Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettava somepariskunta

Vierailija
12.07.2017 |

Eli tunnen tälläisen tuoreen pariskunnan, jonka naisen mumma on ukrainalainen. Nainen ei itse kuitenkaan ole koskaan siellä asunut tai puhu venäjää tai muuta slaavilaista kieltä. Silti mies kirjoittaa aina sosiaalisen median yhteiskuviin venäjänkielisiä rakkaustekstejä google kääntäjällä. Ja nainen vastaa aina saman venäjäksi, rakastan sinua 😂

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kiva että mies näyttää olevan noin innoissaan uuden tyttöystävänsä sukujuurista mutta hän yrittää leipoa heistä jotain todella kansainvälistä paria. Eli liika yrittäminen paistaa läpi.

Vierailija
2/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut törmänneet tälläiseen "ah olen niin erikoinen ja kansainvälinen" somepelleilyyn?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
4/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks sellanen ikisinkku, joka stalkkaa kateellisena kaveripariskuntia somessa ja tekee niistä kiusaamisketjuja AV:lle. Noloo...

Vierailija
5/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks sellanen ikisinkku, joka stalkkaa kateellisena kaveripariskuntia somessa ja tekee niistä kiusaamisketjuja AV:lle. Noloo...

Huono analyysi, ei osunu lähellekkään mua :D Mutta mua vaan jotenkin naurattaa ja hävettää kun nykyään yritetään pönkittää egoa somessa ja olla muka niin spesiaalia.

Ap

Vierailija
6/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on tietysti niin coolia kun on niin international couple ja kaikkee...

Vierailija
7/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä tiedosta.

Vierailija
8/8 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmiset yrittää kehittää itelleen tällästä mielenkiintosta someidentiteettiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi