Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdemme huomenna kuukaudeksi etelän lämpöön

Vierailija
09.07.2008 |

.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin suuntaan menette?

Vierailija
2/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taakse jää Suomen kesän koleat kelit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siellä on kyllä 100% aurinkoa ja vähän liiankin kuumaa.

Vierailija
4/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulette kyllä tosi ruskeina ja paahtuneina takaisin. :)

Vierailija
5/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä heiluu lämpötilat +40. Energiaa säännöstellään jo paikoin. Se on jo tappavaa.

Vierailija
6/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 ja 17 v. Vielä viihtyvät mukana. Ollaan pari viikkoa yhdessä paikassa ja pari viikkoa rannalla. Käydään samalla tuttavia tapaamassakin, ja lapsillakin on tuttuja siellä.

Vierailija
7/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen suunnitellut ihan samaa, mutta mietin, viihtyvätkö meidän lapset niin pitkään ihan tuosta vaan, vai tarvitseeko sitten alkaa järjestelemään niin paljon ohjelmaa, ettei kukkaro kestä.

Vierailija
8/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan myös kuukauden verran. Kuuma tulee olemaan mutta tuskin paljon paahdutaan kun täytyy varoa palamista. 3v. tytölle eka kerta näin kuumaan aikaan reissussa ja hieman jännittää äitiä...

Tätä on odotettu kauan ja säästetty vuosi että päästään lähtemään, joten on kyllä ansaittua. Ja uskon että meidän tyttö viihtyy ilman sen kummempia ohjelmia, autolla hurautetaan aina seuraavaan paikkaan ja katsotaan kauan viihdytään.

Hyvää matkaa ap!

Vierailija
9/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olen päässyt hakkaavasta ulkkiksestani eroon ja lapset ja ex-mies on tällä hetkellä siellä kuukauden lomallaan, joka kylläkin jo ensi viikolla loppuu...

Vierailija
10/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääli sinua.

Vierailija
11/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelän lämpöön suomalaisen miehen kanssa? Harmi sinulle, ettet ole osannut valita miestäsi paremmin ja lapsiakin olet tehnyt jonkun hakkaavan äijän kanssa. Onneksi toiset osaavat valita paremmin.

Mitä väliä sillä on, jos on sattunut syntymään jossakin muualla kuin Suomessa. Jos on täällä kuitenkin ollut suurimman osan elämästään. Eikö se anna oikeutta nauttia etelän lämmöstä?

Vierailija
12/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ei kuitenkaan kesällä lähettäs vaan syksyllä vasta kun ne oikeat koleat kelit saapuu !

Mukava se tietysti kesälläkin on matkustella :)

Vierailija
13/13 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi Suomessa ei kukaan kuole perheväkivaltaan? Kyllä teillä on rasistinen kuva maailmasta. Olen ollut yhdessä ulkomaalisen mieheni kanssa jo 17 v, ja tuskin saadaan edes riitaa aikaan. En edes yleensä muista, että mieheni on ulkomaalainen. Tosin hänen kotimaansa ei ole kovin kuuma, paremminkin villasukkaa saa pakata mukaan:-).

Tuttavapiirissä on paljon ulkomaalaisia, eri maista, ja hyvin normaalia, väkivallatonta elämää he viettävät. Tuttavapiirissä olen kuullut kuiskailuja kyllä erään ulkomaalisen, täällä jo 30 v asuneen naisen suomalaisesta miehestä ja hänen väkivaltaisesta käytöksestään. En kyllä ihmettelesi, aika törkeästi ainakin puhuu vaimolleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän