Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö yrityksiä jotka ostaa palveluita Koivuniemeltä (lahko)?

Boikottiin
11.07.2017 |

Luin Kodin Kuvalehdestä tms. aiemmin ilmestyneen jutun Koivuniemen lahkosta ja alkoi suoraan sanottuna ottaa päähän tuollainen ihmisten rääkkäys. Tulikin mieleen että haluan tästedes boikotoida kaikkia yrityksiä (mitä voin) jotka ostavat ko. herran yritykseltä palveluita. Mitkäs yritykset ovat heidän asiakkaitaan?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy firman kotisivuilla 😆. Siellähän niitä on.

Vierailija
2/23 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijät aika parrakkaita ja laihoja. Kuvissa siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy firman kotisivuilla 😆. Siellähän niitä on.

Yritin eilen kännykällä etsiä mutta en löytänyt. Pystytkö laittamaan suoran linkin sivuille missä asiakkaita on?

Vierailija
4/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös heillä ollut asiakkaita mutta ministereistä lähtien.

Vierailija
5/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksen arvot perustuvat uskoon ja raamattuun ja sivuilla sanotaan näin:

"Kuitenkaan eettisyys ei johda toimimaan toisen parhaaksi, siihen tarvitaan muu vaikutin ja senkin täytyy olla todellinen. Tällainen vaikutin on rakkaus. "Niinkuin te tahdotte ihmisten teille tekevän, niin tehkää tekin heille" ja vielä enemmän: "rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi"."

Tapani Koivuniemi siis haluaa että hänkin tekee 300 tuntia kuukaudessa töitä minimipalkalla, nälkiinnyyttää itsensä, ja kun hän oli lapsi hän olisi halunnut itseään hakattavan. Melkoiset arvot!

Vierailija
6/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio ja julkiset organisaatiot ostavat heiltä. Arvelen, että tämä yritys voittaa julkisella sektorilla pakollisen kilpailutuksen, koska on halvin tarjoaja. (Ja laatukin ilmeisesti tyydyttää.)

Vierailija
7/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni mm. verottaja/verohallinto oli heidän asiakkaitaan.

Vierailija
8/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppalehti 1/2017:

'Diplomi-insinööri Tapani Koivuniemen kohuttu, julkisuudessa uskonlahkoon kytketty kustannusyhtiö tekee huikeaa tulosta.

Vuoden 2015 tilinpäätöksen mukaan Kustannusosakeyhtiö Koivuniemi teki 5,1 miljoonan euron liikevaihdolla lähes 1,2 miljoonan euron nettotuloksen.

...

Koivuniemen kustannusyhtiö on ”äärettömän kannattava”.

Kustannusosakeyhtiö oli takavuosina otsikoissa, kun Ylen MOT-ohjelma, Helsingin Sanomien Kuukausiliite ja Talouselämä esittelivät sen toimintaa. Niiden mukaan kyse on Tapani Koivuniemen perustamasta ”uskonlahkosta, joka teettää ylipitkiä työpäiviä ja maksaa riistopalkkaa”.'

Vierailija
9/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha tuttavani on  mukana tuossa uskonlahkossa. Sen jälkeen kun hän liittyi tähän lahkoon, en ole kuullut hänestä vuosiin mitään. Käsitykseni mukaan lahkon jäsenet eivät pidä yhteyttä lahkon ulkopuolisiin. Myös yhteydet omiin vanhempiin jne. katkaistaan.

Vierailija
10/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran tapasin näitä miehiä asiakkaana. Onneksi ei ostettu mitään. Silloin jo ihmetytti ne parrat.

Vierailija
11/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha tuttavani on  mukana tuossa uskonlahkossa. Sen jälkeen kun hän liittyi tähän lahkoon, en ole kuullut hänestä vuosiin mitään. Käsitykseni mukaan lahkon jäsenet eivät pidä yhteyttä lahkon ulkopuolisiin. Myös yhteydet omiin vanhempiin jne. katkaistaan.

Näin minäkin olen ymmärtänyt. Lapset käyvät kotikoulun.

Vierailija
12/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein hulluinta on se painoindeksiasia. Naisella pitää painoindeksin olla 17, miehellä 19(17,5 on anoreksian raja).

Toki Koivuniemi itse on antanut ja julkisuuteen lausunnon, jossa tämän kiistää. Mutta lahjoita eronneet ovat tästä kertoneet mm. MOTin ohjelmassa.

Vierailija
13/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkon jäsenistä moni on korkeasti koulutettu, mikä on mielestäni hämmentävää (koulutus, sivistys jne ei suojaa lahkolta). Ystävänikin oli lahjakas luonnontieteen alalla. Luulen, että sai kevyesti tutkinnon ulos Otaniemestä.

Sittemmin ystäväni on ollut kotiäitinä ja pitänyt kotikoulua lapsilleen. Käsitykseni mukaan kotikoulun tulokset ovat olleet hyviä, juurikin matemaattisella alalla jne. (Joskin geenitkin auttanevat lasta, jonka molemmat vanhemmat ovat akateemisesti lahjakkaita)

Vierailija
14/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko laskea toi oma ihannepainoni Koivuniemen mukaan. 42kg. Kun painoin 42 kg kauan sitten, minua hoidettiin keskussairaalassa anoreksian takia. Olin siis PAKKOhoidossa.

Vierailija
15/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

> hän oli lapsi hän olisi halunnut itseään hakattavan

Luulen, että siihen aikaan niin tapahtuikin. Ruumiillinen kuritus ei ollut kiellettyä aikoinaan.

Vaan tämä lahko näkee lasten ruumiillisen kurituksen ilmeisesti edelleen hyväksi.

Vierailija
16/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> hän oli lapsi hän olisi halunnut itseään hakattavan

Luulen, että siihen aikaan niin tapahtuikin. Ruumiillinen kuritus ei ollut kiellettyä aikoinaan.

Vaan tämä lahko näkee lasten ruumiillisen kurituksen ilmeisesti edelleen hyväksi.

Niin tosiaan,  häntä lienee hakattu ja nälkiinnytety lapsena ja lapsuuden traumat resonoi aikuisuudessa näin.

Ja kuten joku totesi, korkeakoulutus ja älykkyys eivät suorjaa aivopesulta. Niin surullista miten ihmiset alistuvat moiseen. Ja sitten joku yritys vielä kehtaa ostaa palveluita moiselta "yritysten Pohjois-Korealta". Ahdistaa! Kunpa voisi tehdä jotain. :(

Vierailija
17/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2010 käyty keskustelua samasta aiheesta ja listattu joitain asiakkaita jotka ovat olleet yhteystyössä silloin: https://www.maanantaipiiri.info/keskustelu/index.php?topic=198.0

Ilmeisesti aiemmin Koivuniemen sivuilla on myös ollut suoraan tunnistetavaa tietoa asiakkaista, mutta ilmeisesti otettu uutisoinnin takia pois. Eihän kukaan yritys halua että heidät yhdistetään Koivuniemeen, vaikka halvinta ostaisivatkin.

Vierailija
18/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuo juttu, joka on julkaistu alkuvuodesta 2017. Koivuniemen lahkoa ei mainita suoraan, mutta 17 painoindeksi paljastaa mistä kyse: http://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/henkilokohtaista/erosin-alis…

Surullista luettavaa, onneksi tämän  henkilön tarinalla on aurinkoinen loppu.

Vierailija
19/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/23 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Espoon kaupunki olla merkittävin asiakas. Sinun tai jonkun muunkaan yhärin "poikoteilla" ei ole mitään merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi