Heinävedellä kadonnut nunna
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että on joutunut auton töytäisemäksi ja kuski säikähtänyt, nostanut autoon, vienyt kaukaisempaan vesistöön.
Luulisi, että kuskilla huono omatunto.
Mä en jostain syystä ole seurannut tätä juttua vaikka olen Minfon vakiolukija mutta nyt kävin lukemassa tuon Seuran jutun. Aika mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jotain tässä on Jumalalla tekemistä.
Totta, nunna on suurella todennäköisyydellä uskonut jumalaan.
Yleensä jos ei jokin löydy oli se lemmikki tai henkilö,ennemmin tai myöhemmin viimeistään löytyy vesistöstä. Luulisi jollakin olevan mielen päällä jotakin. Pieni kylä.
Outo juttu kokolailla kyseisen nunnan Irmeli Vuolteen katoaminen tutussa ympäristössään? En jaksa uskoa, että omaehtoisesti on kadonnut. Aivan taatusti on tapahtunut rikos nunnan kohdalla.
Jos kerran reitti on tiedossa mistä kulki niin kyllä metallin paljastin ja magneetti kalastus löytää sieltä jäänteet. Paitsi jos joku vei sen tai se käveli itse liekkeihin. Jos se oli hypnoosissa.
Mä kyllä luulen, että sai tarpeekseen ja lähti hyvästelemässä. Löytyihän osa alustakin riisuttuna.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä luulen, että sai tarpeekseen ja lähti hyvästelemässä. Löytyihän osa alustakin riisuttuna.
Siis hyvästelemättä.
Vierailija kirjoitti:
Outo juttu kokolailla kyseisen nunnan Irmeli Vuolteen katoaminen tutussa ympäristössään? En jaksa uskoa, että omaehtoisesti on kadonnut. Aivan taatusti on tapahtunut rikos nunnan kohdalla.
Tämähän oli erikoinen ihminen jo alun perin.
Ehkä hän vain päätti lähteä. Kuuli Jumalan kutsun tms.
Etsimään sitten kirjoitti:
Jos kerran reitti on tiedossa mistä kulki niin kyllä metallin paljastin ja magneetti kalastus löytää sieltä jäänteet. Paitsi jos joku vei sen tai se käveli itse liekkeihin. Jos se oli hypnoosissa.
Tukkanauha tienvarressa ja outo hautakynttilälyhty tökätty tien varteen heti katoamisen jälkeen.
Uskon rikokseen. Joku vihaa luostareita ja niiden väkeä, Valamossa oli se tuhopolttokin.
Tai sitten joku mies ajanut vahingossa päälle kun ollut tummissa vaatteissa illalla todennäköisesti ilman heijastinta.
Tulipalot tutkitaan jälkeenpäin jäikö joku liekkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Tukkanauha tienvarressa ja outo hautakynttilälyhty tökätty tien varteen heti katoamisen jälkeen.
Toi saattaa viitata myös edellisen elämän loppumiseen ja uuteen elämään.
Hurjake kirjoitti:
Autotiellä (ei ole tosin erittäin kovaliikenne) on voinut joku ajaa popliinitakkisen yli ja piilottanut sitten jonnekin ja siksi voi jäädä ikuiseksi ajoiksi arvoitukseksi. Mitä koirat ja lämpökamerat ei löydä ei sitä sitten sielläpäin olekaan! Se miksi olisi ollut monta kilometriä ohi talon, jonka varmasti tiesi, ehkä vaan muusta syystä kävellyt sitten. Salaiset poikaystävät ja muut asiattomuudet voisi jättää pois.
Tätä mieltä minäkin. Yliajon uhri.
Ajaja tuonut myöhemmin lyhdyn onnettomuuspaikalle.
Tuon nunnan katoamisalue on koluttu läpi moneen kertaan eri vuodenaikoina. Luulisi että jos siellä olisi ruumis, se olisi löydetty. Ei Heinävesi ole mikään Alaskan erämaa. Vaikuttaa siltä että ruumis on kuljetettu pois.
Vierailija kirjoitti:
Nunneli kirjoitti:
Kateissa oleva nainen on
53 vuotta luostarissa
kilvoitellut
nunna.
Mitä tarkoittaa kilvoitellut, tässä yhteydessä? Mitä siihen vaaditaan?
En tiedä, mutta luulen että tuota sanaa käytetään vain luostarissa asumisesta sinänsä.
.
Kilvoittelu ei liity luostariin, vaan on osa jokaisen krustityn elämää. Sitä on vähän vaikea selittää, mutta ehkä taistelu meissä jokaisessa asuvaa pahaa vastaan voisi olla lähellä. Se on myös pyrkimystä tulla sellaiseksi, miksi Jumala meidät haluaa.
kyllä hänellä on voinut muistisairaus olla vaikkei siitä kaikki tietäneetkään. jotkut osaavat hyvin peitellä sitä. luulen että on lähtenyt väärään suuntaan ja eksynyt. rikosta kyllä epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Uskon rikokseen. Joku vihaa luostareita ja niiden väkeä, Valamossa oli se tuhopolttokin.
Tai sitten joku mies ajanut vahingossa päälle kun ollut tummissa vaatteissa illalla todennäköisesti ilman heijastinta.
Hiusnauhoja ja -lenksuja häviää ihmisiltä koko ajan.
Kynttilä voi olla hänen omansa.
Vierailija kirjoitti:
Hurjake kirjoitti:
Autotiellä (ei ole tosin erittäin kovaliikenne) on voinut joku ajaa popliinitakkisen yli ja piilottanut sitten jonnekin ja siksi voi jäädä ikuiseksi ajoiksi arvoitukseksi. Mitä koirat ja lämpökamerat ei löydä ei sitä sitten sielläpäin olekaan! Se miksi olisi ollut monta kilometriä ohi talon, jonka varmasti tiesi, ehkä vaan muusta syystä kävellyt sitten. Salaiset poikaystävät ja muut asiattomuudet voisi jättää pois.
Tätä mieltä minäkin. Yliajon uhri.
Ajaja tuonut myöhemmin lyhdyn onnettomuuspaikalle.
Yliajosta jää jäljet.
Luonnossa ihminen häviää nopeasti, etenkin tuolla petoseudulla.
Ruuhka-Suomessa joku on ollut talven yli, puun alla melkein lenkkipolun vieressä. Ja silti ei löydetty .
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkottaa: osa alustakin riisuttuna?
Parempi näinkin kuin kuolema.