Mies pudotti kasvojen pesusieneni eikä nostanut sitä takaisin
**ttu että **tuttaa. Tänään pitäis lähteä ulos ja tavata miehen työkaverit ensimmäistä kertaa. Kaunistautumisrutiineihin kuuluu kasvojen pesu mm tällä sienellä, mutta ei kai semmoista voi käyttää mikä on lojunut pytyn vieressä monta tuntia. Nyt täytyisi ostaa uusi ja se maksaa 15e. Mies ei ymmärrä miksi olen kiukkuinen! Kunhan avauduin, kun ärsyttää niin paljon. Tähän saa avautua vastaavia juttuja!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi tässä on niin paljon alapeukkuja. Kyllä kai miestäkin ärsyttäisi, jos nainen vaan pudottaisi vaikka miehen valkoisen lempparipaidan lattialle ja jättäisi sen laiskuuttaan siihen likastumaan. Ap
Juu ei kuulosta ihan toimivalta parisuhteelta jossa heitellään ja pudotellaan toisen tavaroita tahallaan, mutta jokainenhan saa elää sellaisessa suhteessa kuin itse haluaa. Jos taas kyse on vahingosta kannattaa ne omat tarvarat opetella säilyttämään siten että niitä ei kukaan vahingossa pudottele.
Niin se on niin vaikeaa ja ylivoimaista nostaa se sieni siitä lattialta? Minusta kuulostaa että ko. miehellä on joku hahmotushäiriö.
No en minä ainkaan ole häntä valinnut ap puolisoksi oli hänellä häiriö tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta rutiinejasi.
Ai koska mies on laiska eikäbkunnioita omaisuuttani? En voi muuttaa rutiineja, koska nykyinen on ainoa hyväksi havaittu keino isojen ja kipeiden ihonalaisten paiseiden pois pitämiseen. Ap
Jos sinulla on isoja ihonalaisia paiseita, niin sinuna en kauheasti tuittuilisi miehellesi. Lue palstalla nyt pyörivä ketju ruman naisen elämästä. Pidä siitä miehestä kiinni, jonka olet onnistunut saamaan äläkä rupea kuvittelemaan itsestäsi liikoja.
Sori, mä luulin että se on jalkasieni.
Siis oliko sieni jossain pytyn vieressä? Itse pidän kaikki meikkausvälineet vetolaatikossa, siellä ne ovat tallessa ja kukaan muu ei niitä pudota kuin minä itse. Joku tuolla jo suosittelikin sinua muuttamaan käytäntöjäsi - sijoita tavarat jäkevästi on juuri sellainen ohje.