Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aina halunnut tatuoinnin, mutta onneksi

Vierailija
10.07.2017 |

en ole sitä ottanut nuorempana, koska näin vanhemmiten (nojoo olen 28v) olen alkanut huomaamaan että se ei vaan sovi kelleen, tai ainakaan kelleen naiselle.

Olen ajatellut että haluan tyylikkään tatuoinnin, aihekin on ollut jo 15 vuotta valmiina, mutta en ole sitä koskaan ottanut ajatellen mahdollista tulevaa hääpäivääni. Olen aina ajatellut että sitten joskus sen jälkeen. Valkoinen olkapäät paljastava puku, siro nuori nainen, pitkä tukka, kauneimmilleen laitettuna, herkkä enkelimäinen olemus... mielikuva jossa tatuointi näyttäisi lähinnä naurettavalta. Ja nyt kun hääpäiväni lähenee ja voisin vihdoin niiden jälkeen ottaa suunnittelemani kaltaisen tatuoinnin niin huomaan enenevissä määrin katselevani tatuointeja ja tatuoituja ihmisiä enkä vaan löydä yhtään tyylikästä tai hyvältä näyttävää tatuointia. Naisilta siis, joillekin miehille käy kyllä. Mutta nainen, tatuoitu nainen vaan näyttää heti jotenkin homssuiselta, ei sille voi mitään. En taida tatuointia ikinä ottaa. :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on!

Vierailija
2/5 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sun ei sitä tatuointia tarvitse ottaa ja ne jotka haluavat, voivat ottaa.

Itselläni ei ole tatuointeja enkä niitä aio hankkia, mutta ei se mua haittaa jos jollain niitä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et ota sitä ja sillä siisti. Olen itsekin joskus jopa haaveillut perhostatuoinnin ottamista olkapäähän mutta toteutusta vaille tuo idea on minullakin jäänyt.

Nyt ei enää niin kiinnostakaan.

Muilla toki hyväksyn,jos heillä niitä on, mutta en nyt mitenkään erityisesti niitä ihaile,saati kadehdi.

Jokainen itse päättäköön ottaako, vaiko ei.

Vierailija
4/5 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sun ei sitä tatuointia tarvitse ottaa ja ne jotka haluavat, voivat ottaa.

Itselläni ei ole tatuointeja enkä niitä aio hankkia, mutta ei se mua haittaa jos jollain niitä on.

Niin ei minuakaan haittaa että muilla on, en sitä tarkoittanut. Hyvältä ne toki eivät näytä ja siksi en itselleni otakaan vaikka tavallaan olisin halunnut. En kuitenkaan halua näyttää homssuiselta.

Aapee

Vierailija
5/5 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä ottaa vaikka hennatatuoinnin, lähtee ajan kuluessa poes. Joskus itse kokeillut. Olen yläasteelta asti halunnu tatuoinnin, mutta nykyään en niinkään välitä. Ehkä joskus sitten.

N22