Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että pitäisi venyä maan ääriin töissä ja lomalla

Vierailija
11.07.2017 |

Minusta tuntuu että pitäisi aina töissä vaan venyä ja venyä ja venyttää pään sisältö vaikka mihin
.

Tuntuu että teen hulluna töitä ja kun lomakausi lähestyy niin minua aletaan kytätä että tekisin vieläkin enemmän.

En osaa sanoa mihinkään ei ja teen silti kaiken.

Tuntuu että päivät pitää venyttää koko ajan työkavereiden kanssa hengailuun ja koko ajan pitää olla tekemässä jotain.

Tuntuu etten jaksa enää ja koko ajan olen tavoitettavissa, jopa lomalla.
Minulle lähtellään lomalla töihin kuuluvia posteja ja kysytään kaikkea työhön liittyvää

ikäänkuin koko ajan muistutetaan,että muistathan sinä että olet töissä täällä.
Viime vuonnakin sain viimeisellä lomaviikolla postin että sitten kun tulet ensi viikolla niim sitä ja tätä.

Saako työntekijälle lähetellä loma aikana viestejä kotiin?

Minusta ainakin tuntuu, että kun haluaa irtautua työstä niin ei halua kuulla niihin liittyvää.

Miksi siis minulle lähetellään viestejä töistä, kun olen lomalla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pistät tuolle rajat. Lomalla ei tarvitse tehdä töitä. Toki, jos olet tärkeässä asemassa, voit esim kerran viikossa -

kahdessa katsoa sähköpostit. Muuten sähköpostiin poissaoloilmoitus ja lopetat synkronoinnin. Jos viestittelevät whatsappilla, niin poistat työpaikan kohdalta hälytykset.

Muutenkin, opettele pitämään kiinni rajoistasi äläkä venytä työpäiviä.

Vierailija
2/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti EI tuollaiselle toiminnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin viestit tulevat henkilökohtaiseen puhelimeeni.

En sähköpostia avaakaan mutta lähtellään viestejä omaan puhelimeeni kaiken maailman kissan ristiäisiin vaikka.

Jotenkin inhottavaa, sama kuin lapselle muistutettaisiin koko kesän koulun alusta.

Voinko siis vain jättää vastaamatta töistä tuleviin viesteihin lomalta?

Kerrankin olin mieheni kanssa lomamatkalla kun.puhelimeeni saapui jokin viesti töistä .

Avasin viestin lentokentällä ja taas tuli mieleen työ.

En pääse eroo saakutin työmaailmaa edes lennolla, vaikka työssä ei vikaa sinänsä okekaan mutta onko oikein että työkaverit pommittavat koko ajan viesteillä?

Vierailija
4/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät vastaamatta.

Vierailija
5/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa toinen liittymä työasioihin ja toinen henkilökohtaiseen käyttöön. Sitä henk.koht. numeroa et kerro töihin. Eikö sinulla ole työpuhelinta vai omallako sinun pitää työasiatkin hoitaa? Jos on työpuhelin, jätät sen töihin työpäivän loppuessa ja lomille, omaa käytät vapaa-aikana.

Vierailija
6/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteystiedot saa netistä ja ne on pitänyt sinne antaa yhteiseen käyttöön.

Ei ole työpuhelinta. Joskus saan jopa omaan mailiini työasioita.

Vierailija
7/7 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteystiedot saa netistä ja ne on pitänyt sinne antaa yhteiseen käyttöön.

Ei ole työpuhelinta. Joskus saan jopa omaan mailiini työasioita.

Sitten vaan avaat toisen sähköpostitilin eri nimelle ja hankit toisen liittymän työasioihin. Kumpaakaan et avaa lomalla. Työnantaja ei voi vaatia, että pidät omaa puhelinta työajan ulkopuolella koko ajan käsillä.

On tämä nykyajan työelämä mennyt ihan hulluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi