Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan Jeesusta niin paljon, että

Vierailija
11.07.2017 |

Olen sanonut Hälle, että elän ilman miestä vaikka koko loppuelämäni, kunhan saan olla mahollisimman lähellä Häntä,Jeesusta. Tuntea Hänen rakkauttaan, pyhyyttään ja suuruuttaan enemmän ja enemmän...

Olen elänyt alkoholistin kanssa, kärsinyt omasta mielestä ihan hirveesti tämän miehen takia mutta Jeesus auttoi minua. Nyt saan elää rauhassa ilman miestä, ja olen jopa pyytänyt että jos Hänellä ei ole tarkoitus mulle miestä johdattaa, niin olen valmis elämään yksin. Pääasia että saan olla niin lähellä Jeesusta, yksikään ihminen ei ikinä kykene rakastamaan niinkuin Jeesus ihmistä rakastaa.

Olin tosin monta kuukautta ihastunut yhteen uskovaan mieheen, mutta kun hänelle siitä sitten uskaltauduin kertomaan, ja en vastakaikua saanut, niin jotenkin nyt olen tajunnut, että olen niin onnellinen ilman miestä. Vaikka tunteeni tuota miestä ei kokonaan olekkaan sammunut, niin päätin että jatkan elämääni vain Jeesuksen kanssa. En tiedä mitään enkä ketään ihanampaa, kuin Jeesus Kristus. Odotan niin että pääsisin jo Hänen luo taivaaseen.
Tämä maailma ei ole mitään verrattuna Taivaan ihanuuteen, mulle se on jo nyt niin todellista, vaikka en vielä oo saanut omin silmin nähdä sitä, mutta tunnen sen ja odotan sitä. Odotan että saan nähdä Hänet, joka on mulle rakkainta tässä maailmassa, Jeesuksen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!

Vierailija
2/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos Hänellä on todella pieni muna, niin eikö Taivaassa odota aika iso pettymys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun vielä entisen miehen kanssa elettiin saman katon alla, olin välillä niin täynnä tuskaa, että ajoin autolla jonnekin hiljaiseen paikkaan, istuin autossa ja itkin ja ehkä huusinkin ja kysyin Herralta, että milloin tämä hirvee tuska ja ahdistus loppuu...milloin...

Ja Hän kuuli ne huudot ja itkut...

Hän johdatti mulle ihanan kodin,  ja nyt saan elää rauhassa...

Olen rukoillut ja pyytänyt, että Hän antaisi mulle sitä todellista rakkautta Häntä kohtaan, ja uskon että saan rakastaa Jeesusta yli kaiken, enemmän kuin mitään tässä maailmassa. Hän itse on luvannut, että Hän vastaa mun rukouksiin. Ihana Jeesus...

Vierailija
4/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille sun alkkismiehelle sitten kävi?

Vierailija
5/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sille sun alkkismiehelle sitten kävi?

Hän on vielä elossa, mutta raukka jatkaa samaan tahtiin juopottelua kuin ennenkin. Ja oikeasti säälin häntä, rukoilen puolestaan,  että hänkin vielä nöyrtyisi pyytämään apua Jeesukselta, että vapautuisi alkoholista. 

En vihaa enkä tunne katkeruutta. Koska Jeesus on ollut niin armollinen minua kohtaan, niin ei mulla ole mitään syytä vihata ketään. Itsekin niin paljon anteeksi saanut Herraltani.

Vierailija
6/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin surullinen, masentunut ja henkisesti loppu vuosia. Miehet olivat valehdelleet, varastaneet, pettäneet ym. Mutta minulla on Jeesus! Olin yksinäinen, sairas, nujerrettu henkisesti ja fyysisesti. Kiitin silti Herraa Jeesusta, jokaisesta päivästä! Elin yksin, mutta yhtenä yönä rukoilin Jeesukselta: Voisiko Hän lähettää minulle kunnon miehen, joka rakastaisi ja pitäisi minusta huolta, ettei minun tarvitsisi olla maanpäällä yksin, vaikka minulla on Herra! Ihme tapahtui, seuraavalla viikolla, seinänaapurin ikkunasta kurkisti ulos mies, joka hymyili minulle. Tämä mies oli asunut siinä 2 vuotta, ikinä en ollut nähnyt aiemmin. Tutustuimme 6kk kuluttua menimme kihloihin ja siitä kuukauden kuluttua naimisiin! Aviomieheni on seissyt rinnallani sairauksissani/pelkotiloissani, kaikessa! Kiitos kuuluu Jeesuksekselle, joka antoi minulle aviomiehen, joka rakastaa minua ehdoitta täälä maanpäällä. Olemme kohta olleet 17 vuotta naimisissa. Herra Jeesuksemme rakastaa meitä kaikkia aina ja ikuisesti, muistakaa se aina! Minä ylistän Jeesusta ja Hänen nimeään! Siunausta kaikille! Herra voi koitella meitä, mutta Hän ei ikinä hylkää ketään. Rukoile ja kokeile tapahtuuko rukousvastaus juuri sinulle, joka luet tätä! Siunausta!

Vierailija
7/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ahdistuksessa kun elin, sain kokea ihmeellisiä hetkiä Jeesuksen kanssa. Kerrankin olin Hänen läsnäolossaan ja vaikka siinä hetkessä ei itseä itkettänyt, niin huomasin miten kyyneleet vain yhtäkkiä alkoivat valua, Hän kosketti jotenkin niin voimakkaasti, vuodatti ihanaa rakkauttaan sisimpääni.  ...Öisin näin ja näen vieläkin, kirkkaita lentäviä valopalloja, liekö enkeleitä vai mitä...ja koin paljon muitakin ihmeellisiä asioita..

Vierailija
8/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin surullinen, masentunut ja henkisesti loppu vuosia. Miehet olivat valehdelleet, varastaneet, pettäneet ym. Mutta minulla on Jeesus! Olin yksinäinen, sairas, nujerrettu henkisesti ja fyysisesti. Kiitin silti Herraa Jeesusta, jokaisesta päivästä! Elin yksin, mutta yhtenä yönä rukoilin Jeesukselta: Voisiko Hän lähettää minulle kunnon miehen, joka rakastaisi ja pitäisi minusta huolta, ettei minun tarvitsisi olla maanpäällä yksin, vaikka minulla on Herra! Ihme tapahtui, seuraavalla viikolla, seinänaapurin ikkunasta kurkisti ulos mies, joka hymyili minulle. Tämä mies oli asunut siinä 2 vuotta, ikinä en ollut nähnyt aiemmin. Tutustuimme 6kk kuluttua menimme kihloihin ja siitä kuukauden kuluttua naimisiin! Aviomieheni on seissyt rinnallani sairauksissani/pelkotiloissani, kaikessa! Kiitos kuuluu Jeesuksekselle, joka antoi minulle aviomiehen, joka rakastaa minua ehdoitta täälä maanpäällä. Olemme kohta olleet 17 vuotta naimisissa. Herra Jeesuksemme rakastaa meitä kaikkia aina ja ikuisesti, muistakaa se aina! Minä ylistän Jeesusta ja Hänen nimeään! Siunausta kaikille! Herra voi koitella meitä, mutta Hän ei ikinä hylkää ketään. Rukoile ja kokeile tapahtuuko rukousvastaus juuri sinulle, joka luet tätä! Siunausta!

Ihanaa! On niin kiva lukea miten Jeesus on johdattanut puolisot yhteen. Muistan kun joskus kirjastossa istuin ja luin jotain lehteä...luin miten Herra oli johdattanut  ihmisiä yhteen, ja tunsin sisimmässäni kateutta, kun en itse oo kokenut sellaista. Mutta nyt aion tyytyä siihen mitä Jeesus haluaa mun elämään antaa, ja olla kiitollinen siitä. Pääasia että ollaan matkalla Taivaaseen! :) Siunausta! 

ap

Vierailija
9/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Jeesusta niin, paljon että ylistän Hänen nimeään, joka päivä! Kiitän ja rukoilen, niin vastoinkäymisissä kuin iloissani Hänen nimeään. Rukoilen kaikkien puolesta, jotta saisivat tuntea rauhan sisällään ja ikuisen onnen, turvallisuuden tunteen ja pyhän hengen kosketuksen! Jeesus antoi minulle syntini anteeksi ja puhdisti ne! Kiitos Herra Jeesuksemme, jokaisesta päivästä. Siunaa meitä kaikkia ja kosketa niiden sydämiä, jotka huutavat nimeäsi Jeesus ja paranna haavamme maanpäällä! Kiitos Jeesus!

Vierailija
10/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeshus on sheksikäs

Vierailija
11/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta olis Jeesuksella ottajaa. Saapa nähdä kenet taivaassa valitsee.

Vierailija
12/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan Jeesusta niin, paljon että ylistän Hänen nimeään, joka päivä! Kiitän ja rukoilen, niin vastoinkäymisissä kuin iloissani Hänen nimeään. Rukoilen kaikkien puolesta, jotta saisivat tuntea rauhan sisällään ja ikuisen onnen, turvallisuuden tunteen ja pyhän hengen kosketuksen! Jeesus antoi minulle syntini anteeksi ja puhdisti ne! Kiitos Herra Jeesuksemme, jokaisesta päivästä. Siunaa meitä kaikkia ja kosketa niiden sydämiä, jotka huutavat nimeäsi Jeesus ja paranna haavamme maanpäällä! Kiitos Jeesus!

Siunausta sullekkin! Jeesus on niin ihmeellinen ja niin elävä, niin suuri ja Pyhä. Kiitos Jeesus näistä uskovista sisarista ja veljistä, kiitos että kosketat jokaista Jeesus. 

Vierailija
13/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan rukous aiheeni on, että kenenkään ei tarvitsisi olla maanpäällä yksin!! Herra siunaa asiaa ja anna yksinäisille oma puoliso, jotta heidän ei tarvitsisi tuntea yksinäisyyttä maanpäällä vaikka heillä on sinut Jeesus!! Jotta kaikki saisivat tuntea Sinun rakkautesi lisäksi, lisää rakkautta ja tukea puolisoltaan, eikä olla yksinäinen! Ylistys Herralle! Aamen

Minä, joka on kohta ollut 17 vuotta naimisissa..

Vierailija
14/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra pelasti minut henkiseltä ja seksuaaliselta väkivallalta, päihteiltä ja paransi sairauksiani! Hän kosketti minua ja eheytti minut, antoi syntini anteeksi. Hän antoi ymmärtää, että minun on annettava kaikki anteeksi, niille jotka minua olivat satuttaneet. Myös antaa anteeksi itselleni, jotta voin rakastaa myös itseäni taas ja sitä kautta muita! " Kaikista tärkein on rakkaus ". Herra auttoi, rukoilin Häntä ja Hän pelasti minut, antoi ikuisen elämän! Kiitos myös muista uskovista sisaruksista ja veljistä! Herra Jeesuksemme pelasti minut ja antoi ikuisen elämän. Siunausta kaikille, erityisesti niille, jotka eivät ole vielä uskossa, rukoilen, että Jeesus koskettaa sinuakin jonain päivänä! :)

Vierailija
15/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on ikuinen elämä ja rakkaus! Auttaa ja neuvoo tien! Kiitos siitä Herrallemme Jeesukselle! Siunausta teille.

Vierailija
16/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mennä polvilleni, miellyttää Jeesusta ja tuntea hänen pelastuksensa kasvoillani. 

Vierailija
17/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituskaverit on yleisiä alle kouluikäisillä. 

Vierailija
18/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen puolestasi ap! <3

Ihanaa, että saat elää uskossa ja lähellä Jeesusta.

Joskus ilman puolisoa on parempi kuin puolison kanssa.

Siunausta!!!

Jeesus ON ihana!

Vierailija
19/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on pelastajamme! Kiitän rukoilen joka päivä hänestä, hän on Vapahtajamme. Kiitos Jeesus kaikesta, mitä meille olet antanut ja siunaa meitä pahalta! Jeesuksen siunausta kaikille. Minulle antoi elämän takaisin!

Vierailija
20/32 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on aivan huippu. En voi kyllin kiittää Jeesusta syntien sovituksesta ja pelastuksesta.

Hänen omillaan on ikuinen elämä Taivaassa Jeesuksen kanssa.

Mahtavaa 💛

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän