Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te silmälasipäiset pidätte aurinkolaseja?

Vierailija
11.07.2017 |

Onko aurinkolasit vahvuuksilla? Kun menette esim. kauppaan vaihdatteko normaalit lasit päähänne? Vai pidättekö piilolinssejä ja aurinkolaseja?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit vahvuuksilla. Pidän niitä kaupassakin, koska näen niillä hyvin. En käytä piilareita.

Vierailija
2/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilarit ja aurinkolasit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit vahvuuksilla, myös siellä kaupassa käydessä.

Vierailija
4/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit vahvuuksilla. On aina mukana. Vaihdan kun on tarvetta.

Vierailija
5/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit vahvuuksilla oli. Kaupassa kyllä vaihdoin silmälasit tai nostin pään päälle, minusta aurinkolasit sisällä oli hassut. Nyt on laseroidut silmät ja ihana vapaus.

Vierailija
6/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arskat vahvuuksilla. Yleensä pidän päässä kauppaan mennessä. Kerran on henkkareita kysyttäessä pyydetty ottamaan pois ja sillon pahottelin, etten itse tajunnu kun en näe ilman niitä. :D

Vierailija
7/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälaseissani on sellaiset saranoidut aurinkolasiläpsökkäät.

Vierailija
8/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit vahvuuksilla. Ray Banit liukuvärjätyillä linsseillä. Hyvin noilla näkee sisälläkin, joten en ota silmälaseja esim kauppaan mukaan.

Vierailija
9/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvuudet silmälaseissani ovat niin pienet ja niillä korjataan lähinnä hajataittoisuutta, että pärjään ilman silmälasejakin. Tästä syystä käytän aurinkolaseja ilman vahvuuksia ja vaihdan ne silmälaseihin, kun tiedän, että olen sisätiloissa pidempään.

Vierailija
10/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit vahvuuksilla. Saatan vaihtaa kaupassa silmälaseihin, tai sitten ärsyilen kun aurinkolasien kanssa on liian pimeää mutta ilmanksan ei näe mitään.

Vierailija
11/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäladien päälle menevät aurinkolasit. Näyttää ehkä tyhmältä, lutta harva tiiraa tummien muovilasien läpi onko mulla tosiaan niiden alla lasit.

Vierailija
12/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piilarit + aurinkolasit -combo.

Vierailija
13/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä. Jos häikäisee, laitan isolierisen hatun. Mut en häikäisty helposti, enkä aja autoa, joten ei mulla suurta tarvetta aurinkolaseille olekaan.

Vierailija
14/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei piilareita,aurinkolasit vahvuuksilla. Pidän päässä sisälläkin jos lyhyt asia, tyyliin ostan vaan maidon ja leivän mutta silloinkin yleensä nostan aurinkolasit otsalle kassalla. Jos on pidempi asia sisällä, vaihdan silmälaseihin. Satunnaisesti on tietysti käynyt niin että olen unohtanut silmälasit kotiin, jolloin pidän joko aurinkolaseja tai olen kokonaan ilman, riippuu tilanteesta.

Vierailija
15/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilarit + aurinkolasit

Tai a-lasit voimakkuudella, vaihdan silmälasit jos menen kauppaan koska tuntuu dorkalta kävellä arskat päässä sisätiloissa. Jos on nopea kauppa-asia tutussa kaupassa saatan mennä "sokkona". Ihan hyvin onnistuu suunnistus kun tietää missä tavarat sijaistevat.

T. vahvuus noin -4.0

Vierailija
16/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aurinkolasit vahvuuksilla. Ne ovat ruskeat, eivät täysin mustat. Eli ihmiset näkevät silmäni jotenkuten, ja voin keskustella ne päässä. Lyhyellä kauppapistäytymisellä en vaihda niitä edes.

17/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolasit vahvuuksilla. Ihan ehdottomat esim. autoa ajaessa aurinkoisella säällä. Vaihdan rilleihin aina tarpeen mukaan.

Vierailija
18/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän aurinkolaseja silmälasien päällä, ei kovin tyylikäs ratkaisu mutta parempi kuin häikäistyminen 😅

Vierailija
19/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummuvat linssit moniteholaseissa. Helppoa!

Vierailija
20/33 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä aurinkolaseja. Löytyy kyllä aurinkolasit vahvuuksilla.