Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan Jeesusta niin paljon, että

Vierailija
11.07.2017 |

Olen sanonut Hälle, että elän ilman miestä vaikka koko loppuelämäni, kunhan saan olla mahollisimman lähellä Häntä,Jeesusta. Tuntea Hänen rakkauttaan, pyhyyttään ja suuruuttaan enemmän ja enemmän...

Olen elänyt alkoholistin kanssa, kärsinyt omasta mielestä ihan hirveesti tämän miehen takia mutta Jeesus auttoi minua. Nyt saan elää rauhassa ilman miestä, ja olen jopa pyytänyt että jos Hänellä ei ole tarkoitus mulle miestä johdattaa, niin olen valmis elämään yksin. Pääasia että saan olla niin lähellä Jeesusta, yksikään ihminen ei ikinä kykene rakastamaan niinkuin Jeesus ihmistä rakastaa.

Olin tosin monta kuukautta ihastunut yhteen uskovaan mieheen, mutta kun hänelle siitä sitten uskaltauduin kertomaan, ja en vastakaikua saanut, niin jotenkin nyt olen tajunnut, että olen niin onnellinen ilman miestä. Vaikka tunteeni tuota miestä ei kokonaan olekkaan sammunut, niin päätin että jatkan elämääni vain Jeesuksen kanssa. En tiedä mitään enkä ketään ihanampaa, kuin Jeesus Kristus. Odotan niin että pääsisin jo Hänen luo taivaaseen.
Tämä maailma ei ole mitään verrattuna Taivaan ihanuuteen, mulle se on jo nyt niin todellista, vaikka en vielä oo saanut omin silmin nähdä sitä, mutta tunnen sen ja odotan sitä. Odotan että saan nähdä Hänet, joka on mulle rakkainta tässä maailmassa, Jeesuksen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin Häntä ja Jeesus vastasi. Olin rikki, loppu henkisesti, ilman ystäviä, puolisoa. Itkin ja rukoilin.. tunsin lämmön rinnassani ja minulle tuli sisäinen rauha, tunsin että Herramme Jeesus kosketti minua ja antoi varmuuden olemassa olostaan minulle! Olen niin onnellinen nyt, sain myös puolison myös maanpäällä. Aviomieheni kanssa yhdessä, iltaisin rukoillemme muidenkin puolesta! Jeesus antoi elämän. Kiitos ja ylistys Herralle!

Vierailija
22/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Jeesus on iankaikkinen elämä taivaassa, Hänen luonaan. Missä ei ole kipua, tuskaa, vihaa vaan ikuinen elämä ja rakkaus ja rauha! Rakastan Herraa ja ylistän Hänen ihme tekojaan💖💖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastikko?!

Minusta tuo on aivan sairas ajattelutapa.

Joo, ei saa sanoa noin ja kun äitinikin on erittäin (liian) harras uskovainen.

Vierailija
24/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on huippu ja pomo koko maailmassa! Herran siunausta ihan kaikille!💓

Vierailija
25/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, tämä muistutti taas mikä elämässä on tärkeintä. Siunausta teille!

Vierailija
26/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataisikohan hakea apua mielenterveys ongelmiin? Ei ole normaalia uskoa satuolentoihin aikuisena.

Vierailija
27/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap yksinään täällä kirjottelee. Huomaa kirjoitustyylistä.

Vierailija
28/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän illan rukous aiheeni on, että kenenkään ei tarvitsisi olla maanpäällä yksin!! Herra siunaa asiaa ja anna yksinäisille oma puoliso, jotta heidän ei tarvitsisi tuntea yksinäisyyttä maanpäällä vaikka heillä on sinut Jeesus!! Jotta kaikki saisivat tuntea Sinun rakkautesi lisäksi, lisää rakkautta ja tukea puolisoltaan, eikä olla yksinäinen! Ylistys Herralle! Aamen

Minä, joka on kohta ollut 17 vuotta naimisissa..

Kiitos tästä, ystävä. :)

Minulla ei ole ketään muuta kuin Jeesus. Myönnän, että toivoisin kumppania. Nyt tuntuu, että paljon vain kulutan aikaa, turhuuksiinkin, kun en tiedä, mitä pitkät illat tekisin.

Vierailija
29/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus antaa meille elämän ja sisäisen rauhan demoneistamme! Antaa syntimme anteeksi ja siunaa, johdattaa meitä elämässä eteenpäin kivikkoisellakin tiellä, jos jalkoihimme sattuu..Hän koskettaa ja parantaa haavamme! Antoi perheellemme elämän takaisin, pois pahasta.. Kiitos siitä Jeesukselle! Siunausta!

Vierailija
30/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Hyvät psykoosit näköjään päällä.

Vierailija
31/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen. Kirjoitit kauniisti, samoin koen. Jeesuksen kanssa on hyvä elää. Siunausta ja johdatusta kaikille ketjun lukijoille.

Vierailija
32/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä. Kävin tässä välissä juoksulenkillä, että en oo hetleen ollu tääl kirjottamassa :)

Mutta Siunausta ihan jokaiselle teille

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi