Parasta ja pahinta uusperheessä?
Kootaan plussat ja miinukset. Plussaa se että ei tule elämä tylsäksi. Miinusta se että koko ajan hulinaa.
Kommentit (4)
Plussaa se, että on hyvä puoliso ja isompi lapsi. => Enemmän aikaa aikuisten yhdessäoloon ja muutenkin tosi rentoa. Toisin olisi, jos olisin lapsen isän kanssa tai tehnyt lapsen vasta nykyisen puolison kanssa. Miinusta on puolison sukulaisten painostus lapsen tekoon. Minulla on jo 1 ja puoliso on sanonut, että näin on hyvä.
Tähän mennessä ainoa syy minkä olen saanut uusperheisiin on munankipeys. Ihan sama kuinka huonosti asiat sovitaan yhteen, vaikka lapsilla olisi eri elintasot ja lapset kärsisi niin silti pakko muuttaa yhteen ja elä pyöräyttää se yksi ankkurilapsi kun ollaan niin munankipeitä että
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä ainoa syy minkä olen saanut uusperheisiin on munankipeys. Ihan sama kuinka huonosti asiat sovitaan yhteen, vaikka lapsilla olisi eri elintasot ja lapset kärsisi niin silti pakko muuttaa yhteen ja elä pyöräyttää se yksi ankkurilapsi kun ollaan niin munankipeitä että
Minulla ainakin tähän uusperhemeininkiin on syynä juuri tuo munankipeys. Kun on takana pitkä ja huono avioliitto ja sitten vielä kuiva kausi niin kyllä muna kelpaa. Minusta se on ihan hyvä syy yhdistää perheet. Lapsetkin tykkäävät kun vanhemmat ovat iloisia ja heidänkin elämänsä siitä muuttuu entistä mukavammaksi.
+ onpahan perhe