Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkökentässä vilahti äsken sateenkaarikuvio, pitääkö huolestua?

Vierailija
12.07.2017 |

Nii? Näky iha yhtäkkiä ja häipy yhtä nopeesti ko ilmesty. Pää on kipeä ja on väsyttänyt koko päivän.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala vähän muistuttaa että ei homoilua.

Vierailija
22/39 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin pää kipeä. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsitko myös äkillistä kipua peräsuolessa?

Vierailija
24/39 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä särkylääkettä ap otit?

Vierailija
25/39 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä särkylääkettä ap otit?

Panadol 1000mg. -ap

Vierailija
26/39 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni kestää usein pidempään kuin päivän. Noiden aurojen (sateenkaari) lisäksi minulla ainakin näkökenttä kehno, lukiessa kirjaimet hyppivät jne. Mulla ainakin migreeniä edesauttaa juuri niskojen jäykkyys vaikka tensiopäänsärky pitäis olla eri asia. Lepää pimeässä, ota panadolin sijaan buranaa. ja kun menee ohi, yritä jumppaamalla ja pyörittelemällä vapauttaa niskoja jumeista. Kyllä se siitä. 

Vierailija
27/39 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi kaikkiin vaivoihin pitää aina ensimmäisenä tuoda esiin se pahin mahdollinen vaihtoehto? Täällä huudeltu TIA:t ja aivohalvaukset. Jos on niskat jumissa, pää kipeä tai migreeni päällä, niin ei ihme että silmissä vilkkuu mitä kummallisimpia juttuja. Useimmilla välähtelee sillon tällön mitään sen kummempaa syytä. Rauhassa ap, keskity lepäämään ja availemaan niskajumeja.

Vierailija
28/39 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Migreeni kestää usein pidempään kuin päivän. Noiden aurojen (sateenkaari) lisäksi minulla ainakin näkökenttä kehno, lukiessa kirjaimet hyppivät jne. Mulla ainakin migreeniä edesauttaa juuri niskojen jäykkyys vaikka tensiopäänsärky pitäis olla eri asia. Lepää pimeässä, ota panadolin sijaan buranaa. ja kun menee ohi, yritä jumppaamalla ja pyörittelemällä vapauttaa niskoja jumeista. Kyllä se siitä. 

Mulla on Ibumaxia, sitä voisin ottaa (Buranaa ei vatsani kestä). Tässä sohvalla otan iisisti, ja oon vähän koittanu venytellä. -ap

Vierailija
29/39 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi kaikkiin vaivoihin pitää aina ensimmäisenä tuoda esiin se pahin mahdollinen vaihtoehto? Täällä huudeltu TIA:t ja aivohalvaukset. Jos on niskat jumissa, pää kipeä tai migreeni päällä, niin ei ihme että silmissä vilkkuu mitä kummallisimpia juttuja. Useimmilla välähtelee sillon tällön mitään sen kummempaa syytä. Rauhassa ap, keskity lepäämään ja availemaan niskajumeja.

Joo, näin teen. Lepäilen sohvalla ja kuuntelen radiota hiljaisella, ei ihan hiljaisuudessa viitsi olla. Onneksi ei tarvitse mennä tänään minnekkään. -ap

Vierailija
30/39 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Ibumaxia, sitä voisin ottaa (Buranaa ei vatsani kestä). Tässä sohvalla otan iisisti, ja oon vähän koittanu venytellä. -ap

Olet varmaan aika nuori? Mulla ensimmäiset migreenikohtaukset alkoi vasta yli kaksikymppisenä. Hyvin lievä mulla on ollut sen jälkeen, en tarvitse mitään jatkuvaa estolääkitystä tms. Eli no worries, ehkä oli vain kerta kun kunnon migreenin sait, jos tulee useammin käy lääkärissä, saat voimakkaampia lääkkeitä migreeniin. Onko suvussasi migreenitaipumusta? Minun suvussa on useammalla, onneksi kaikilla kontrollissa, joko luotaisesti lievä kuten minulla tai sitten lääkkeet kohdallaan. Vanhemmiten tuntuu helpottavan, ainakin minun suvussani. Nuku vähän, helpottaa :)

Vierailija
31/39 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan aika nuori? Mulla ensimmäiset migreenikohtaukset alkoi vasta yli kaksikymppisenä. Hyvin lievä mulla on ollut sen jälkeen, en tarvitse mitään jatkuvaa estolääkitystä tms. Eli no worries, ehkä oli vain kerta kun kunnon migreenin sait, jos tulee useammin käy lääkärissä, saat voimakkaampia lääkkeitä migreeniin. Onko suvussasi migreenitaipumusta? Minun suvussa on useammalla, onneksi kaikilla kontrollissa, joko luotaisesti lievä kuten minulla tai sitten lääkkeet kohdallaan. Vanhemmiten tuntuu helpottavan, ainakin minun suvussani. Nuku vähän, helpottaa :)

Oon 27. En tiedä onko suvussa taipumusta migreeniin, kun ei meidän perheessä oikeen puhuta terveydellisistä asioista. Täyty ottaa lääkärin kaa puheeksi jossain vaiheessa. -ap

Vierailija
32/39 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näky jtn värillisiä ohuita kohtia. Pää on oikealta puolelta enemmän kipee ku muualta. -ap

Vierailija
33/39 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh

Vierailija
34/39 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei ole helpottanut. Kipaise lääkäriin jos jää vielä pidemmäksi aikaa vaivaamaan. Vaikka tuskin saat muuta kuin jotain relaksantteja jumien helpottamiseen.

Vierailija
35/39 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot katsonut liikaa My little Pony -juttuja

Vierailija
36/39 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei ole helpottanut. Kipaise lääkäriin jos jää vielä pidemmäksi aikaa vaivaamaan. Vaikka tuskin saat muuta kuin jotain relaksantteja jumien helpottamiseen.

Näin täytyy tehdä. Yritän nyt venytellä varovasti. -ap

Vierailija
37/39 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän se pää vasta särkeekin. Alkoi eilen illalla koiraa viedessö. Oikealla puolella. Yhä särkee. -ap

Vierailija
38/39 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hööh.

Vierailija
39/39 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa näkyä yksisarvisia niin sitten lääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi