Palstan ikämiehet kertovat jatkuvasti kuinka ikäisensä naiset ovat rupsahtaneita ja rumia
Mutta auta armias kun nuori nainen kertoo ettei ole kiinnostunut 30+ miehistä, koska ovat rupsahtaneita, niin heti alkaa kiukuttelu kuinka miehiä solvataan ja kuinka 30+ miehet ovat miehiä parhaassa iässä.
Kommentit (19)
Tiedätkö kuka on se armias, jonka apua vailla olet?
Ai 30+ on ikämies.
No onhan se 16 vuotiaalle tytölle, mutta osa niistäkin voi silti katsoa syvälle silmiin ikäistään nuoremmalta näyttävää miestä lämpimänä kesäiltana kuten minullekin on tänä kesänä käynyt. Haikea olo tuli kyllä.
Eikä minua haittaa jos 30+ nainen seurustelee teinipojan kanssa jos siihen ei liity vahingollista vallankäyttöä; mies on aina altavastaaja suhteessa ikäerosta riippumatta.
Jos yksi tai kaksi ei nyt satu kiinnostumaankaan, niin suuressa mittakaavassa kyllä ovat kiinnostuneita, eikä se tilanne siitä muutu mihinkään suuntaan, vaikka kuinka yrittäisit itsellesi ja muille valehdella.
Mutta vähänpä näkee vanhoja naisia nuorten miesten kanssa, niin tai tietysti joskus liikkeellä ovat äiti ja poika.
Sellaista se elämä vaan nyt on.
Mä en jotenkin osaa pitää miehiä edes miehinä, jotka tänne kirjoittelee!
Laskepa vaikka tuosta evoluutiopsykologi-ketjusta, että kuinka monessa viestissä "ikämiehet" haukkuvat ikäisiään naisia, ja kuinka monessa viestissä naiset haukkuvat vanhempia miehiä.
Ai missä miehet näin valittaa?
Linkki?
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Ai 30+ on ikämies.
No onhan se 16 vuotiaalle tytölle, mutta osa niistäkin voi silti katsoa syvälle silmiin ikäistään nuoremmalta näyttävää miestä lämpimänä kesäiltana kuten minullekin on tänä kesänä käynyt. Haikea olo tuli kyllä.
Eikä minua haittaa jos 30+ nainen seurustelee teinipojan kanssa jos siihen ei liity vahingollista vallankäyttöä; mies on aina altavastaaja suhteessa ikäerosta riippumatta.
Suksi ikämies kuuseen. Fakta nyt on, että jo 30-vuotiaissa miehissä näkyy ikä ja se ei todellakaan ole positiivinen asia kuten te ikämiehet kuvittelette.
Miehiähän täällä haukutaan.
Nytkin koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Nytkin koko ajan.
Millä logiikalla rupsahtaneeksi sanominen on haukkumista miesten kohdalla, muttei naisten? Ottaako miehillä niin luonnon päälle, etteivät ole enää yhtä haluttavia kuin 20-25-vuotiaina?
Vierailija kirjoitti:
Eipä täällä joukossa ole montaa naispuolista lääkäriä tai muutakaan akateemista. Roskasakin palsta etenkin naisten osalta. Mieskommenteissa on sentäs useammin analyyttista ja mielenkiintoista pohdintaa.
N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin koko ajan.
Millä logiikalla rupsahtaneeksi sanominen on haukkumista miesten kohdalla, muttei naisten? Ottaako miehillä niin luonnon päälle, etteivät ole enää yhtä haluttavia kuin 20-25-vuotiaina?
Täh? Onhan se haukkumista myös naisten kohdalla.
Ja miksi ihmeessä pitää edes puuttua toisen ulkonäköön.
Sinulla on valtava tarve tuoda esiin vanhempien miesten rumuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä täällä joukossa ole montaa naispuolista lääkäriä tai muutakaan akateemista. Roskasakin palsta etenkin naisten osalta. Mieskommenteissa on sentäs useammin analyyttista ja mielenkiintoista pohdintaa.
N29
Luuletko että joku ihan oikeasti ostaa nämä sinun nainen sitä ja tätä -nimimerkit 😃.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin koko ajan.
Sinulla on valtava tarve tuoda esiin vanhempien miesten rumuus.
Miksi et sitten kitise ikämiesten tekemissä aloituksissa haukkumisesta? Kumma kun kitinä alkaa vasta sitten kun ikämiehien ulkonäköä ruoditaan.
En ota muuta kantaa,mutta pikkusisko on rupsahtanut todella rajusti sen jälkeen kun täytti 30v,ikää nyt 35v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin koko ajan.
Sinulla on valtava tarve tuoda esiin vanhempien miesten rumuus.Miksi et sitten kitise ikämiesten tekemissä aloituksissa haukkumisesta? Kumma kun kitinä alkaa vasta sitten kun ikämiehien ulkonäköä ruoditaan.
Laita nyt se linkki "ikämiehen" tekemään aloitukseen.
Ja sinun provolinkkejäsi ei todellakaan lasketa.
Ikänaisilla on oikeus olla rupsahtaneita. Jotkut saattavat olla ihan kivannäköisiä, jos jaksavat panostaa. En nyt tarkoita mitään hiustenvärjäyksiä ja kypäräkampauksia tms. pelottavaa, vaan ihan sellaista luonnollista nättiyttä ilman mitään tatuoituja kulmakarvoja. Luonnollisuus on kauneutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin koko ajan.
Sinulla on valtava tarve tuoda esiin vanhempien miesten rumuus.Miksi et sitten kitise ikämiesten tekemissä aloituksissa haukkumisesta? Kumma kun kitinä alkaa vasta sitten kun ikämiehien ulkonäköä ruoditaan.
Laita nyt se linkki "ikämiehen" tekemään aloitukseen.
Ja sinun provolinkkejäsi ei todellakaan lasketa.
Ikämies on hyvä ja hakee aloitukset itse. Niitä on ollut palstalla kymmeniä, ellei jopa satoja. Tai jos ei itse aloituksessa tule asia ilmi, niin viimeistään kommenteissa tulee ilmi kuinka ikämiesten ikäiset ikänaiset ovat rumia ja rupsahtaneita kun taas ikämiehet ovat muka parhaassa iässä. Tässä ikämiehille uutinen. Olette yhtä rupsahtaneita tai jopa rupsahtaneempia kuin ikäisenne naiset, eivätkä nuoret naiset ole teistä kiinnostuneita.
Noniin. On miehiä ja on naisia jotka ovat "hyvin säilyneitä" plus kolmekymppisiä. Fakta on kuitenkin se että k a i k k i me kuolemme joku päivä,ja ulkokuori rapistuu päivä päivältä. Jos vaan ihmiset oppisivat enemmän luonnettaan kehittämään ja kaunistamaan "sisäistä ihmistä",niin maailma olisi paljon parempi paikka.
..., Ugh
Olen huomannut nuorena naisena saman:D en minä aikakaan mitään läskiä pappaa ottaisi ja luulen, että täällä on vain yksi sairas mies joka niitä haukkumisjuttuja kirjoittelee.