Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni tuntee itsensä ulkopuoliseksi puolison lastenkin ollessa paikalla?

Vierailija
10.07.2017 |

✋ Minä. Nytkin mies on lastensa kanssa mökillään, ja minä istun yksin kotona. Voisin siis olla sielä, mutta kun en ole. Lapset ovat jo teini.ikäisiä ja se onkin liittouttaneet heidät kolme tiukemmin yhteen. Kun he olivat nuorempia niin mies ei juurikaan leikkinyt heidän kanssaan, vaan minä. Nyt kun pöristelevät mopoilla sun muuta, on isän rooli alkanut maistua. Kävin lauantaina tuola mökillä heitä katsomassa, ja tuntui kuin olisin ollut kaikille ilmaa. Mies piti itsestään selvänä yöllä, että jään pidemmäksi aikaa, mutta lähdin sit pois. Kotiin päästyäni itkin pitkään ja lohduttomasti. Niin ulkopuoliseksi itseni tunnin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Esiteini puhuu käytännössä vain isälleen. "Iskä iskä iskä". Roikkuu mustasukkaisena kyljessä ja kiilaa väliin. Usein näillä on omia suunnitelmia, joista ei ole kerrottu minulle. Olenkin vetänyt johtopäätökseni ja nykyään pysyn omissa oloissani kun lapsi on paikalla. Mies toivoo että meillä olisi läheisellä välit, mutta olen heittänyt pyyhkeen kehään, koska koen olevani ulkopuolella. Hän ei asiaa ainakaan edistä omalla toiminnallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme