Tinder-mies soitti ekojen treffien jälkeen perään ja ilmoitti että on löytänyt etsimänsä viitaten siis minuun...
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy noin melkein joka treffien jälken. Yleensä laittaa vain viestin että on mennyt jalat alta.
Ilmeisesti hyvännäköisiä naisia ei tinderissä paljoa ole ja miehille se ulkonäkö riittää, muulla ei niin väliä. Ei niitä kannata ottaa niin tosissaan, ensimmäisen kuukauden ovat ihan lumoissaan, sitten alkavat narisemaan, kuka mitäkin. Itsetuntohan niillä kyllä on kohdillaan, kovat luulot ainakin..
Kyllä Tinderissä nättejä naisia on, mutta he eivät paljon ainakaan taviksia tapaile jos ketään. Lähinnä vain itseään esittelevät. Toisekseen mies nyt voi kirjoittaa mitä lystää, että pääsee harrastamaan seksiä.
Oon luonteeltani vähän ujon sorttinen, mutta treffailu ei ole ollut mulle ikinä ongelma. Enkä nyt tarkoita että olisin mikään clark kentin näköinen komistus, vaan muut miehet ovat sen verran tomppeleita naisten kanssa, että oma "normaalit käytöstavat" ja tilannetaju nousevat jotenkin korkealle arvoasteikolla. On tämä elämä sitten erikoista, ikää minulla on vasta 24.
Sama homma oli koulussa yläasteelle, en ollut mitenkään erityisen välkku mutta ei herranjestas mitä puupäitä ne muut pojat oli. Ei kuunneltu opettajaa, mesottiin omia juttuja kesken tunnin, jouduttiin käytävälle jne. Sitten tällainen perus seiskan oppilas saa päättärin täyteen ysejä ja pari kasia :D
Vierailija kirjoitti:
Oon luonteeltani vähän ujon sorttinen, mutta treffailu ei ole ollut mulle ikinä ongelma. Enkä nyt tarkoita että olisin mikään clark kentin näköinen komistus, vaan muut miehet ovat sen verran tomppeleita naisten kanssa, että oma "normaalit käytöstavat" ja tilannetaju nousevat jotenkin korkealle arvoasteikolla. On tämä elämä sitten erikoista, ikää minulla on vasta 24.
Sama homma oli koulussa yläasteelle, en ollut mitenkään erityisen välkku mutta ei herranjestas mitä puupäitä ne muut pojat oli. Ei kuunneltu opettajaa, mesottiin omia juttuja kesken tunnin, jouduttiin käytävälle jne. Sitten tällainen perus seiskan oppilas saa päättärin täyteen ysejä ja pari kasia :D
Mä olen vähän ihmetellyt miesten umpisurkeita sosiaalisia taitoja. Baarissa tai festareilla juttelemaan tulevat miehet aloittavat poikkeuksetta keskustelun kyselemällä typeriä, "Onks tää niinku sun lempibändi?", "Miks seisot yksin täällä?" ja sit lopuks kun tenttaaminen alkaa jo ärsyttää; "Miks oot noin vakava?".
Jääkö miehillä joku kyselyikä päälle vai mitä?
Onhan tuo vähän varoitusmerkki.
Tapasin myöhemmin todella kontrolloivaksi ja omistushaluiseksi paljastuneen miehen niin, että hän oli jo ekojen treffien jälkeen sitä mieltä, että olen elämänsä nainen. Tokille treffeille ottikin jo mukaan päiväkoti-ikäisen lapsensa, oli siis eronnut. Oli yhteydessä monta kertaa joka päivä seurusteluaikanakin. Mulla oli niin vähän kokemusta miehistä ja olematon itsetunto, että olin vain, että wau, ihanaa, että kelpaan noin täydelliselle miehelle ja mahtavaa, ettei se ole vielä jättänyt mua.
Onhan se miehillä ja naisilla sama juttu jos on liian innokas takertuja alkaa kiinnostus laantumaan
Jos on ollut pitkään yksin, niin saattaa olla vähän liian innokas sellaisen silmissä, jolla ei ole yhtä kovaa halua lähteä parisuhdetta muodostamaan tai on yrittänyt sitä moneen kertaan. Tuollainen innokkuus kertoo siis paljon todennäköisemmin siitä, että mies on oikeasti kiinnostunut ja innokas, kuin siitä, että hän olisi narsistinen tai tarrautuva. Toki jotkut sanovat ihan normaalia halua sitoutua tarraavuudeksi, koska itse ovat sitoutumiskammoisia.
Innokas on eri asia kuin älyvapaa. Minusta se on normaalia innokkuutta että kysyy tavataanko uudestaan. Mutta se on älyvapautta että alkaa hourimaan seurustelusta uppo-oudolle ihmiselle. Jotain tilannetajua pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Innokas on eri asia kuin älyvapaa. Minusta se on normaalia innokkuutta että kysyy tavataanko uudestaan. Mutta se on älyvapautta että alkaa hourimaan seurustelusta uppo-oudolle ihmiselle. Jotain tilannetajua pitäisi olla.
Juuri tämä. Itse olen ollut tilanteessa, joissa mies on ensimmäisen tapaamisen jälkeen ilmoittanut kaikille sukulaisille, hyvänpäiväntutuille ja näiden kissoille ja kaimoille, että olemme yhdessä. On tullut palavaa rakkaudentunnustusta, itkua ja jopa huutamista sekä kerran uhkaus tappaa itsensä kun olen nätisti koittanut sanoa etten koe samoin.
Kuinka kukaan voisikaan, jos vasta ollaan tavattu? Moni tuntuu tässä keskustelussa tuntuu loukkaantuneen, kun tuollaiselle "kivalle ja sydämelliselle miehelle" annetaan pakit. Mutta tuo ei ole kivaa käytöstä, se on yli-innokasta, epätoivoista, outoa ja manipuloivaa. En halua viettää loppuelämääni ihmisen kanssa, joka ihastuu pelkkän ensivaikutelmaan ilman syvempää tuntemusta toisen persoonasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä. Itse olen ollut tilanteessa, joissa mies on ensimmäisen tapaamisen jälkeen ilmoittanut kaikille sukulaisille, hyvänpäiväntutuille ja näiden kissoille ja kaimoille, että olemme yhdessä. On tullut palavaa rakkaudentunnustusta, itkua ja jopa huutamista sekä kerran uhkaus tappaa itsensä kun olen nätisti koittanut sanoa etten koe samoin.
Kuinka kukaan voisikaan, jos vasta ollaan tavattu? Moni tuntuu tässä keskustelussa tuntuu loukkaantuneen, kun tuollaiselle "kivalle ja sydämelliselle miehelle" annetaan pakit. Mutta tuo ei ole kivaa käytöstä, se on yli-innokasta, epätoivoista, outoa ja manipuloivaa. En halua viettää loppuelämääni ihmisen kanssa, joka ihastuu pelkkän ensivaikutelmaan ilman syvempää tuntemusta toisen persoonasta.
Se on se kehä, kun epäsuosittu mies ei pääse naisten kanssa kosketuksiin ja ei omaa paljoa naiskokemuksia, niin sitten kun kerran pääsee treffeille niin tuntuu, että nyt isketään kiinni ja tehdään "kaikkensa" että saadaan saalis kuivalle maalle, nain kalastustermejä käyttääkseni. Tämä tuntuu tietysti naisesta ahdistavalta ja vähän friikiltä, joten mitään toisia treffejä ei ikinä tule. Mies pahoittaa mielensä kun niin yritti kaikkensa, rakkauttaan tunnusti ja ei kelvannut.
Kokeneempi mies juttelee luontevasti niitä näitä, treffit menevät kivoissa merkeissä ja aika suoranstaan juoksee. Lopuksi ehkä pikku pusu ja molemmat jatkavat matkaansa koteihinsa. Ehkä seuraavana päivänä viesti "mitäs kuuluu :)" yms
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se kehä, kun epäsuosittu mies ei pääse naisten kanssa kosketuksiin ja ei omaa paljoa naiskokemuksia, niin sitten kun kerran pääsee treffeille niin tuntuu, että nyt isketään kiinni ja tehdään "kaikkensa" että saadaan saalis kuivalle maalle, nain kalastustermejä käyttääkseni. Tämä tuntuu tietysti naisesta ahdistavalta ja vähän friikiltä, joten mitään toisia treffejä ei ikinä tule. Mies pahoittaa mielensä kun niin yritti kaikkensa, rakkauttaan tunnusti ja ei kelvannut.
Kokeneempi mies juttelee luontevasti niitä näitä, treffit menevät kivoissa merkeissä ja aika suoranstaan juoksee. Lopuksi ehkä pikku pusu ja molemmat jatkavat matkaansa koteihinsa. Ehkä seuraavana päivänä viesti "mitäs kuuluu :)" yms
Tuo on kyllä hyvä pointti, en ollutkaan ajatellut asiaa näin. Olen käynyt treffeillä ehkä kokemattomampien miesten kanssa. En itsekään ole mitenkään supervarma, ehkä vähän introverttikin, ja tykkään yleisesti samanhenkisistä miehistä. Mutta tuollainen patoumaa, "kaikki peliin nyt" -tapa ja tunteenpurkaukset hämmentävät. Sitä haluaisi antaa mahdollisuuden, mutta haluan tutustua toiseen rauhassa. Mutta eikö tällaisilla miehillä järki tai tunne missään vaiheessa sano, että nainen saattaa säikähtää tuollaisesta äkillisestä purkauksesta?
Kiitos kuitenkin sinulle, selvensit paljon ja annoit uutta näkökulmaa :)
Olin lihava, 110kg, sitten tein elämäntapamuutoksen ja laihdutin 80 kiloiseksi. Nykyinen kroppa näyttää tältä http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2016/02/dempsey-conti…
Tämä oli elämäni suurin saavutus ja nykyään minulla ei ole ongelmaa saada treffejä.
m43
Vierailija kirjoitti:
Olin lihava, 110kg, sitten tein elämäntapamuutoksen ja laihdutin 80 kiloiseksi. Nykyinen kroppa näyttää tältä http://cdn01.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2016/02/dempsey-conti…
Tämä oli elämäni suurin saavutus ja nykyään minulla ei ole ongelmaa saada treffejä.
m43
Lopetin lihan syömisen kokonaan, samoin oluen juomisen. 50% ateriasta on salaattia / kasviksia. Sillä mitä laittaa suuhunsa oli 80% vaikutus, lenkkeily ja kevyt kuntosali vaikutus ehkä 20%. Yhteensä meni 2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m43
Lopetin lihan syömisen kokonaan, samoin oluen juomisen. 50% ateriasta on salaattia / kasviksia. Sillä mitä laittaa suuhunsa oli 80% vaikutus, lenkkeily ja kevyt kuntosali vaikutus ehkä 20%. Yhteensä meni 2 vuotta.
Hienoja saavutuksia ja hyvä juttu, jos ei ole ongelmia saada treffejä. Mutta hyvä kuntokaan tai terveelliset elämänvalinnat eivät pelasta, jos käyttäytyminen on ketjussa kuultujen kauhutarinoiden mukaista ;)
Vaikuttaa enemmän kontrolloivalta surkimukselta. Itse kierrän nuo kaukaa jos moinen piirre käy miehessä ilmi.