Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinin kaverit lukeneet luvatta päiväkirjaani ja naureskelleet sille, olenko kamala ihminen jos näillä kaverilla on nyt porttikielto?

Vierailija
10.07.2017 |

Oma tyttöni oli kieltänyt mutta kaksi kaveriaan eivät uskoneet vaan ottivat päiväkirjan yöpöytäni laatikosta. Olivat suljetun oven takana lukemassa sitä ääneen toisilleen kun tulin kotiin. Tyttöni oli eristetty porukasta. Lukivat masennuskauteni aikaisia, äärimmäisen henkilökohtaisia kirjoituksiani kimeällä äänellä pilkaten. Joo, kannattaisi pitää laatikko lukossa mutten olettanut että 14-vuotiaat olisivat noin ajattelemattomia. En kauhean mielelläni päästäisi noita teinejä enää kotiini.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikei teet. Ilmoititko myös vanhemmille?

Vierailija
2/8 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään päästä enää. Heihin ei voi luottaa ja sen voi heille kertoa. Jos he todella vilpittömästi pyytäisivät anteeksi tunnistavat tehneensä väärin niin voit antaa anteeksi, mutta teille kylään ei tarvitse enää tulla.

Muutenkin kannattaa keskustella oman lapsen kanssa siitä millaisia "ystäviä" hänellä on, ja että kaikkien kanssa ei tarvitse kaveerata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kohtuuton. Jos olisivat 12, menisi vielä lapsellisuuden piikkiin, nyt silkkaa ilkeyttä. Ilkeitä ihmisiä ei pidä sietää.

Eivät ole kunnioittaneet lapsesi kotia eikä emännyyttä, eivätkä lastasi jonka piti olla heidän ystävä. Ovat tahalleen loukanneet tätä. Voivat vaikka rikkoa tai varastaakin jotain jos tuo on asenne. Voit tässä opettaa lapsellesi, että tahallisia loukkauksia ei tarvitse eikä pidä sietää.

Vierailija
4/8 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti huhhuh, enpä ole moista aikaisemmin kuullut. Mä en ainakaan painaisi asiaa villasella, toihan on sun yksityisyyden loukkaamista ja vielä kiusausta sun tyttöä kohtaan jos porukasta eristetty ja vielä omassa kotona! 

Itse olen lapseton enkä tiedä mitkä olis oikeita kanavia, ilmoitus tyttöjen vanhemmille, ihan vittuillakseen jopa poliisille, lasu...? Pakko jotain sen verran järeitä otteita, että tytöt tulevat varmasti ymmärtämään että ovat tehneet vakavan virheen ja muistaa lopun ikäänsä ettei tällästä tuu uudelleen tapahtumaan.

Vierailija
5/8 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan oikein ettei enään saa tulla kyseiset henkilöt kylään, ota yhteyttä heidän vanhempiinsa, jos eivät ota vastuuta millään lailla niin sitten voisi myös poliisin juttusilla käydä keskustelemassa, eikö tuo ole kunnian loukkaus ja tunkeutuminen? vaikka onkin alaikäisiä niin kyllä siitä jotain seuraamuksia saattaisi tulla

Vierailija
6/8 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisia tiukkapippoja olette!! Minä pyytäisin kavereilta anteeksi ja antaisin heille vaikka rahaa herkkuihin. Antaisin omalle lapselleni kotiarestia, koska ei mennyt leikkiin mukaan. Tuollaista syrjäytymistä en katsoisi läpi sormien!! Pyydä kaverit teille käymään ja pyydä anteeksi, että lapsesi on epäsosiaalinen. Tarjoa heille myös rahaa tai herkkuja anteeksipyyntönä. 

Vierailija
7/8 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ja kannattaa nostaa tuosta iso meteli. Yhteys tietysti tyttöjen vanhempiin. Jos heillä on yhtään vastuuntuntoa lapsistaan, pitävät huolta loppuselvittelystä ja toivottavasti ymmärtävät vaatia tyttäriään tulemaan luoksesi pyytämään anteeksi.  Jos tytöt katuvat ja vaikuttavat vilpittömiltä pahoittelussaan niin ehkä ystävyys heihin voi jatkua. Tuon ikäiset ovat joskus hirveän ajattelemattomia ja siksi on tärkeää, ettei asiaa vähätellä.

Lastensuojelua on aivan turha sotkea tällaisiin tapauksiin. 

Vierailija
8/8 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH! Olette todella huonoja vanhempia. Minun lapseni kaverit ovat meille aina tervetulleita, milloin vaan ja minne vaan. Kerrankin tulivat siskoni häihin syömään, kun ei ollut muuta tekemistä. Annoin tytölleni ja hänen parille ystävälleen pankkikorttini, jotta ostaisivat leipää. Tililtä oli nostettu 100euroa, ja tyttö väitti, että kaverit nostivat ja veivät rahat. Annoin tytölle kotiarestia ja ilmoitin hänet roskia keräämään tienvarrelta, jotta saisi minulle maksettua sen 100e takaisin. Tyttöni on 10vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän