Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Maidanilaisilla oikeus poistaa ihmiset väkivaltaisesti mielenosoituksensa lähistöltä? (video)

Vierailija
12.07.2017 |

Olen aika järkyttynyt tästä videosta, jossa nuori mies tekee ilmeisestikin rauhanomaisen vastalauseen Suomi Ensin! -porukan touhuille mielenosoituksen liepeillä. Hän siis soittaa musiikkia ja seisoo kadulla.

Eiväthän mielenosoittajat voi tuolla tavalla varata kaupungista alueita itselleen ja poistaa sieltä ihmisiä ilman järjestyksenvalvojakorttia&liivejä? Miten kaupunki ja poliisi ovat edes antaneet näille luvan jatkaa tätä touhua keskellä kaupunkia? Vai voiko noin tehdä? Tietääkö joku?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä linkki siihen kohtaan, jossa Suomi Ensin! -mielenosoittaja kehottaa kaveria laittamaan Youtube-striimin poikki ja käy kaveriin käsiksi.

Linkki ei toimi

Vierailija
42/48 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä linkki siihen kohtaan, jossa Suomi Ensin! -mielenosoittaja kehottaa kaveria laittamaan Youtube-striimin poikki ja käy kaveriin käsiksi.

Linkki ei toimi

Toimiihan. Maailman vanhin yritys sinulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrä, enkä hyväksy vastamielenosoituksia, joiden pääasiallisena tarkoituksena on häiritä toista laillista mielenosoitusta. Mielestäni mielipiteen vapautta pitää kunnioittaa ja se koskee myös niitä, joiden mielipide on eri kuin oma. En ikinä haluisi olla tällaisessa pelleilyssä mukana. (Ja en todellakaan kannata Suomi ensin -porukkaa.)

Tämähän kuvaa täysin Suomi ensin liikkeen touhua. Nehän ilmestyy tonne vain höiritsemään Oikeus elää mielenosoitusta.

Osaatko linkata johonkin videoon, jossa häiritsevät näin?

Sen jälkeen kun näin videon, jossa tämä punatukkainen pastori yrittää estää poliisiautoja lähtemästä tehtäviinsä, olen vähän skeptinen sen suhteen, miten kukin määrittelee "häiritsemisen".

Vierailija
44/48 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrä, enkä hyväksy vastamielenosoituksia, joiden pääasiallisena tarkoituksena on häiritä toista laillista mielenosoitusta. Mielestäni mielipiteen vapautta pitää kunnioittaa ja se koskee myös niitä, joiden mielipide on eri kuin oma. En ikinä haluisi olla tällaisessa pelleilyssä mukana. (Ja en todellakaan kannata Suomi ensin -porukkaa.)

Tämähän kuvaa täysin Suomi ensin liikkeen touhua. Nehän ilmestyy tonne vain höiritsemään Oikeus elää mielenosoitusta.

Osaatko linkata johonkin videoon, jossa häiritsevät näin?

Sen jälkeen kun näin videon, jossa tämä punatukkainen pastori yrittää estää poliisiautoja lähtemästä tehtäviinsä, olen vähän skeptinen sen suhteen, miten kukin määrittelee "häiritsemisen".

Poliisikin on antanut lausuntoja että noi käyneet häiritsemässä rankastikin turviksia. En jaksa kahlata niitä videoita läpi mutta kyllä niitä on. Niiden nimeämä jokapäiväinen "matukierros" esim. Sattui ja tapahtui.

Vierailija
45/48 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa maidan? Ottamatta kantaa kumpi on lain ja järjestyssääntöjen mukaan oikeassa, niin kyllä minusta nuori mies vähän kerjää verta nenästä, jos menee häiritsemään toisten mielenosoitusta jonkun ämyrin kanssa ja seisomaan vaan yksin ilman kylttejä. Minusta vähän keskenkasvuista huomionhakua.

Eri asia jos toisi oman asiansa esiin ja kantaisi edes kylttiä. Mutta siihen tarvitaan käsittääkseni kaupungin lupa, ja siksi näen että nuori mies on vaan omalla asialla. Yrittää saada naisia olemalla "rohkea"?

Saada naisia, mitä helvetin naisia tuolta??? Ahahhaha :D :D :D Maidanilainen puolustelemassa jälleen fiksusti? :D

Maidanilaisessa puheessa kaikkeen liittyy pillu ja kiima. Ei mitään uutta.

Ihan tyypillistä sheimaamista, eli vasemmistoliberaalit naiset ajaa ihmisoikeuksia vaan, koska eivät "saa" suomalaisilta miehiltä, ja vasemmistoliberaalit miehet on vasemmistoliberaaleja saadakseen vasemmistoliberaaleilta naisilta.

Taitaa näillä maidanilaisilla olla puhe siitä, mistä on puute ja tyypillinen projektio käynnissä.

Tässä ihan kiintoisa ajatuksenjuoksu. Minä nimittäin kirjoitin tuon ekan. Nyt minut on tuomittu maidanilaiseksi yms. Hehe. Olen ihan tavallinen keski-ikäinen täti, enkä ole minkään puolueen jäsen tai todellakaan noita kannata. Mutta yritän tajuta. Minäkin tajuan, että jos tuonne menee niinkuin tuo mies meni, niin haluaa naamansa someen. Ja minun pidemmän kokemuksen mukaan nuorten miesten toimia aika pitkälti dominoi naiset ja niihin vaikutuksen tekeminen. Eikä se ole sinänsä tuomittavaa, vaikka vastaajien mielestä nähtävästi on. Ok voihan hän olla homokin, tietty. Ja oletan, että kun hän ei ole mielenosoituksensa kanssa tosissaan, niin agenda on joku muu.

Edelleenkään kukaan ei ole kunnolla avannut tuota maidan sanajuttua. Miten joku aukio liittyy suomi ensin juttuun?

Niin kyllähän minä puutteessa olen, mutta ei se nyt kyllä liity asiaan...

Vierailija
46/48 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä SE-hyypiöt tekee tavallaan hyvää työtä. Heidän puuhailujensa takia kenellekään ei enää ole epäselvää minkätasoista porukkaa nää "kriitikot" on. Jahka noi on saaneet juotua itsensä hengiltä liike katoaa kun ei tollaseen porukkaan kukaan liity!

Vierailija
47/48 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa maidan? Ottamatta kantaa kumpi on lain ja järjestyssääntöjen mukaan oikeassa, niin kyllä minusta nuori mies vähän kerjää verta nenästä, jos menee häiritsemään toisten mielenosoitusta jonkun ämyrin kanssa ja seisomaan vaan yksin ilman kylttejä. Minusta vähän keskenkasvuista huomionhakua.

Eri asia jos toisi oman asiansa esiin ja kantaisi edes kylttiä. Mutta siihen tarvitaan käsittääkseni kaupungin lupa, ja siksi näen että nuori mies on vaan omalla asialla. Yrittää saada naisia olemalla "rohkea"?

Saada naisia, mitä helvetin naisia tuolta??? Ahahhaha :D :D :D Maidanilainen puolustelemassa jälleen fiksusti? :D

Maidanilaisessa puheessa kaikkeen liittyy pillu ja kiima. Ei mitään uutta.

Ihan tyypillistä sheimaamista, eli vasemmistoliberaalit naiset ajaa ihmisoikeuksia vaan, koska eivät "saa" suomalaisilta miehiltä, ja vasemmistoliberaalit miehet on vasemmistoliberaaleja saadakseen vasemmistoliberaaleilta naisilta.

Taitaa näillä maidanilaisilla olla puhe siitä, mistä on puute ja tyypillinen projektio käynnissä.

Tässä ihan kiintoisa ajatuksenjuoksu. Minä nimittäin kirjoitin tuon ekan. Nyt minut on tuomittu maidanilaiseksi yms. Hehe. Olen ihan tavallinen keski-ikäinen täti, enkä ole minkään puolueen jäsen tai todellakaan noita kannata. Mutta yritän tajuta. Minäkin tajuan, että jos tuonne menee niinkuin tuo mies meni, niin haluaa naamansa someen. Ja minun pidemmän kokemuksen mukaan nuorten miesten toimia aika pitkälti dominoi naiset ja niihin vaikutuksen tekeminen. Eikä se ole sinänsä tuomittavaa, vaikka vastaajien mielestä nähtävästi on. Ok voihan hän olla homokin, tietty. Ja oletan, että kun hän ei ole mielenosoituksensa kanssa tosissaan, niin agenda on joku muu.

Edelleenkään kukaan ei ole kunnolla avannut tuota maidan sanajuttua. Miten joku aukio liittyy suomi ensin juttuun?

Niin kyllähän minä puutteessa olen, mutta ei se nyt kyllä liity asiaan...

Ehkäpä se poika kuule puolusti sananvapautta ja helsinkiläisten oikeutta olla rauhassa julkisella paikalla ilman että maidanöyhöt käy käsiks.

Vierailija
48/48 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puutteessa pitää olla, että ajattelee motiivina olevan seksin saamisen :D

Vaikka tuo nuori mies olikin tietoisesti asialla, niin tuolla paikalla olisi voinut yhtä hyvin seistä vaikka joku SE-porukasta täysin tietämätön lapsi tai mummo. Heidänkään ei todellakaan tarvitse siirtyä, jos joku joka ei ole viranomainen tai järjestyksenvalvoja niin käske, eikä heihin todellakaan saa käyttää väkivaltaa.

Nyt tuo leiri on entistä keskeisemmällä kulkuväylällä ja ei olisi mikään ihme jos he alkaisivat pomotella kuka saa kulkea tuosta Alkon ja Lasipalatsin välistä tai kenellä on oikeus istua Paasikiven patsaalla. Myös moni alkaa varmasti miettiä päivittäisen reittinsä uusiksi, koska ei halua ottaa riskiä tulla ohimennen pahoinpidellyksi tai joutua youtubestreamille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän