toiveissa toinen vauva!
Onko täällä paljon muita toisesta lapsesta haaveilevaa? Meillä ensimmäinen on jo pian puolitoistavuotias ja nyt on jo sen verran valvomiset ja muu " rääkki" unohtunut että ollaan päätetty antaa toisen tulla jos on tullakseen.
Muutama asia mietityttää. Pelottaako ketään että kuinka se rakkaus riittää jaettavaksi kun tuo jo olemassa oleva lapsi on niin rakasrakasrakas. Ihan hassua ajatella kai tälläistä? En haluaisi joutua tinkimään lasten huomiosta.. kertokaa te joilla on jo useampi lapsi, onko tälläinen pelko tavallista vai pitäisikö jättää toisen lapsen yritys myöhemmälle?
Sitten toinen juttu. Sairastan diabetesta enkä ole aiemmin läpikäynyt raskautta diabeetikkona, eli olen sairastunut vasta lapsen saannin jälkeen. Jos joku tietää onko raskauden seuranta toisenlaista sairaana niin olisi kiva kuulla kokemuksia. Ja onko annettu ohjeita esim. lapsimäärän rajoittamisesta? En tiedä suvustani muita diabeetikkoja joten ehkä lasten riski sairastua ei ole suurin mahdollinen vai onko? Pelottaa jos lapsi sairastuisi. Oman itsensä kanssa pärjää mutta en haluaisi tätä muille.
Viikon päästä olisi varmaankin otollisin aika yritellä sitä pikkukakkosta joten olisi mukavaa jos ehtisitte vastata sitä ennen..
Toivon kovasti plussaonnea teille kaikille!
t.Aino
Meillä on 1v9kk ikäinen poika ja haaveissa on ollut jo viime elokuulta alkaen toinen lapsi, jolloin jätin e-pillerit pois.
Kiertoni olivat menneet e-pillerien takia todella sekaisin ja jouduin sitten syömään Teroluteja ja Primoluteja.
Nyt jouduin sitten lopettamaan Primolutit, koska ne eivät sopineet mulle, mulle tuli niistä ihan kaameet päänsäryt.
Viimeksi menkat tulivat 19.3, joten nyt tässä haaveilen siitä tärpistä.
Mulla on nyt ollut 4-5 päivää ihmeellisiä nipistelyita ja vihlontaa munasarjojen kohdilla ja hieman alempana.
Mietin kuumeisesti mitä ne voisi olla.
Monet ovat sanoneet että ovis on varmaan meneillään, mutta kestääkö ne sitten näin kauan. Kun olen jostain lukenut että kestävät muutaman päivän.
Tänäänkin on näitä nipistelyitä ja jomotuksen tunnetta ollut.
vielä en kyllä vähään aikaan tee testiä, kun mulla on muutenkin menkat e-pillerien jälkeen olleet todella epäsäännölliset.
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.