Miten sanoa haisevalle kaverille kiltisti?
Oltiin keväällä reissussa kaverin kanssa. Jaettiin laivalla hytti ja hotellihuone maissa.
Hän haisee jostakin syystä jollekin imelälle ja likaiselle.
Koitin vaivihkaa sanoa, että meidän pitäisi varmaan käydä suihkussa päivittäin, kun huone alkaa olla jo niin tunkkainen.
Lisäksi kaveri pieree johtuen jostakin ruoka-aine vaivasta ja kuorsaa.
Mukava tyyppi kyseessä, mutta saman huoneen jakaminen alkaa olla mahdotonta ellen saa häntä tajuamaan kuinka iso hajuhaitta on. Tupakointikin lisää tuohon kaikkeen.
Koitin sanoa hänelle asiasta hienovaraisesti ja hän lopulta kysyi haiseeko ja sannoin kyllä.
Jälkeenpäin sain kuulla kuinka olin ilkeä ja kuinka hän on niin kiltti ettei suuttunut minulle.
Minusta olin ystävällinen, koska sanoin asiasta hänelle hienovaraisesti, enkä suinkaan niin että olisin töksäyttänyt asian ja kertonut suoraan etten kertakaikkiaan voi hänen kanssaan matkailla, jos haisee noin kuvottavan pahalle. Hän ei itse haista johtuen varmaan tupakanpoltostaan.
Nyt hän pyysi minua sitten reissuun elokuussa. Sanoin, että kysyy muitakin kun en ole varma suunnitelmistani.
Olisi kiva mennä, mutta ei ole kiva viettää aikaa hotellihuoneessa jossa tupakantunkkaisuus kirvelee silmiä ja nenää ja muut hajuhaitat haisevat muuten vaan nokkaan.
Koskaan ei ole tullut vastaan samanlaista kaveria. Miten sanoa hänelle, että hajuhaitat ovat ihan oikeita...?
Vai välttelenkö vain reissuja hänen kanssaan?
Auttakaa, pliis :)