Miehet! Mitä mieltä olet naisella ammatista sairaanhoitaja, ensihoitaja tai sairaanhoitaja-terveydenhoitaja?
Toivon aidosti miehiltä vastauksia enkä naisilta jotka teeskentelevät miehiä.
Kommentit (29)
No se riippuu ihan ihmisen luonteesta. Ammatit itsessään ovat kyllä hienoja, mutta niin täytyy olla sen ihmisenkin.
Onhan ensihoitajakin sairaanhoitaja-ensihoitaja. Terkat ja ensihoitajat on molemmat myös sairaanhoitajia.
T:nainen, joten jätän vastaamatta alkuperäiseen kysymykseen. :D
Entinen avovaimoni oli hoitoalalla ja nykyisellä vaimolla on hoitoalan koulutus, vaikka tekeekin muuta työkseen. Että ilmeisesti hyvää vaimoainesta. Palkka ei päätä huimaa, mutta työmahdollisuudet on hyvät.
Erittäin hyvä ammatti. Toki kyseiseltä alalta löytyy naisia laidasta laitaan.
Sama pohjakoulutus. Töitä luulisi riittävän. Keskipalkka ilman lisiä alle mediaanin.
T:mies
Ensihoitajanaisesta tulee lesbovibat ja muut hoitajat muuten vaan pissapäitä
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos amk-naista minulle
Naisen kommentti.
Terveydenhoitaja tai päivätyötä tekevä sairaanhoitaja olisi suorastaan ihannepuoliso minulle. Harmi vaan etten yhtäkään alan edustajaa ole itselleni saanut enkä edes sinkkuja tavannut. Ensihoitaja on hieno ammatti, mutta tuskin tekevät päivätyötä ja välillä todella pitkiä vuoroja 24h
Ovat lääkäreiden, insinöörien, lentäjien ja ekonomien puolisoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos amk-naista minulle
Naisen kommentti.
Ei vaan DI-miehen. En tajua miten se ottaa naiselle aina niin koville, että en kiinnostu sen pilipalitutkinnosta. Myös naisilla on mahdollisuus kouluttaa itseään ja opiskella lukiossa pitkät matikat ja fysiikat
Olen nainen enkä missään noista ammateista, mutta vaadin tämän palstan keskustelijana saada tietää, mitä ap ajaa takaa!
Mitä merkitystä naisen luonteella, älyllä, huumorintajulla, sivistyksellä on miesten mielipiteille? Mitä miesten mielipiteillä on väliä, jos nainen on siinä työssä, jota todella haluaa tehdä? Käsittääkseni ainakaan ensihoitajan työ ei ole mitään nastaa ja kevyttä hengailua.
Vierailija kirjoitti:
Ovat lääkäreiden, insinöörien, lentäjien ja ekonomien puolisoita.
Mitä!!! Mä oon huomannu ihan saman!! :D
Minulle kelpaa vain akateeminen lääkärinainen.
Ei naisen ammatilla ole minulle väliä kunhan viihtyy työssään. Arvostan kyllä hoitoalalla työskenteleviä.
Olen hoitoalalla työskentelevä mies. Kokemusta löytyy hoitajan, lääkärin ja muutaman muunkin ammatinharjoittajan kanssa seurustelusta. Luonne ratkaisee, ammatilla ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ensihoitajanaisesta tulee lesbovibat ja muut hoitajat muuten vaan pissapäitä
Muista sitten vaatia miestä asentamaan deffan piuhat, jos on noin vaikeaa.
Kaksi noista ainakin vuorotyötä. Itse teen 3-vuoroa. Siinähän voi mennä vuorot niin ristiin ettei nähdä koskaan toisia.