Voi argh olen jatkuvasti lomalla joutunut heräämään näin klo 8 pintaan :( :(
Joka hemmetin päivä kuuluu jotain meteliä jostain, nyt menee ruohonleikkuri jossain kauempana, yhtenä päivänä naapuri pesi pyykkiä, toisena imuroi, joku porasi seinää, työkone meni pihalla jne. Enpä tiennytkään olevani näin herkkäuninen kun on kuitenkin valvonut puolille öin ja vähän ylikin.
Kommentit (8)
Samojen asioiden takia olen herännyt joka pirun aamu viideltä ja saanut unta vasta kahden kolmen aikaan bilettäjien takia. Ihana kesäloma!
Vierailija kirjoitti:
Auttaisiko korvatulpat? Mun herkkäuninen ystävä kuulema käyttää niitä.
Ehkä täytyy opetella käyttämään sellaisia, tosiaan aikaisemmin tätä samaa ongelmaa ei ole ollut niin olen vähän ihmeissäni...
Mitä vittua?
Jos olet käynyh puoliltaöin nukkumaan, kai heräät jo ihan luonnostaan kahdeksan pintaan.
Johan sua voisi syyttää väkisinmakuusta jos pidempään nukkuisit!
Vai oletko teini? Ne tarvitsevat 10 tuntia unta yössä.
Tähän nyt ei pysty sanomaan muuta kuin voi voi.
No nimenomaan tänne vauvapalstalle kannattaa tulla hakemaan sympatiaa noista yöunista kun täällä aika monet pienten lasten äidit heräävät n.5-6 joka aamu oli kesä tai talvi. Joten jaksuhalit, yritä kestää, tätähän sää kysyit.
Voi kun itsekin joskus nukkuisi noin pitkään.
Jos olet noin herkkäuninen, mikset muuta metsään? Maalle olisin muuten ehdottanut, mutta jos työkoneet häiritsevät niin siellä on sitten traktoreita.
Auttaisiko korvatulpat? Mun herkkäuninen ystävä kuulema käyttää niitä.