Kerrotaanko kummitusjuttuja
Kerro heinäkuisen pimeän illan ratoksi sinulle sattunut paranormaali kokemus.
Meillä näin: asutaan hautausmaan vierellä (näkyy ikkunasta) ja tämä talo on rakennettu vanhan sotilassairaalan tilalle. Pihapiiristä on remonttien, putkitöiden yms. kaivelun yhteydessä löytynyt myös vanhoja luita.
En aiemmin edes varsinaisesti uskonut kummituksiin, mutta toki olen aina ajatellut, että on joku henkimaailma josta emme tiedä. Nyt on kyllä reilun viiden vuoden aikana tässä asuessa tapahtunut niin paljon kaikkea selittämätöntä, että mun on kai pakko alkaa uskomaan.
Tässä muutama esimerkki, kaikkea en jaksa kertoa: sähkölaitteet sammuu tai menee päälle itsestään mm. vedenkeitin on mennyt itsekseen päälle, ei ole ajastinta. TV-kanava vaihtuu itsestään, kaukosäätimen näppäinvalo syttyy itsestään, tuuletin sammuu itsestään, lusikka kilisee kahvimukissa, keittiön tavarat "lentelee" itsestään. Kasvit heiluu kuin joku heiluttaisi/menisi ohi, vaikka ei ole ikkunaa auki tai tuuletin ei ole päällä. Huonekalut natisee kuin joku istuisi ja kerran kuulimme miehen kanssa jonkun miesäänen sanovan erään lauseen, joka oli tavallaan vastaus kysymykseen jonka esitin miehelleni. Ääni kuului jännästi kuin ilmasta ylempää ja kuin jostain syvältä tai kaukaa, vaikea selittää. Se on ollut ainoa kerta, mutta sen jälkeen olin muuttamassa pois tästä asunnosta, koska pelotti niin paljon. Sittemmin olen tavallaan tottunut tuohon, että ajoittain sattuu kummia. Olen myös naapureilta kuullut, että jotain outoja juttuja on ollut, mutta emme ole miehen kanssa kehdanneet puhua kenellekään tästä.
Kommentit (2)
En tiedä onko tämä kummitusjuttu, mutta muutama vuosi sitten katsoin paljon kauhusarjoja, kuten Haunted ja haunting. Pelkäsin aina niin pirusti ja aloin pelkäämään asunnossani. Silti väkisin katsoin. No jossain vaiheessa alkoi täriseen taulu olohuoneessa ja kuulin myös että asuntoni ovi paiskottiin kiinni vaikka eihän se ollu edes auki. Tämä loppui kun lopetin kauhusarjojen katsomisen ja pelkäämisen. Ehkä tämä oli vain mielen järkkymistä, mutta silloin tuntu että jokin negatiivinen henkiolento ilmoitteli itsestään. No nykyjään voin kyllä katsoa näitäkin kauhusarjoja enkä pelkää yhtään.
Nosto