Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka jaksatte katsella ylipainoisia puolisoitanne?

Vierailija
12.07.2017 |

Itse en näe asiaa siten, että kyse on pelkästään ulkonäöstä. Mielestäni siinä on kyse elämänarvoista ja terveydestä. Ihmisiä katsellessa tulee vain mieleen, että nykyisin voi olla vaikeaa löytää tervettä ja itsestään huolehtivaa kumppania. Yllättävän rennosti myös ihmiset suhtautuvat omaan tai puolisoidensa painoon. Ihan kuin joku sydänkohtaus tai puolison ennenaikainen eläköityminen olisi mikään helppo asia.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nää keskustelut täällä palstalla nykyään on ?? Onko sulla oikeesti niin paha olla että pitää alottaa tällänen keskustelu?

Vierailija
2/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään hänestä, enkä halua erota. Siks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sama ylipainosta vouhkaaja kokoajan palstalla. Vaikutat onnettomalta, koitappa lähteä vaikka ulos haukkaamaan raitista ilmaa! Kyllä ne ylipainoiset on paljon onnellisempia ku Ap ite, v*tuttaako? :D

Vierailija
4/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä taida aloittajalla itsellään olla puolisoa.Mistähän johtuis?

Vierailija
5/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan sitä, se on mun paras ystäväni, saa mut nauramaan. Meillä on hauskaa yhdessä. Pidetään yhtä huonoinakin päivinä, voi pinna välillä, mutta kyllä se siitä taas. Ei tartte miettiä toisen painoa.

Vierailija
6/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot jokainen sen painoinen mikä on. Luulis ihmisellä olevan jotain omaakin elämää ettei tarvi muita kytätä?

Vierailija
7/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä ja nukkumalla. Kun saa riittävästi ravintoa ja unta niin jaksaa vaikka mitä.

Vierailija
8/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sama ihminen tekee kokoajan näitä aloituksia naisten ja miesten rumuudesta sekä ylipainosta. Nauran näille, eikai kukaan ota tosissaan näitä? :'D

Vierailija
9/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota todella ihmettelen, jos on epäsuhta pari. Kunnossa oleva mies ja ylipainoinen nainen esimerkiksi. Ei sitä voi tajuta.

Vierailija
10/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa, että ylipainoisillakin pariskunnilla saattaa olla lapsia. Se tekee asiasta erityisen surullisen.

Vierailija
11/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hullu tehtailee näitä ketjuja. Milloin suomalaiset ovat rumia, lihavia, juntteja tai eivät osaa pukeutua. Taitaa ap:llä olla todella huono itsetunto. Siitä kertoo jo sekin, että poistit viestini. :D

Vierailija
12/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua vittupäätä kukaan katsele, ap?

Vierailija
13/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha:D Minä olen se läski ja mies katselee (himokkaastikin), mutta voin vastata miehen puolesta. Hän rakastaa mua kaikkine vikoineni. Olen pistänyt lapset oman ulkonäön edelle ja se on vain plussaa. Olis aika vaikea löytää ketään, jonka pään sisältö olis yhtä hyvä match kuin mitä me ollaan toisillemme. Ihmetelläänkin välillä, miten tässä isossa maailmassa kaksi toisilleen niin hyvin sopivaa on voinut löytää toisensa.

Eikä se ylipaino ole mikään absoluuttinen terveyden mittari. Mies painaa työtä työpöydän ääressä päivät pitkät, ei ehdi salille tai lenkille, syö lounaaksi mikropizzan ja välipalaksi tuplan. Väitän, että minulla, joka syön säännöllisesti ja terveellisesti ja kävelen paljon rattaiden kanssa on terveellisemmät elämäntavat kuin miehellä, vaikka olenkin lievästi ylipainoinen.

T. 7v naimisissa ja paranee vain

Vierailija
14/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset oman ulkonäön edelle? Miksi et voi priorisoida molempia? Ei se lapsille annettu hyvä lapsuus tarkoita sitä että äidin pitää olla ylipainoinen ja itsestään huolehtimaton..

Vierailija
15/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset oman ulkonäön edelle? Miksi et voi priorisoida molempia? Ei se lapsille annettu hyvä lapsuus tarkoita sitä että äidin pitää olla ylipainoinen ja itsestään huolehtimaton..

Höpöhöpö, kuka sanoi, että olen itsestäni huolehtimaton. Olen huoliteltu, mutta bmi ehkä 26? Tulee syötyä enemmän kuin kulutan, entä sitten? Minulla on harrastuksia, myös liikuntaa ja lapset, joista toisella varsinkin pienempänä oli erityistarpeita. On elämäntilanteita, jolloin ei saa kaikkea, minkä haluaa. Yöunistakaan ei voi loputtomasti tinkiä tai kotitöistä. Toki, voisin jättää asioita tekemättä, joista saan energiaa ja keskittyä enemmän painon pudotukseen, mutta en halua. Aikansa kutakin, kilot voi aina laihduttaa, mutta asennevammasta on vaikeampi päästä eroon.

Vierailija
16/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, kuka sanoi, että olen itsestäni huolehtimaton. Olen huoliteltu, mutta bmi ehkä 26? Tulee syötyä enemmän kuin kulutan, entä sitten? Minulla on harrastuksia, myös liikuntaa ja lapset, joista toisella varsinkin pienempänä oli erityistarpeita. On elämäntilanteita, jolloin ei saa kaikkea, minkä haluaa. Yöunistakaan ei voi loputtomasti tinkiä tai kotitöistä. Toki, voisin jättää asioita tekemättä, joista saan energiaa ja keskittyä enemmän painon pudotukseen, mutta en halua. Aikansa kutakin, kilot voi aina laihduttaa, mutta asennevammasta on vaikeampi päästä eroon.

Lihavien puhetta.

Vierailija
17/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hiton kuuma ja hyvä panemaan. Myös läpät 5/5.

Vierailija
18/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat ovat todennäköisemmin mielisairaita. Siksi.

Vierailija
19/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin luuviulupuolisoa. Tietysti olisin luurankopuolisostani huolissani. Miten sellaisen alipainoisen saisi hoitoon?

Vierailija
20/30 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä nää keskustelut täällä palstalla nykyään on ?? Onko sulla oikeesti niin paha olla että pitää alottaa tällänen keskustelu?

En ole aloittaja,mutta ongelmana on juuri kaltaisesi ihmiset,joille on arka paikka,kun puhutaan painosta. Ihmiset eivät ymmärrä ,että liikalihavuus ja liikkumattomuus on vakava terveysuhka. Kyllä se muillekin tahoille kuuluu ,kun ihmiset elävät,miten sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi