Miehet! Mitä mieltä olet naisella ammatista sairaanhoitaja, ensihoitaja tai sairaanhoitaja-terveydenhoitaja?
Toivon aidosti miehiltä vastauksia enkä naisilta jotka teeskentelevät miehiä.
Kommentit (29)
Olen yhden sairaanhoitajan kanssa seurustellut ja hän oli ainakin ihan huipputyyppi. Vuorotyö toki toi omat haasteensa yhteiseloon, mutta ei se suhde siihen kaatunut.
Hyviä ne on sängyssä ja penskat ja huushollin ne yleensä hoitaa hyvin. Toisaalta ne on sitten aika kaakattajia eikä mitään älyn jättiläisiä muutenkaan.
Tämmöinen kuva mulla on.
Ei mitään pahaa sanottavaa, ilmeisen rankkaa fuunia joissakin tapauksissa ja palkka voi olla vaatimatonta. Tätkeintä on edelleen että ihmisen kanssa synkkaa hyvin, ei se onko hoitsu, juristi vai insinööri.
Sinänsä ammateissa ja ammattilaisissa ei ole mitään vikaa, mutta ärsyttää kun ovat aina liittotasolla mankumassa lisää liksaa. Saa käsityksen ihmisistä, joille mikään ei riitä.
Ap unohdit mainita näkökulman. Haluatko mielipiteen siis seurustelun kannalta, yleisesti vai jotenkin muuten?
Seurustelun kannalta vuorotyö luonnollisesti asettaa haasteita, mutta kaikkihan on sovittavissa ja suhteetkin ovat erilaisia. Eivät kaikki halua olla koko vapaa-aikaansa toisen seurassa.
Yleensä pahin taitaa olla molempien vuorotyö jossa samaa vuoroa ei ole mahdollista neuvotella vaan ne menevät ristiin ja toinen on aina töissä tai nukkumassa. Ei asia onneksi aina näin ole koska vuoroja pystyy jonkin verran sovittelemaan yhteen ja työ voi olla myös päivätyötä.
En ole koskaan seurustellut hoitoalan ammattilaisen kanssa joten en voi arjesta sanoa, mutta tuossa oli pohdintoja taustatekijöistä.
Yleisesti arvostan hoitoalan ihmisiä paljon, tähän tosin vaikuttaa se että olen itse laboratoriohoitaja. Teen usein yhteistyötä muiden hoitajien kanssa ja he ovat minulle aina ystävällisiä, asiallisia, ymmärtäväisiä ja vaikuttavat oikeasti välittävän potilaitten terveydestä, jota arvostan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos amk-naista minulle
Naisen kommentti.
Ei vaan DI-miehen. En tajua miten se ottaa naiselle aina niin koville, että en kiinnostu sen pilipalitutkinnosta. Myös naisilla on mahdollisuus kouluttaa itseään ja opiskella lukiossa pitkät matikat ja fysiikat
Monella DI:llä on hoitoalalla oleva nainen. Taitaa kommentoija olla kateellinen opiskelu- ja työkavereille joilla on nätti ja miellyttävä hoitajavaimo ja itse joutuu tyytymään vain käteen kun naiset kiertää tyypin kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kommentti.
Ei vaan DI-miehen. En tajua miten se ottaa naiselle aina niin koville, että en kiinnostu sen pilipalitutkinnosta. Myös naisilla on mahdollisuus kouluttaa itseään ja opiskella lukiossa pitkät matikat ja fysiikat
Monella DI:llä on hoitoalalla oleva nainen. Taitaa kommentoija olla kateellinen opiskelu- ja työkavereille joilla on nätti ja miellyttävä hoitajavaimo ja itse joutuu tyytymään vain käteen kun naiset kiertää tyypin kaukaa.
Niin mitä sitten? Kysyttiin mitä minä miehenä haluan eikä sitä miten kollegani ovat valinneet, btw. aika paljon on DI-DI-pareja. Ootko itse hoitaja vai miksi sua nyppii yhden tuntemattoman miehen naiskriteerit keskustelussa, jossa kysyttiin miesten mielipiteitä?
Vierailija kirjoitti:
Ensihoitaja ei välttämättä ole amk
Mitä vikaa noissa pitäisi olla? Ihmisestä riippuu onnistuuko.