Miten miehesi helpottaa oloasi kuukautisten aikana?
Minä keitän vaimolle teetä ja hieron hänen alaselkää. :) Vaimo on kiitollinen. :)
Kommentit (32)
Ei mitenkään, koska kuukautiset ei ole mikään sairaus.
Ei ole kiinnostunut seksistä silloin, mikä on helpotus, sillä mä en jaksais alkaa taiteilla sen veren kanssa.
Ei mitenkään, kysyy välillä että sattuuko vielä vatsaan sillä saan tosi pahoja kramppeja välillä joihin ei särkylääkkeet auta. Siihen se sitten jääkin
Ostaa minulle haluamani suklaalevyn ja hieroo tarvittaessa. Suht helpot kuukautiset minulla onkin, mutta on se silti kiva saada ekstrahemmottelua ihan vaikka menkkojen varjolla :)
Mulla on tosi pienet ja helpot menkat.
Mutta jos särkee niin yleensä harrastetaan seksiä, auttaa menkkakramppeihin tosi hyvin.
Ei mitenkään. Ei ole mitään mitä helpottaa, ne on vaan menkat.
Vierailija kirjoitti:
En halua kertoa edes miehelle niistä. En usko hänen aina edes tietävän, milloin ne on. Jotenkin ärsyttäisi saada niitten takia mitään erityiskohtelua.
Meillä ei onnistuisi ikinä.
Seksiä on kuitenkin vähintään joka toinen päivä.
Kyllä se muutenkin kuulee mun manauksen, kun taas sotkeentui housut tai tartten tamppooneita tms.
Vaikka menkat ei sairaus olekkaan ja en erityiskohtelua vaadi niin mies silti tuo suklaata, halii ja pitää hyvänä ja tuo särkylääkettä. Ei se mieheltä ole pois että näyttää että välittää ja rakastaa silloin kun toisella on ikävä olla. Ihan samalla tavalla minäkin miestä hemmottelen jos hänellä on tavalla tai toisella huono olla.
Ruinaa suihinottoa 24/7. Muistuttaa koko ajan että mulla on kuukautiset,kysyy kestääkö vielä kauan. Siis useammin päivässä. Jos jostain murahdan,mies kysyy onko PMS.
No ei mitenkään. Ihan normaalisti eletään, minä passaan miestä niinkuin aina. Ja mies ihmettelee kun olen niin herkkäitkuinen ja itken kaikesta
Annan imeä patukkaa. Se on kuin tutti ja se itku loppuu pidemmäksi aikaa. Ruinaa sitä kuitenkin ja lopulta hellyn.
?