Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen veljen vaimo ei pidä lapsistamme

Vierailija
12.07.2017 |

Muiden sukulaisten lapsia hoitaa mielellään, ottaa yökylään yms. En ole keksinyt mitään muutakaan syytä, miksi ei halua olla lastemme kanssa.

Ei ota kontaktia lapsiin tai edes syliin/leiki, kun meillä käy. Muiden lapsia hyysää ihan tohkeissaan. On lisäksi yhden lapsemme kummi ja tätä lasta on pyydettäessä muutaman tunnin hoitanut, kun lapsi oli ihan vauva. Nyt ei enää pitkään aikaan. On vuosien aikana muuttunut todella kylmäksi meitä kohtaan. Mistä tuollainen käytös voisi johtua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on varmastikin syy, josta et itse ole edes tietoinen. Olette tehneet jotain, mistä käytös johtuu.

Vierailija
2/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se olet jotenkin sinä, joka estät normaalin kommunikaation lasten välillä. Tai sitten lapset ovat erilaisia. Yhden sukulaiseni lapset ovat sellaisia, että heihin ei saa kontaktia. En tiedä, onko taustalla jotain neurologista tms, mutta lasta, johon ei saa kontaktia, en pysty hoitamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanot noin vaikeasti? Etkö voi vaan sanoa langon vaimo?

Vierailija
4/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Langon vaimo on kai nato.

Mistä syystä hän voisi oikutella?

Onko miehelläsi ja langollasi jokin kilpailuasetelma? Esim. toisen asuntolaina on taattu vanhempien taholta, toisen ei.

Vierailija
5/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä voit edes kuvitella, että täällä kukaan tietäisi syytä?

Vierailija
6/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin mietin, että langon vaimolla olisi hokin oma nimitys, mutten saanut sitä mieleeni.

Vierailija
7/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsesi villejä?

Onko teillä todella tarkkaa miten hoidetaan?

Vierailija
8/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän lapset on jotenkin ärsyttäviä sen mielestä.

Vierailija
9/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus nyt vaan on että kaikista lapsista ei voi tykätä.

Mä itse en pidä kaverini kahdesta lapsesta, syitä en nyt jaksa puida tässä.

Mä siedän niitä vähissä määrin, mutta en varmasti hoitaisi enkä mulla riitä edes kiinnostus niille pahemmin jutella.

Vierailija
10/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei pidä susta tai miehestäsi ja siksi nuiva asenne.

Vierailija
11/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä sinusta tai miehestäsi. Itse inhosin ex-kälyäni joka oli läpinäkyvästi manipuloiva, pinnallinen ja rasittava ämmä, joten en halunnut olla tekemisissä hänen lastensakaan kanssa. Tiedän, meni pesuveden mukana, mutta minkäs teet.

Vierailija
12/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Itselläni käynyt mielessä, että olisin itse tehnyt jotain tai sitten kyseessä kateus. Muut sukulaiset kyllä touhuavat ja leikkivät lastemme kanssa ja lapsemme ovat hyvin reippaita ja sosiaalisia tapauksia. Saa siis kyllä hyvin kontaktin (ovat olleet muilla sukulaisilla hoidossa).

En vain keksi, mitä ihmettä oikein olen tehnyt?? Ihan mukavia ko. ihminen minulle aina puhuu, mutta lapsia ei enää huomioi samaan tapaan, kuin ennen. Jotenkin outoa vain minusta.

Ap

Vierailija
13/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vastaavaa tullut nähtyä. Takana oli lasten isovanhempien moraalinen rappeutuminen. Eli mallia alkoholi/huume/ulosotto/uhkapelit. Siten yksi 3 muuta haaraa suvusta sulkee sen yhden haaran lapsineen ja lapsen-lapsineen ulkopuolelle.

Erityisesti moralisessa rappeumassa vitutti näitä muita että yhteinen pappa oli justiinsa kuollut ja säästeliäänä setänä jättäny merkittävät perinnöt ja tämä yksi tuhlasi kaiken vuodessa, kehtasi vielä kerjätä. Ei jääny käteen papan 90v työstä tälle yhdelle perijälle edes turhia veneitä/mökkejä/kalliita lomia vaan pelkkää paskaa. Laitettu kaikkeen semmoiseen mitä kyseinen moralistina ja yhteiskunnan pilarina tunnettu pappa nimenomaan vihasi yli kaiken.

Vierailija
14/14 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä juuri kenestäkään lapsesta. En ottaisi tuosta itseeni. Aikuisena kun saa valita, ketä elämässään pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän