Lähdemme huomenna kuukaudeksi etelän lämpöön
Kommentit (13)
Taakse jää Suomen kesän koleat kelit.
mutta siellä on kyllä 100% aurinkoa ja vähän liiankin kuumaa.
Tulette kyllä tosi ruskeina ja paahtuneina takaisin. :)
Siellä heiluu lämpötilat +40. Energiaa säännöstellään jo paikoin. Se on jo tappavaa.
12 ja 17 v. Vielä viihtyvät mukana. Ollaan pari viikkoa yhdessä paikassa ja pari viikkoa rannalla. Käydään samalla tuttavia tapaamassakin, ja lapsillakin on tuttuja siellä.
itse olen suunnitellut ihan samaa, mutta mietin, viihtyvätkö meidän lapset niin pitkään ihan tuosta vaan, vai tarvitseeko sitten alkaa järjestelemään niin paljon ohjelmaa, ettei kukkaro kestä.
ja ollaan myös kuukauden verran. Kuuma tulee olemaan mutta tuskin paljon paahdutaan kun täytyy varoa palamista. 3v. tytölle eka kerta näin kuumaan aikaan reissussa ja hieman jännittää äitiä...
Tätä on odotettu kauan ja säästetty vuosi että päästään lähtemään, joten on kyllä ansaittua. Ja uskon että meidän tyttö viihtyy ilman sen kummempia ohjelmia, autolla hurautetaan aina seuraavaan paikkaan ja katsotaan kauan viihdytään.
Hyvää matkaa ap!
onneksi olen päässyt hakkaavasta ulkkiksestani eroon ja lapset ja ex-mies on tällä hetkellä siellä kuukauden lomallaan, joka kylläkin jo ensi viikolla loppuu...
etelän lämpöön suomalaisen miehen kanssa? Harmi sinulle, ettet ole osannut valita miestäsi paremmin ja lapsiakin olet tehnyt jonkun hakkaavan äijän kanssa. Onneksi toiset osaavat valita paremmin.
Mitä väliä sillä on, jos on sattunut syntymään jossakin muualla kuin Suomessa. Jos on täällä kuitenkin ollut suurimman osan elämästään. Eikö se anna oikeutta nauttia etelän lämmöstä?
Ite ei kuitenkaan kesällä lähettäs vaan syksyllä vasta kun ne oikeat koleat kelit saapuu !
Mukava se tietysti kesälläkin on matkustella :)
Siksi Suomessa ei kukaan kuole perheväkivaltaan? Kyllä teillä on rasistinen kuva maailmasta. Olen ollut yhdessä ulkomaalisen mieheni kanssa jo 17 v, ja tuskin saadaan edes riitaa aikaan. En edes yleensä muista, että mieheni on ulkomaalainen. Tosin hänen kotimaansa ei ole kovin kuuma, paremminkin villasukkaa saa pakata mukaan:-).
Tuttavapiirissä on paljon ulkomaalaisia, eri maista, ja hyvin normaalia, väkivallatonta elämää he viettävät. Tuttavapiirissä olen kuullut kuiskailuja kyllä erään ulkomaalisen, täällä jo 30 v asuneen naisen suomalaisesta miehestä ja hänen väkivaltaisesta käytöksestään. En kyllä ihmettelesi, aika törkeästi ainakin puhuu vaimolleen.
Mihin suuntaan menette?