Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien keppariharrastus, noloa vai ei?

Vierailija
11.07.2017 |

Jotenkin tuntuu hassulta, kun jotkut 14-vuotiaatkin harrastaa tuota. En tuomitse, mutta tuntuu hieman pienempien lasten jutulta.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla olisi hyväolla joku vähän "nolo" harrastus. Pitää mielen vorkeänä kun eibvaan pönötä Uskottavana Aikuisena, joka ei tee vahingossakaan mitään joka voisi lukea lapselliseksi.

Vierailija
42/45 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG!!!! kirjoitti:

Ihan vtun noloo!!

sä oot iha vtun nolo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotkut aikuiset harrastaa nukkekotijuttuja tai keräilee disney-hahmoja, muumimukeja yms. Kyllä mä sanoisin että nolompaa on pussikaljat, puskapissat umpikännissä, heruttelukuvat somessa, tupakointi, suojaamaton seksi, sukupuolitaudit ja teiniraskaus.

Nuo jälkimmäiset on osa aikuiseksi kasvamista. Mutta sairaana aikanamme millään ei ole enää mitään väliä että miksi suotta aikuistua...

Ilmeisesti olen mielestäsi onnistunut olemaan aikuistumatta, kun olen teini-ikäni viihtynyt juuri tuollaisissa puuhissa, jäänyt raittiiksi ja tupakoimattomaksi, seurustellut vasta parikymppisenä, ja saanut esikoisen 35:sena. Vastapainona korkea koulutus, hyvä työ, ja raitis urheilullinen mies.

N.49

No, sinulle se nähtävästi toimi. Mutta jos katsot syntyvyystilastoja niin huomaat, että useimmille tämä aika merkitsee steriiliyttä ja kaikenlaista päämäärättömyyttä. Se ei johdu keppihevosista mutta keppihevoset on yksi ilmentymä tästä.

Vierailija
44/45 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin mielsin keppari-harrastuksen alakouluikäisten tyttöjen jutuksi. Omat tyttäreni innostuivat jossain vaiheessa ja päätin viedä heidät Tampereen hevosmessuille kepparikisoihin.

Siellä tajusin, että tätähän harrastavat paljon vanhemmatkin, niin tytöt kuin pojatkin. Ja kisoissa oli väkeä kuin pipoa. Tyttäreni olivat alottelijoita moniin muihin verrattuna, mutta hauskaa oli. Ja saivat paljon esiintymiskokemusta.

Kallista lystiähän tuo oli, itse kun ajattelin, että ihan pienimuotoista varmaan tuommonen kisailu... Ei ollut 😁

Vierailija
45/45 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään noloa vaan hyvä ja terveellinen harrastus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi