapauksessa mainittu erikseen?
Vitsi on siinä, että Corolla olisi muka niin hidas auto (juuri normaalissa liikenentilanteessa), että porollakin pääsee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vitsihän on siinä, että Corolla olisi muka niin hidas auto (juuri normaalissa liikennetilanteessa), että porollakin pääsee ohi.
Ford Mondeo – kyydissäni Maria Monde o!
OPEL = Oottakkee Pojat, Elekee Lähtii
Savon murretta taitaville. ;)
Neljä rengasta ja loota - siitä tulee Skoda; voit päästä Turkuun asti, jos työnnät ahkerasti.
Toyota Avensis > Toyota Anjovis