Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet saavat seksuaalista tyydytystä siitä että nainen näännyttää itseään nälkään

Vierailija
12.07.2017 |

Menkää miehet hoitoon, 17-18,5 bmi on alipaino!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin. Ehkä se hoidon tarve saattaa tällä kertaa olla jossain muualla. 

Vierailija
2/5 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mulle se 20.5 bmi oli alipaino, mutta mies sanoo, että mun "kuuluisi" painaa sen verran :') joo no siinä tapauksessa näyttäisin luurangolta, ja kuppikoko pienenisi C:stä takaisin A:han

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
4/5 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, mulle se 20.5 bmi oli alipaino, mutta mies sanoo, että mun "kuuluisi" painaa sen verran :') joo no siinä tapauksessa näyttäisin luurangolta, ja kuppikoko pienenisi C:stä takaisin A:han

BMI 20,5 ei oo alipainoa nähnytkään. :D

Vierailija
5/5 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI 20,5 ei oo alipainoa nähnytkään. :D

Riippuu täysin ruumiinrakenteesta. Olin silloin 165/55, kuppikoko A, ja luut törrötti joka puolelta. (solisluut, ja lantion luut oli pahimmat). Ei varmasti useimmilla olekaan alipainoinen, mutta en itse näyttänyt terveeltä silloin. Ruoka-annokset oli myös todella pieniä, kun vältin silloin syömistä (jouduin usein kesken koulupäivän lähteä kotiin, kun energiahukan takia vain oksensin, kotona sitten söin sen verran, että olo parani). Söin siis kerran tai kaksi päivässä, ja sekin oli super pieni annos. 

Paino pysyi siellä tasan tarkkaan niin kauan, kun en treenannut. Samalla piti alkaa syömään isompia annoksia, sillä ei sitä muuten treenata jaksanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi