Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesbo, mitä mieltä ajatuksesta että silmät sidottuina et erota suuteleeko/nuoleeko mies vai nainen

Vierailija
10.07.2017 |

?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromies.

Mitä mieltä ajatuksesta että pimeässä takaa päin..?

Vierailija
2/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän minäkin haluaisin tietää. Itselleni olisi ihan sama kun tykkään molemmista sukupuolista "sillai" mutta heteroiden, homojen ja lesbojen mietteitä ois kiva kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän sen parran/sängen jo tunnista ja että mies on vähä jämäkämpi ja kankeampi kuin nainen otteissaan. En oikein ymmärrä kysymystä 😂 siis jos silmät sidottuna joku tulisi pussailemaan tai nuolemaan niin kyllä sen sukupuolen huomaa.

-lepakko/bi

Vierailija
4/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Ja pointti oli...?

Vierailija
5/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun huoneessa on pipeätä ja silmät sidottu, niin ei kai niin väliä ole, onko kontallaan oleva nainen vai mies. ei se ole homoa, jos elimet eivät kosketa toisiaan.

Vierailija
6/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteronainen, mitä mieltä ajatuksesta että silmät sidottuina et erota suuteleeko/nuoleeko mies vai nainen? 

Vierailija
7/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin heterona uskon, että 90% silmät sidottuna saaduista suudelmista tunnistaisin suutelijan sukupuolen. Varmaan lesboilla sama juttu.

Vierailija
8/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sitä mieltä, että pelkkä limakalvo vasten limakalvoa ei vielä paljoa seksuaalista nautintoa anna. Aivot ovat tärkein seksielin.

Vierailija
9/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä. Ehkäpä sen toisen suuta ei osaisi välttämättä pimeässä sukupuolittaa, mutta kuka ihme nyt sellaisesta tilanteesta itsensä löytäisi, että tuollaista joutuisi edes miettimään? Normaalitilanteessa kukaan seksuaalisesta suuntautumisestaan riippumatta harvemmin tuskin alkaisi noin intiimiin kanssakäymiseen edes näkemättä toista ihmistä tai päättämättä, onko hänestä fyysisesti tai emotionaalisesti kiinnostunut. Tai jos ainoa kriteeri kumppanille on se, että hän on tiettyä sukupuolta, niin mikäs siinä sitten. 

Vierailija
10/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen, enkä suostuisi suutelemaan silmät sidottuina sen enempää miestä kuin naistakaan. Haluan tietää, kuka minua suutelee tai nuolee. Olen siis erittäin valikoiva hetero. Minulle ei riitä, että kumppanin sukupuoli on eri kuin minulla.

Tai siis sanon, että olen hetero, koska en ole ollut ikinä tavannut naista, josta olisin kiinnostunut seksuaalisesti tai romanttisesti. 

Vierailija
11/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen erottaa :D T. Bi

Vierailija
12/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii jos hyvältä tuntuu.

Vierailija
13/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisi todennäköisesti samoin kuin niissä testeissä, joissa koehenkilöt laitettiin syömään täydellisessä pimeydessä: mikään ei oikein maistunut miltään, nautinnon kärki ja merkittävä osa varttakin oli poissa.

Eli: ei toimisi. Kyllä mun pitää nähdä ja tietää kuka ne huulet tai kielen omistaa, ja siitä sitten syntyy (jos syntyy) se mielihyväreaktio.

Vierailija
14/14 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heteromies, poskiotto mieheltä pimeässä, sama asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän