Treffit APUA!
Olin eilen treffeillä netissä tapaamani miehen kanssa. Olen eronnut viime vuonna pitkästä suhteesta ja kyseessä olivat ekat treffit todella pitkään aikaan. Mies oli ihana. Käytiin syömässä, jonka jälkeen istuttiin 5 tuntia puistossa ja vaan juteltiin. Aika vaan meni ja meillä oli tosi kivaa. Lopuksi halattiin ja mentiin kumpikin koteihimme. Illalla mies vielä lähetti viestin, että oli tosi ihanaa tavata ja nähdään pian uudestaan. Olen ihan kujalla treffailumaailmasta nykyään ja mietin, että pitäisikö minun nyt pyytää häntä toisille treffeille vai odottaa, että hän pyytää? Sitä myös mietin, että mies ei missään vaiheessa pyytänyt puhelinnumeroani eikä muutenkaan koittanut mitenkään "lähennellä". Ehkä on kuitenkin kiinnostunut minusta? Kääk, olo on kuin teinillä :)
Kommentit (23)
Ehdota konkreettista tapaamista: "Ajattelin keskiviikkona töiden jälkeen mennä paikkaan X, ja haluaisin sinut seuraksi."
Lähentele itse.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota konkreettista tapaamista: "Ajattelin keskiviikkona töiden jälkeen mennä paikkaan X, ja haluaisin sinut seuraksi."
Lähentele itse.
Tämä on hyvä :) Itse haluaisin nähdä jo tänään, koska olen lähdössä viikonloppuna reissuun. Mutten toisaalta haluaisi vaikuttaa liian innokkaalta (voi jeesus) :) En tiedä, uskallanko lähennellä. Kamalasti olisi eilenkin tehnyt mieli kävellä vähän käsi kädessä :)
Sen kun pyydät ulos vaan. Kyllä se jonkin verukkeen keksii, jos ei halua heti nähdä uudestaan.
Onnea deittailuskeneen! Kyllä se siitä lähtee ja aika mäihä kävi, jos heti eka mies oli ihana...
Kyllä voit ite pyytää. Ehdota jotain "helppoa" kuten kävelylenkki tai kahvit, ja keksittykää jutteluun niin tutustutte nopeammin.
Onmea ja tsemppiä :)
Kuten jo sanottua niin aika uskomaton tuuri jos ekat treffit pitkään aikaan ja heti sopiva.
Nimimerkillä 14 treffit 4 kk aikana eikä vieläkään ihastumista vastapuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo sanottua niin aika uskomaton tuuri jos ekat treffit pitkään aikaan ja heti sopiva.
Tiedostan tämän oikein hyvin. Siksi tämä tuntuukin niin kutkuttavalta, kun en millään haluaisi pilata tätä juttua toimimalla jotenkin väärin. Aivan käsittämätön fiilis tuntea noin syvää yhteyttä ihan uuteen ihmiseen.
Ap
No niin, kävin tuumasta toimeen, kiitos teille! :) Pyysin miestä poikkeamaan kahvilla työpaikallani, jos sattuu liikkumaan täällä päin ja hänhän tuli ja toi vielä kukkiakin. Ja nähdään illalla uudestaan. Voihan iiks ja kääks sentään :)
Ap
Ilmiselvästi esittää jotain mitä ei ole, eli haluaa vain päästä pöksyihisi. Kukkiakin toi, eli selvä merkki siitä että odottaa tiettyä vastapalvelusta sinulta sitten illalla
Jätä se sika
t. av-mamma
Itse saatan jutella pitkäänkin, annan parhaan mahdollisen kuvan itsestäni ja saatan jopa todeta jälkeenpäin viestitellessä, että olisi mukava nähdä uudestaan ja samalla toivon etten kuule naisesta enään koskaan. Tekeekö kukaan muu mies näin?
Update: Nähtiin sitten viime viikolla joka päivä ja sama juttu toistui. Oli vaan niin ihanaa yhdessä ja alkoi tuntua siltä kuin olisi tunnettu aina. Mieskin sanoi, että nyt kyllä ensimmäistä kertaa elämässä lähti kunnolla jalat alta. Nyt sitten kärvistelen ikävissäni täällä lomamatkalla ja odottelen kotiin paluuta :)
Ap
Ai kun ihanaa kuulla välillä jotain positiivista! Ja vielä ekat treffit pitkän suhteen jälkeen, ja heti tärppää! Kukkiakin toi! Hymyilen täällä suu korvissa, onnea ap.lle!
Kun tapasin mieheni 3 vuotta sitten, en malttanut olla erossa hänestä ollenkaan, ja näimmekin joka päivä :) kukkiakin toi sekä mulle, että äidille (mikä oli hassua, mutta ihanaa). Asuin silloin vielä kotona vanhemmilla, nyt ollaan miehen kanssa oltu 2 vuotta samassa kämpässä.
Update: Elämä edelleen ihanaa yhdessä. Tuli mieleen tämä keskustelu, kun muisteltiin yhdessä ensitapaamista ja piti kaivaa tämä esiin :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mun kirjoittama viesti tuo ja nyt treffejä kasassa jo 25 eikä vieläkään molemminpuolisia ihastumisia. :(
Update: Tänään kolme vuotta näistä maagisista treffeistä ja edelleen onnellisesti yhdessä <3
Ap
Ei kannata pyytää, se on miesten tehtävä kuten maksaminen ravintolassa tai leffassa.