Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelisit, jos työkaveri kertoisi olevansa ihastunut sinuun?

Vierailija
11.07.2017 |

Pohdin, kertoisinko työkaverille olevani ihastunut häneen ja että hän ei mielestäni saisi viedä tunnetta eteenpäin käytöksellään.

Olemme molemmat varattuja. Vahva kemia välillämme on ollut jo useamman vuoden, mutta vasta lähiaikoina olemme siirtyneet vähitellen flirttailussa pidemmälle. Pelkään, että olen pian liian ihastunut.

Töitä pystyn varmasti hänen kanssaan tekemään tunnustuksen jälkeenkin ja olemaan kaveri edelleen. Mutta saisi sen jännitteen väliltämme pois ja pystyisin unohtamaan ihastuksen.

Mutta mitä sinä ajattelisit? Olisiko vaivaannuttavaa kuulla tuollaista? Kertoisitko töissä muille kuulemastasi?

Lisäyksenä vielä, että tunne on melko varmasti yksipuoleinen. Miehen käytös on ristiriitaista ja tiedän että hän pitää minusta ja pitää minua viehättävänä, mutta ihastunut ei ole. Joten mitään rakkaustarinaa tästä ei kehkeydy. :)

En vain pääse ihastuksesta eroon ellen tee asialle jotain, en halua vaihtaa työpaikkaa.

Aion tietysti ensin muuttaa omaa käytöstäni, en hakeudu hänen seuraansa enkä keskustele kuin työasioista. Kohtelias ja ystävällinen olen toki edelleen, mutta kaikki muu saa nyt jäädä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no aloituksessa tarkoitin kyllä lähinnä juuri sitä, että kertoisin asiasta, jotta flirttailu loppuisi.

Itse en siis ole mikään limainen stalkkaaja, mies tietää kyllä tämän.

Mutta voisi toki silti olla vaivaannuttavaa ja ahdistavaa hänelle.

Ap

Vierailija
2/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se kertoikin, 20v ja 3pv sitten <3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on seurattu naisen soidinmenoa ja mies on sitten nostanut kissan pöydälle; seuraa hämmennystä, kiertelyä ja selittelyä.

Vierailija
4/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ajattelen, että aikuiset ihmiset pystyisivät keskustelemaan tällaisesta asiasta. Mutta itse olen tottunut juttelemaan asioista melko suoraan, koska olen koko nuoruuteni hännystellyt muita ja yrittänyt saada kaikki pitämään minusta, joten jossain kohtaa päätin, että nyt riittää. Minulla on oikeus omiin mielipiteisiini ja oikeus tulla kuulluksi.

Ei liity varsinaisesti asiaan muuten kuin sillä tapaa, että nykyään tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa, kun olen rohkeasti oma itseni. Ja ihastuksen myöntäminen on tätä uutta "minua". Eli tuon asian esiin, en aio syyttää miestä mistään, mutta aion pyytää pientä hienovaraisuutta jatkossa koska olen ihastunut häneen.

Toisaalta olisin varmaan itsekin hieman vaivaantunut, jos joku sanoisi minulle jotakin tuollaista. Ehkä jollain tasolla uskon, että hänelläkin on vähän tunteita minua kohtaan ja siksi uskaltaisin myöntää asian.

Harmi vain, että olemme tosiaan varattuja eikä asia etene mihinkään.

Pitäisköhän olla sittenkin kertomatta?

Vierailija
5/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Olisi ihan hirveää varsinkin jos en tuntisi samoin. 

Vierailija
6/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa olisi, kun olen nainen ja mun työkaverit on naisia.

Vierailija
7/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin äärettömän kiusaantunut kun olen ihan 100% hetero ja työporukassa on vain samaa sukupuolta.

Ap:n tapauksessa neuvoisin että anna olla, varsinkin kun ootte molemmat varattuja. Ihastuksia tulee ja menee ja joudutte vaan molemmat noloon tilanteeseen kun meet vinkumaan ihastustasi

Vierailija
8/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vain hyvilläni. Pidän siitä että asiat sanotaan suoraan. Olen itsekin vähän ihasunut työkaveriini....

Vierailija
9/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi äärimmäisen epämukavaa, jos tuollaista tapahtuisi. Olen uskollista sorttia enkä tuon jälkeen pystyisi tekemään töitä samassa paikassa. Tod näk hakisin kiivaasti uutta työtä. Jos työpaikalla, jossa todellakin työskentelen ainoastaan rahan takia, olisi joka ainoa päivä joku himokas, puolisoaan pettävä otus odottamassa tuloani, olisi aamut aika vaikeita, kun pitää raahautua jälleen uhriksi. Ei. En missään nimessä haluisi kuulla tuollaista. Haluan voida käydä töissä tekemässä työpanokseni, josta saan palkkani. Muut jutut on sitten vapaa-ajan juttuja.

Vierailija
10/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano ihmeessä että haluat lopettaa sähläämisen. Parempi varmaan tehdä asiat selviksi nostamalla kissa pöydälle. Sinustahan se on kiinni osaatko hoitaa tilanteen.

Vierailija
11/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ulkonäöstä, jos kuuma kissa niin panisin, jos ei niin en vastaisi mitään.

Vierailija
12/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri näkemyksiä siis tästäkin. :)

Tiedoksi siis, että oma tunnustukseni ei olisi limainen eikä varmasti tulisi miehelle suurena yllätyksenä, että tykkään hänestä.

Yllättävää olisi juuri tämä tunnustus itsessään, hä ei osaisi odottaa sitä, koska meillä on niin pitkään ollut tätä viatonta flirttiä ja leikkiä (joka on mielestäni ihanaa ja piristävää).

Mutta se on päästetty liian pitkälle. Kyllä hän monissa juhlissa uskaltaa jo hieman koskeakin minuun (ei käpälöi tms.) ja puhumme paljon henkilökohtaisistakin asioista.

Joten tämä ei tule ihan puskista kuitenkaan.

Mutta edelleen uskon, että hän vaivaantuisi.

Miksi piti ylipäätään mennä ihastumaan?

Vierailija
13/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hän on sanonut minua mm. kauniiksi ja näen hänen usein tuijottelevan minua, joten ulkonäöstäni hän kyllä tykkää, sitä en nyt epäilekään. :D Hakee juuri tilanteita, joissa pääsee hieman koskemaan.

Mutta hän on varattu!

Ap

Vierailija
14/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies leikittelee sulla, nostaa omaa itsetuntoaan kun huomaa, että toinen vieressä kuolaa. Älä kerro, tulee vaan nolo tilanne. Anna koko äijän olla, keskity nykyiseen parisuhteeseesi ja töihisi.

Mulla ollut vuosia vuosia sitten vastaavanlainen tilanne, itse olin tosin sinkku mutta mies varattu. Kemia välillämme oli todella vahvaa (tai ainakin niin mä tunsin) ja luulin, että tästä syntyy suurin rakkaustarina ikinä. Mitään ei koskaan tapahtunut ja mies lähti pois työpaikalta opiskelemaan. Myöhemmin nähtiin baarissa ja hän ei enää edes muistanut mun nimeä ja nykyään hän on eräässä liikkeessä töissä, josta kuljen usein ohi, ja huomaan että hän ei edes tunnista mua. Ja kuitenkin oli täysin mukana flirtissä silloin aikoinaan.

Vierailija
15/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et halua olla häneen enää ihastunut, et usko että hän on ihastunut sinuun, suhdetta ei ikinä tule teidän välillenne - ja näistä huolimatta haluat kertoa. Haaveilet turhaan! Lopeta!

Vierailija
16/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pohdin, kertoisinko työkaverille olevani ihastunut häneen ja että hän ei mielestäni saisi viedä tunnetta eteenpäin käytöksellään."

HÄN ei saisi viedä sun tunnettasi eteenpäin? 

Tässä on edelleen vastuu sinulla, ei ihastuksesi kohteella.

Vierailija
17/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pohdin, kertoisinko työkaverille olevani ihastunut häneen ja että hän ei mielestäni saisi viedä tunnetta eteenpäin käytöksellään."

HÄN ei saisi viedä sun tunnettasi eteenpäin? 

Tässä on edelleen vastuu sinulla, ei ihastuksesi kohteella.

No tästä olen kyllä eri mieltä!

Väitätkö, että jos tökin kepillä kaveria monta päivää ja hän hermostuu, vastuu on kuitenkin hänellä omista tunteistaan? :D Jos hänellä ei ole mahdollisuutta poistua tilanteesta?

En sen tarkemmin halunnut eritellä tähän miehen käytöstä, mutta työn lomassa hän puhuu minulle vihjailevaan sävyyn (se oli hauskaa), sitten hän lopetti sen (olin hieman hämilläni), sitten hän lähestyi eri tavalla (kyseli jatkuvasti mitä olen tehnyt, keksi tikusta asiaa, alkoi vältellä seurassa, soitti/laittoi viestiä jne.).

Edelleen olen vakuuttunut, että hän ei ole samalla tavalla ihastunut kuten minä, mutta jotain tunteita varmasti on. Mutta en pysty suhtautumaan enää kevyesti, koska hän ei käyttäydy minua kohtaan kuten yleensä työkavereita kohtaan käyttäydytään.

Vierailija
18/18 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tunnet itsesi parhaiten, tilanteesi parhaiten, sinä tunnet miehen ja voit päätellä hänen reaktionsa. Kukaan muu ei voi antaa yksselitteistä neuvoa mikä olisi itsesi kannalta paras teko.