Oletko yhdessä elämäsi rakkauden kanssa?
Jos seurustelet, niin koetko, että puolisosi on elämän rakkautesi?
Itse seurustelen ja voin onnekseni sanoa, että olen viimein löytänyt elämäni rakkauden. :)
Kommentit (61)
En, en saanut tunteilleni vastakaikua 😞
Olemme olleet naimisissa lähes 30v. Olen yhdessä parhaan ystäväni, sielunkumppanini ja kestävän rakkauden kanssa.
En. Minulla ei ole syviä tunteita miestäni kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vielä etsin sellaista, uskon että löydän:)
Minä uskon myös, että elämän rakkaus osuu jokaisen kohdalle jossain vaiheessa. :) -AP
Vierailija kirjoitti:
En, en saanut tunteilleni vastakaikua 😞
En halua olla loukkaava tai mitään, mutta uskon, että tuo kyseinen mies ei ole elämäsi rakkaus, koska muuten olisit saanut tunteisiisi vastakaikua. -AP
En ole. Elämäni rakkaus ei halunnut minua. Piti tyytyä toisex parhaimpaan
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet naimisissa lähes 30v. Olen yhdessä parhaan ystäväni, sielunkumppanini ja kestävän rakkauden kanssa.
Voi että, ihana kuulla! :) -AP
Mulla on ollut niin monta elämänirakkautta, etten enää usko elämänrakkauksiin.
Miltä tuntuu olla elämänsä rakkauden kanssa?
En. Mieheni ei ole se. Tunnen potentiaalisimman elämäni rakkauden ja saan tunteille vastakaikua. En vain uskalla lähteä ja kokeilla.
En ole. Mokasin ja menetin elämäni rakkauden. Olen kakkosvaihtoehdon kanssa ollut 13v naimisissa. Kyllähän se vituttaa, mutta kun ei ajattele, niin menee hyvin.
Olen. Jahdata ja kikkailla tosin piti monta kuukautta, mutta vaiva palkittiin lopulta. Yhdessäoloa takana jo yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En ole. Mokasin ja menetin elämäni rakkauden. Olen kakkosvaihtoehdon kanssa ollut 13v naimisissa. Kyllähän se vituttaa, mutta kun ei ajattele, niin menee hyvin.
Mitä tapahtui? Miten mokasit? Harmi kuulla, että näin on käynyt. -AP
Joo...näin olen ajatellut että olen elämäni miehen kanssa. Mutta elämä on sekoittanut pakkaa tehokkaasti ja vetänyt mattoa jalkojen alta, tuntuu, että elämä on lyhyt mutta näiden asioiden suhteen pitkä...ja yllättävä. Ikinä ei voi olla varma mistään.
Olen yhdessä ihmisen kanssa, jota rakastan syvästi ja joka on myös paras ystäväni. En silti koe, että hän olisi elämäni rakkaus, enkä tiedä, miltä se sitten tuntuisi.
Olen vl, minun piti tehdä valinta uskon ja rakkauden välillä. Ei todellakaan ollut helppoa.
Vielä etsin sellaista, uskon että löydän:)