Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa peukuista kyselijät!

Vierailija
10.07.2017 |

Aina yhtä huvittavaa kun joku tulee jälkikäteen kysymään "miksi alapeukutatte!?!?!". No eikö se nyt yleensä ole aika itsestäänselvää? Joko ihmiset on sun kanssa eri mieltä tai sitten puhut silkkaa potaskaa muuten vaan.

Vaikutat ärsyttävältä kitisijältä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
2/10 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin? :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä ole katkeruuden kanssa mitään tekemistä.

Kommentti oli sellainen että muuta et sut keksiny.

Vierailija
4/10 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan sitä kysellä, jos asiallista kommenttia on alapeukutettu. olisihan se kiva tietää miksi on alapeukuttettu, kun  viestissä ei ole mitään asiatonta, minkän vuoksi alapeukutttaa.

Vierailija
5/10 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen kysynyt ja ihan siksi kysyin, kun ei tosiaankaan ollut selvää miksi asiallista kommenttia alapeukutettiin. 

Vierailija
6/10 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua oikeasti naurata vaan harmittaa.

Vierailija
7/10 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä juuri ne va-jakit jotka eivät osaa argumentoida tulevat alapeukuttelemaan itkupotkuahdistuksessaan. Helvetin ärsyttävää.

Vierailija
8/10 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä peukutetaan silkkaa faktaa, niin panee se nyt ihmetyttämään, kuinka typerä ihminen onkaan.

Vierailija
9/10 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen kysynyt ja ihan siksi kysyin, kun ei tosiaankaan ollut selvää miksi asiallista kommenttia alapeukutettiin. 

Juuri näin. Esim. jos on kysytty minkä pituinen olet. Olen vastannut 165 cm. Mitä alpeukku tarkoittaa? Sitä, että valehtelen vai että pituuteni on huono (miksi?) vai mitä?

Vierailija
10/10 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Esim. jos on kysytty minkä pituinen olet. Olen vastannut 165 cm. Mitä alpeukku tarkoittaa? Sitä, että valehtelen vai että pituuteni on huono (miksi?) vai mitä?

Voihan se tarkoittaaettä on eri mieltä. En minä ole 165 cm vaan 170.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan