Pullomaitovauvat haisee pulautuksineen pahalle, toisin kun rintaa syövät vauvat
Kommentit (12)
Mutta joo, onhan se rintamaidolla ruokittu miedomman hajuinen kuin korvikevauva. Suurin ero tietysti kakan hajussa.
oli tissistä tai pullosta, mutta kyllä oma mielipiteeni on kanssa että korvikepulautus on pahempi kuin tissin.
kun mun tissivauva pulauttaa menee vaatteet vaihtoon hajun vuoksi. Mulla on vissiin pahan hajuista maitoa.
Pitäisikö tässä nyt ihmisten huokaista että AIJJAA - kyllä mä sitten imetänkin jos vauva kerran haisee paremmalta?
mutta sitä ei vaan huomaa omastaan.
Ei se rintamaitopulautuskaan hyvälle haise mutta se on kaukana siitä yrjön hajuisesta korvikepuklusta. Mutta äidinmaitokakkahan ei tosiaan haise oikeastaan millekään, eli tämä yksi vastaaja on ihan oikeassa, sen paskakaan ei haise.
Äidinmaito tuoksuu makeahkolle puklunakin, mutta korvikkeella on vain se epämiellyttävä happaman maidon tuoksu.
Itseasiaa "vauvan tuoksu" on pitkälti juuri sitä maidon tuoksua.
Itse jouduin vaihtamaan täysimetyksestä täyskorvikkeelle (lääkekuurin vuoksi), kyllä sen huomasi, että vauvan haju muuttui aika selkeästi maidonvaihdoksen myötä.
Ei voi kun toivottaa hyvää matkaa ja onnea elämänkouluun!
rintamaitomamma täältä varmaan itselleen oli hakemassakin. Samoin varmaan toivoo, että hänen mammatoimiaan seurattaisiin televisiossa kun ovat niin mahtavan, marttyyrimaisen upeita. Jokaiselle suoritukselle hurrattaisiin niin kuin futispelaajan maaleille.
"Ja nyt hän aloittaaa klo 15 rintaruokinnan, kotiinpalaavalle miehelleen kokkailun lomassa. UPEAA! MAHTAVAA!"
Siinä vaiheessa kun kiinteät aloitetaan, haisee ihan jokaisen vauvan kakka ja oksut varsin kamalalle...
Ja SINUN vauvasi syö tietenkin vain RINTAA,eikä sen paskakaan haise!!