Miten selviän tästä häpeästä?
Nolottaa niin tajuttomasti. Erilaiset sattumusten seurauksena (en voi kertoa enempää, ettei minua tunnisteta), minulle sattui pissavahinko, aikuiselle ihmiselle. En ollut kännissä eikä mitään sellaista, mutta vessan löytäminen kesti liikaa ja lopputulos oli hirveä. Nyt en kehtaa enää koskaan poistua kotoa...
Kommentit (37)
Mulle on käynyt samat. Suht keskellä kaupunkia, housupuvussa. En löytänyt vessaa, yritin kyykistyä kadunkulmaan ja joku koiranulkoiluttaja tuli just paikalle. Ei auttanut muuta kuin vetää housut takaisin ylös ja loput pissat (paljon!) laskin sitten housuun. Jouduin sitten vielä ajamaan 1,5 tuntia kotiin pissat housuissa (onneksi oli oma auto ja nahkapenkit), olin vieraassa kaupungissa liiketapaamisessa.
Näitä sattuu, eniten hävettää itseä! Tsemppiä. <3
Mulla meinannut käydä kans vahinko, oli ihan sekunneista kiinni että ehdin vessaan!
Olin Kreetalla, ja ennen bussin tuloa kävin juomassa hyvän drinkin siinä terassilla. (Koska tietenkin 3h kestävän ajomatkan bussissa täytyy olla vessa, sillä eihän siellä pysähdyksiäkään matkalla ole). No eipäs ollut! Puolessa välissä matkaa alkoi jo olemaan ihan oikeasti paha hätä, ja loppumatkasta tuntui jo siltä, että kohta munuaiset tms pamahtaa jos ei vessaan pääse. Harkitsin jo joko keskellä matkaa hyppäämistä pois dösästä, tai penkille kusemista. Loppumatka meni jo itkien. Kestin juuri ja juuri, onneksi heti asemalla oli vessa, missä ei ollut jonoa! Ei enää ikinä!
Tästä lähtien jos on vähänkään pidempi matka jossain dösässä tms ulkomailla, niin en enää ikinä ota itsestäänselvyytenä, että siellä voisi vessa olla. Juominen minimiin.
Ihan koko maailma ei nähnyt tätä tilannetta. <3
Onneksi olet hengissä, tilanne ei ole ollenkaan paha siis. Seuraavan kerran osaat ottaa jotain tenaa tai sellaista pöksyihin.
Kyllä se siitä. Käy siivoamassa jos sotkit jotain.
Ja mulla tuli paskat housuun kävellesseni hotellille, luulin pieruksi, mutta tulikin enemmän. Sisäänkirjoittautumiseen meni vielä aikaa, joten olin paskat housuissa varmaan liki puoli tuntia, ennenkuin pääsin vaihtamaan vaatteet. Kukaan muu ei taida tietää asiasta, ellei haju paljastanut.
Kiitos teille! Onneksi en ole ainut maailmassa, mutta olipa nöyryyttävä kokemus. T:Ap
Älä Ap välitä. Minulta tuli kuset housuun häissäni. Mekko peitti tietenkin kaiken ja lätäkkö tuli vähän valmiiksi märälle kirkon pihalle, mutta hävetti suunnattomasti. Ja pelkäsin, että haju paljastaa. Häät meni vähän pieleen, kun asian paljastuminen pelotti. Miehenikään ei vielä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla tuli paskat housuun kävellesseni hotellille, luulin pieruksi, mutta tulikin enemmän. Sisäänkirjoittautumiseen meni vielä aikaa, joten olin paskat housuissa varmaan liki puoli tuntia, ennenkuin pääsin vaihtamaan vaatteet. Kukaan muu ei taida tietää asiasta, ellei haju paljastanut.
Mullekin on käynyt näin.
Pieraisin kovan paukun vahingossa töissä ja työkaverit kääntyivät katsomaan. Hävettää niin paljon vieläkin. Helpottaako tämä hieman oloasi?
Eikös Kelly Osbournille käynyt myös samanlainen juttu, twiittasi siitä vielä ja haukkui kyseisen kahvilan, olisiko ollut starbucks tms, kun eivät päästänet vessaan. Siellä ei ilmeisesti ollut asiakasvessaa.
Kauheeta ei sais nauraa, mutta nää on niin tylyjä. Itsekin olen nauranut kerran niin, että pissin oikeasti housuun, eli tiedän tunteen. 😔
Rauhoitu. Ei yksi vesivahinko maailmaa kaada. Tuskin kovin moni edes huomasi tapausta eivätkä normaalit ihmiset ole vahingoniloisia vaan ohittavat ja unohtavat sinulle nolon tapauksen välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meinannut käydä kans vahinko, oli ihan sekunneista kiinni että ehdin vessaan!
Olin Kreetalla, ja ennen bussin tuloa kävin juomassa hyvän drinkin siinä terassilla. (Koska tietenkin 3h kestävän ajomatkan bussissa täytyy olla vessa, sillä eihän siellä pysähdyksiäkään matkalla ole). No eipäs ollut! Puolessa välissä matkaa alkoi jo olemaan ihan oikeasti paha hätä, ja loppumatkasta tuntui jo siltä, että kohta munuaiset tms pamahtaa jos ei vessaan pääse. Harkitsin jo joko keskellä matkaa hyppäämistä pois dösästä, tai penkille kusemista. Loppumatka meni jo itkien. Kestin juuri ja juuri, onneksi heti asemalla oli vessa, missä ei ollut jonoa! Ei enää ikinä!
Tästä lähtien jos on vähänkään pidempi matka jossain dösässä tms ulkomailla, niin en enää ikinä ota itsestäänselvyytenä, että siellä voisi vessa olla. Juominen minimiin.
Luin joskus Anna-Leena Härkösen kolumnin tms., jossa kertoi vastaanalaisesta tilanteesta muistaakseni Pietarin junassa. Oli kuulemma sen jälkeen varaustautunut matkoilla aina vaipoilla tai Tenalla. Näin olen itsekin ajatellut toimia soitten joskus jos/kun vielä lähden johonkin reissaamaan. Olen ns. stressipissaaja eli jos tiedän, että vessassa käynti ei ole helposti mahdollista, pissattaa koko ajan. Joskus on myös syystä tai toisesta sellaisia päiviä, että pissattaa ihan hirveästi koko ajan ja sitä virtsaa myös tulee eli kyse ei ole siitä, että tuntuisi vaan siltä.
Itse olen ollut elämäni aikana lukuisia keroja sellaisissa tilanteissa, joissa on oikeasti ollut todella pienenstä kiinni, että olisi ollut pakko lorottaa housuun. Yksi hirveimmistä oli pienenä yllätyksenä ruuhkaan jumittuminen johonkin Espoon perukoille. Seisottiin siellä lähemmäs 3 tuntia ja mulla oli koko ajan sellainen tunne, että alkaa jo silmämunat kellertää. Ihan oikean hädän lisäksi vielä se tunne, että et oikeasti tosiaan voi mennä mihinkään. Ympärillä satoja autoja, maantietä ja jotain peltoa, samassa autossa kaksi puolituttua työkaveria. Oli kamalaa.
AP:lle siis lohdun sanana, että läheltä piti tilanteita löytyy tosi monelta ja on ollut oikeastaan vain tuurista kiinni, ettei vahinkoa ole käynyt.
No ole onnellinen, ettei tapahtunut paskavahinkoa. Voin kertoa kokemuksesta, että se on satakertaa nolompi.
Hengitä, hyvä ihminen. Et ole ainoa ihminen maailmassa, jolle on noin käynyt. Et tule olemaaan viimeinenkään. Nyt koet tilanteen voimakkaasti, mutta muutaman viikon jälkeen jo naurat tapahtuneelle. Jos sinut joku tuttava näki, kerrot, että nyt vaan pääsi noin käymään ja että sinua nolottaa.
Erään kirjan sanoin :Ei mitään uutta auringon alla.