Miksiköhän miehet ei sheivaa sääriään?
Sheivattuna näyttää jalat paljon paremmilta, ylipäätänsä koko kroppa näyttää sheivattuna paremmalta.
Kommentit (21)
Ei ole miehekästä.
Miksi naiset ei kasvata viiksiä? Monilla kasvaa kuitenkin.
Jotkut sheivaa. Mutta en nimittäisi niitä miehiksi. Vaikka niillä saattaa penis ollakin.
Koska olen mies. Teen rahaa sen ajan kuinnettä sheivaisin aamuisin ja iltaisin miehekkeitä karvojani jonkun sinun kaltaisen hienohelman kanssa.
Toiset arvostaa ja tekee jonkun rajan miehen ja naisen jaloille.
Toiset tykkää pojista ja toiset miehistä.
Miks ihmeessä pitäis? Pitäisikö ajella rintakarvatkin. Turhaa touhua!
Olen liian karvainen yltä päältä, että minkään yksittäisen paikan sheivaamisessa ei olisi mitään järkeä. Olen karvainen mies ja that's it. Take it or leave it.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen mies. Teen rahaa sen ajan kuinnettä sheivaisin aamuisin ja iltaisin miehekkeitä karvojani jonkun sinun kaltaisen hienohelman kanssa.
Karvaisuus on "raja miesten ja naisten jaloille"?? :D Kasvaahan naisillakin säärikarvat siinä missä miehillä. Joillakin naisilla on jopa tuuheammat ja pidemmät säärikarvat kuin monilla miehillä. Miten niin karvaisuus on miehekästä ja karvattomuus naisellista?? Miehet pääsevät vain helpommalla kun ei tarvitse sheivata!
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, että naama on siistitty ja kainalot sheivattu. <3
Tykkään siitä, että kainalokarvat on sheivattu. Hassun näköistä kun sieltä pilkistää hieltä haisevia, kulahtaneen värisiä, latvoja kohti ohenevia haituvia... :) Paljon siistimmän näköistä, kun kainalot ovat paljaat. <3 Dödöäkään ei tarvitse kovin paljon laittaa.
Edes lukuisat homoystäväni eivät sheivaa sääriään, se on mielestäni äärimmäisen naurettava näky miehellä!
Lähes yhtä naaurettavaa ja luonnotonta on myös alapään ja kainaloiden täydellinen sheivaus. Pieni trimmaus on joskus jopa suotavaa, mutta minua kuitenkin kiinnostavat aikuiset miehet eivätkä pikkupojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvaisuus on "raja miesten ja naisten jaloille"?? :D Kasvaahan naisillakin säärikarvat siinä missä miehillä. Joillakin naisilla on jopa tuuheammat ja pidemmät säärikarvat kuin monilla miehillä. Miten niin karvaisuus on miehekästä ja karvattomuus naisellista?? Miehet pääsevät vain helpommalla kun ei tarvitse sheivata!
Taidat olla nuori tyttö. Yli 30 vuotiaat tykkää suurimmaksi osaksi karvaisista kuin karvattomista miehistä.
Ai meillä miehillä helppoa? Tule sitten sanomaan ku vatsassasi kasvaa karvaa ja naamassasi kasvaa ja käsissäsi kasvaa puskat.
Ja perseessä ja jokapaikassa.
Terv, sama kirjoittaja
Ok, antaa säärien olla luonnontilassa... Kunhan naama on siistin näköinen ja kainaloissa korkeintaan 1 cm karvoitus. Mutta ei missään nimessä sellaisia kulahtaneita, luiruja, harvoja karvoja.... :D
Haittakaa jos nainen ei aja säärikarvoja? En ole tänä kesänä viitsiyt kertaakaan ajaa, ihonikin voi paremmin. Jos miehet ei sheivaa niin miksi minukaan pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sheivaa. Mutta en nimittäisi niitä miehiksi. Vaikka niillä saattaa penis ollakin.
Karvatko ne miehen tekee vai? Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei tarvitse sheivata, mutta testosteroni aiheuttaa sen, että karvaisuus on miehille tyypillisempää.
Vierailija kirjoitti:
Edes lukuisat homoystäväni eivät sheivaa sääriään, se on mielestäni äärimmäisen naurettava näky miehellä!
Lähes yhtä naaurettavaa ja luonnotonta on myös alapään ja kainaloiden täydellinen sheivaus. Pieni trimmaus on joskus jopa suotavaa, mutta minua kuitenkin kiinnostavat aikuiset miehet eivätkä pikkupojat.
Sheivaus tekee miehestä pikkupojan, mutta nainen ei muutu pikkutytöksi? On taas logiikka kohdillaan.
Miehillä sänki on ikävämmän tuntuista ja näköistä kuin naisilla. Ei ole mukavaa raapia vaimoa peiton alla.
T. Uimarimies
Kyllä on miehisyys hataralla pohjalla, jos sen menettää säärikarvojen poiston yhteydessä.
Miehet saa sheivata, ei se sukupuoli ole kumminkaan karvojen varassa.
Naisten ei ole pakko sheivata, ei niin muidenkaan. Jos pitää kasvattomuutta/karvaisuutta viehättävänä, voi itselleen etsiä sellaisen kumppanin eikä mennä AV-plastalle määrittämään sukupuolen rajoja.
Itseäni ei kiinnostaa kenenkään miehekkyys, karvaisuus tai sukupuoli.
Ei todellakaan näytä. Sheivatut jalat miehellä on naurettavat.