Miten miehesi helpottaa oloasi kuukautisten aikana?
Minä keitän vaimolle teetä ja hieron hänen alaselkää. :) Vaimo on kiitollinen. :)
Kommentit (32)
Ei mitenkään. Eipä siinä kukaan voi oloani helpottaa.
Tuo lämmintä kauratyynyä alavatsalle, hakee lakua ja lakritsia jos kotona ei ole 😍
Elämme ihan normaalisti. En pidä kuukautisia sairautena tai muutenkaan erityisenä juttuna naisen elämässä.
Ei mitenkään kun ei ole ollut kuukautisia 15 vuoteen, kiitos Mirenan.
Tuo lämmintä kauratyynyä alavatsalle, hakee lakua ja salmiakkia jos kotona ei ole 😍
Miksi sitä pitäisi jotenkin helpottaa? Eihän kyseessä ole mikään sairaus vaan ihan normaali naisen elämään kuuluva välivaihe. Ikinä en ole vaatinut keneltäkään huomiota moisen asian takia.
En odota mitään erityiskohtelua. Hassu ajatus. Mies kysyy kyllä, kuinka voin ja onko kipuja, ja se riittää vallan hyvin.
Tarjoilee Äityliinin herkkuruokia
Vierailija kirjoitti:
Elämme ihan normaalisti. En pidä kuukautisia sairautena tai muutenkaan erityisenä juttuna naisen elämässä.
Joillakin naisilla kuukautiset ovat sairaus. Minulle ne aiheuttavat "sairaan" olon, eli olo on kuin olisin kuumeessa. Väsymys on aivan tappava, ja koko keskivartalo (alaselkä, alavatsa, sisäreidet) on kuin tulessa. Maha on myös sekaisin ja on pahoivointia. Minulla ei ole todettu mitään, esim. endoa. Kaiken pitäisi olla kunnossa.
Olen sinkku, joten ei kukaan ole oloani helpottamassa.
Kävin katsomassa noita äityliinin herkkuruokia. Ovat kyllä parasta lohturuokaa, mitä olen 43-vuotisen elämäni aikana. Piristävät varmasti niin sinkkuja kuin parisuhteessa oleviakin. Meinaan kokeilla jo tulevana viikonloppuna.
Meillä kuukautisten aikana pikkukakkonen käytössä.
Tuo kuumavesipullon. On se aika ihana.
En halua kertoa edes miehelle niistä. En usko hänen aina edes tietävän, milloin ne on. Jotenkin ärsyttäisi saada niitten takia mitään erityiskohtelua.
Ymmärtää mun kiukkupuuskia, ja tuo kaupasta suklata :D
Panee minua persheeseen raivoissaan niin että veri roiskuu sieltäkin!!
Vierailija kirjoitti:
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
?
Audi pikukakkonen. Eitarvi mennä bussilla
Ignooraa minut täysin kuukautisieni aikana, olen kuin ilmaa silloin, näkymätön. Ja aivan oikeasti.