Miten te silmälasipäiset pidätte aurinkolaseja?
Onko aurinkolasit vahvuuksilla? Kun menette esim. kauppaan vaihdatteko normaalit lasit päähänne? Vai pidättekö piilolinssejä ja aurinkolaseja?
Kommentit (33)
Mulla on silmälasien päälle tulevat muoviläpyskät. Saranoilla ja ilman. Saranoituja en "kehtaa" käyttää kuin ajaessa, toisia en muista koskaan ottaa mukaan.
Aurinkolasit vahvuuksilla yleensä, joissain tilanteissa piilarit+aurinkolasit (esim. jotkut liikuntajutut). Pyrin aina kaupassa oleen ilman aurinkolaseja, aspana mua ärsytti, jos en nähny asiakkaan silmiä (en tätä tietenkä sanonu/näyttäny asiakkaalle).
On aurinkolasit vahvuuksilla ja yhdet lasit on tummuvilla linsseillä mitä tykkään pitää näin kesällä.
Aurinkolasit vahvuuksilla ja myös coverit löytyy. Jos autoillen, käytän covereita, jotka sitten laitan kaupassa kaulukseen roikkumaan. Jos käytän aurinkolaseja, voin vaihtaa ne kaupassa normilaseihin, lasit koteloon ja normilasit kotelosta päähän.
Aiemmin oli aurinkolasit vahvuuksilla, nyt ostin coverit. Pääsee helpommalla kun ei tarvitse vekslailla yksiä koteloon ja toisia päähän, vaan voi nostaa coverit otsalle tai laittaa vaikka kaulukseen roikkumaan.
Aurinkolasit vahvuuksilla. Mutta pääasiallisesti pidän niitä vain autoillessa.
Mullakin on aurinkolasit vahvuuksilla. Yleensä vaihdan ne silmälaseihin kauppaan tmv. mennessäni, mutta jos niitä täytyisi koko ajan venksalata, niin kuljen sisätiloissakin etiketistä välittämättä aurinkolasit päässä.
Mä myös käytän aurinkolaseja vahvuuksilla. Mun näkö on -9 ja lasit ja aurinkolasit vahvuuksilla on yleensä hiivatin kalliit. Yleensä en noilla vahvuuksilla saa alennusta tarjouksista "kahdet lasit yhden hinnalla." Joskus kuitenkin on tuollainen tarjous myös mun vahvuuksille ja silloin hankin myös aurinkolasit.
Mun edelliset aurinkolasit vahvuuksilla oli aivan loistavat. Tummensivat auringossa sopivasti, mutta näin niillä loistavasti myös sisällä. Käytin niitä aina koko kesän. Nyt uudemmat ostaessani tarjousliikkeessä ei pahus ollut samanlaisia aurinkolasilinssejä. Nykyiset on pakko vaihtaa sisällä kun ei näe muuten oikein mitään.
Käytän aurinkolaseja silmälasien päällä. Ne on tuollaiset coverit, jotka istuu hyvin lasien päälle. Ihan kätevät ne on, kun ei tarvitse vekslata toisia koteloon ja toisia päähän. Voisi kai sitä hankkia aurinkolasit vahvuuksillakin.
Arskat vahvuuksilla. Pidän päässä jos on vain nopea reissu sisälle. Näkisin niillä kyllä mutta mielestäni on jotenkin epäilyttävää miihailla sisätiloissa aurinkolasit päässä 😁
En käytä, kesässä kuitenkin aina se noin kaks päivää jolloin olisi tarvetta
Aurinkolasit vahvuuksilla. Jos olen sisällä pidemmänaikaa niin vaihdan lasit päähän. Jos jo pe käynti niin olen oman laseja tai pidän aurinkolasit päässä.
Toisinaan pidän piialreita ja aurinkolaseja.
Aurinkolasit vahvuuksilla. Pidän lähinnä ajaessa niitä. Vaihdan normilaseihin ennen kuin nousen autosta (autossa on valmiina kotelo aurinkolaseille).
On myös vanhat lasit vahvuuksilla (ok, mutta kauas ei näe yhtä tarkasti), joita pidän esim. takapihalla tai lenkillä. Jos menen kävellen kauppaan, niin 2 lasit mukana. Aiemmin laitoin aurinkolasit kaupassa olemisen ajaksi roikkumaan t-paidan kauluksesta.
Halutessani pärjään myös ilman laseja, en vain näe erityisen kauas ilman laseja. TV:n katsominen 4m päästä ym. onnistuu kyllä.