Näin kun rupisammakko taapersi ison paahteisen kallion halki. Mulle tuli niin surku sitä
että kävin kaatamassa vettä sen päälle. Muuten ei ehkä olisi selvinnyt kallion toiselle puolelle.
Kommentit (16)
Kerrankin ilahduttava keskustelunavaus AV:lla! Hyvä AP!
Rupikonnan iho on kuiva, joten se ei kärsi auringonpaisteesta niin kuin märkänahkainen sammakko.
Vierailija kirjoitti:
Rupikonnan iho on kuiva, joten se ei kärsi auringonpaisteesta niin kuin märkänahkainen sammakko.
kyllä se kuumuudesta silti kärsii ja tarvitsee viileää&kosteaa, yleensä ei edes näyttäydy auringonpaisteessa
Naiset tuntevat enemmän sympatiaa jopa rupikonnaa kuin kilttimiestä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää kumiankka se takuuvarmasti vingahtaa aina.
Vierailija kirjoitti:
En minä tahtoisi että naiset kaatavat helteellä vettä päälleni.
t. kilttimies
Vierailija kirjoitti:
Rupikonna on kiva ja söpö eläin. Olipas ylemmyydentuntoinen kommentti rupikonnaa kohtaan!
Rupisammakkojen keskustelupalstalla;
"Olin matkalla kotiin kun yhtäkkiä joku aivan vieras ihminen kaatoi päälleni vettä. Ärsyttävää!"
Näin kivasta teosta olisi suonut että rupisammakko muuttuisi ap:n unelmien prinssiksi.
Vierailija kirjoitti:
Rupisammakkojen keskustelupalstalla;
"Olin matkalla kotiin kun yhtäkkiä joku aivan vieras ihminen kaatoi päälleni vettä. Ärsyttävää!"
" Juuri kun itsensä on saanut kuivaksi ja kohta olisi kotona suojassa aurinkolta niin joku ihminen kastelee minut... "
Ihanaa. <3 olisivatpa kaikki yhtä huomaavaisia eläimiä kohtaan.
Awwwww... Ihana ele rupikonnaraukkaa kohtaan. Ei siitä vedestä sille ainakaan haittaa ollut.
Ihana sinä