Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisen viehättävyyden loppu ja tätiytyminen tapahtuu niin eri ikäisenä?

Vierailija
10.07.2017 |

Toisinaan näkee tulikuuman seksikkäitä päälle viiskymppisiä naisia. Sitten taas kuivakan nuivia polkkatukkaisia 19-vuotiaita tätejä. Ulkonäkö ei ratkaise mitään vaan luonne, mutta nykyään ihmiset valitsee ulkoisen tyylinsä luonteen mukaan. Siten seksuaalisen vetovoiman tai sen puutteen havaitsee silmänräpäyksessä. Osa voi toki tietoisen huolellisesti peittää ulospäin näkyvät halunsa, jos on tottunut tyytymään pelkkiin seksileluihin, elää ahdasmielisessä parisuhteessa, tai vastakkainen sukupuoli ei kiinnosta. Miehille tekeytyminen epähaluttavaksi on huomattavasti työläämpää; meikit on pois laskuista, kaljamahan kasvatus vaatii elämäntapamuutosta ja karisma tahtoo naisten silmissä vain kasvaa iän myötä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itse asiassa pienestä kiinni. Kuvioidut leggingsit jalkaan, ryhdikäs toppi ja hiukset kasvamaan niin tädistäkin kehkeytyy kaunotar 🙂

Vierailija
2/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole syytä olla kenellekään viehättävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiintoinen aihe, työkavereistani kaikki yhtä-kahta lukuunottamatta kuulema kovin tätimäisiä. En oikein tiedä mikä heitä sitten yhdistää, ulkoinen habitus vain on kuulema tätimäinen ja tätimäisen näköinen/oloinen, ikähaitari 40v-55v.

En ole mikään tyttö itsekään (41v) mutta en silti täti-ihminen tai tätimäisen näköinen, päinvastoin minua on tänäkinvuonna luultu useampaan kertaan 30-35v ikäiseksi, yhden kerran jopa alle 3kymppiseksi..

En tiedä miksi, ehkä asiaa auttaa se, että en ole vielä(kään) yhtään ryppyinen, kannattanut ilm olla maltillinen auringon kanssa ja tupakoimaton;)

Vierailija
4/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin iässä lakkaa peilaamasta olemustaan muiden mielipiteiden kautta, toiset ennemmin, toiset myöhemmin.

Vierailija
5/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla se päämäärä ei vain ole näyttää hyvältä ja seksikkäältä.

Vierailija
6/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin juuri kaverini kanssa iltaa viettämässä, ollaan 35-vuotiaita perheenäitejä ja tavattu lähivuosina lähinnä lenkkeilyn parissa. Siksi yllätyin niin kovin kun näin hänet laittautuneena, yllään oli jakkutakki ja helmikorvikset ja kaulakoru ja tyylinsä oli jotenkin... vanhemman ihmisen tyyli? Kuvailun perusteella ei ole niin täti-look, mitä oikeasti oli. Itse pukeudun vähän enemmän rock-henkisesti ja jäin miettimään, että olenko itse vain ikuinen kakara tyylini kanssa vai oliko kaverini tätimäinen.

Vierailija
7/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Defenssimekanismit jyllää, kun vedetään yllämainitut olettamukset tiskiin.

Surullista että ollakseen ei-tätimäinen on oltava jollakin tavoin pinnallinen tai heikkoitsetuntoinen. Kertoo kyllä karua kieltään sen sanojasta, ei siitä joka ei ole tätimäinen.

Vierailija
8/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on ottanut elämäntyökseen naisien mollaamisen täällä AV-palstalla? Miten jonkun ihmisen elämä (n onni) näyttää olevan kiinni siitä miltä kanssa ihmiset ja nimenomaan naiset näyttää? Eikö sinun hyvä ap kannattaisi hankkia oma elämä????? Nytkin on kaunis kesäpäivä, aurinko paistaa ja sinä täällä palstalla iniset ihmisten ulkoisia avuja. Anna ihmisten olla tätimäisiä tai tyttömäisiä tai mitä ikinä haluavatkin.  Minä lähden nyt aamusaunaan ja sitten mereen uimaan, enkä uhraa ajatustakaan sille, miltä joku vieras ihminen näyttää.

Vierailija
9/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia.

Mielestäni useimmat heteromiehet ovat koko ikänsä rumia, epäviehättäviä ja epäsiistejä.

N, hetero

Vierailija
10/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin juuri kaverini kanssa iltaa viettämässä, ollaan 35-vuotiaita perheenäitejä ja tavattu lähivuosina lähinnä lenkkeilyn parissa. Siksi yllätyin niin kovin kun näin hänet laittautuneena, yllään oli jakkutakki ja helmikorvikset ja kaulakoru ja tyylinsä oli jotenkin... vanhemman ihmisen tyyli? Kuvailun perusteella ei ole niin täti-look, mitä oikeasti oli. Itse pukeudun vähän enemmän rock-henkisesti ja jäin miettimään, että olenko itse vain ikuinen kakara tyylini kanssa vai oliko kaverini tätimäinen.

Omasta mielestään tyttömäisiä vanhempia naisia näkee usein. Kireät housut, korkokengät, mainitsemasi nahkatakki, suuret rengaskorvakorut, valkaistut kiharat hiukset, pinkki huulipuna ja runsaasti mustaa ripsiväriä. Anteeksi, unohdin hiuksia koristavan tekokukan ja kädessä lähes aina olevan tupakan. 

Vierailija
11/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Defenssimekanismit jyllää, kun vedetään yllämainitut olettamukset tiskiin.

Surullista että ollakseen ei-tätimäinen on oltava jollakin tavoin pinnallinen tai heikkoitsetuntoinen. Kertoo kyllä karua kieltään sen sanojasta, ei siitä joka ei ole tätimäinen.

Ymmärsit väärin. Ne, jotka nauttivat "viehättäväksi" laittautumisesta, todennäköisesti jatkavat sitä. Ne, jotka ovat tehneet sitä jostakin ulkoisesta syystä, todennäköisesti eivät, koska eivät enää koe tarvetta. Kuulun itse jälkimmäiseen ryhmään. Nuorena oli heikko itsetunto, joka pakotti olemaan aina mahdollisimman viehättävä. Lopulta tajusin kelpaavani aivan yhtä hyvin luomunakin, ihmeemmin yrittämättä, ja siihen jäi tuunaaminen. Ulospäin se ehkä näyttää siltä tätiytymiseltä, mutta sisällä päin voidaan paremmin kuin koskaan.

Vierailija
12/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saman huomaa miehissäkin! Olen selaillut yhtä ulkkareiden deittipalstaa ja siellä on välillä tosi hottiksia nelikymppisiä, osa on taas ihan plösähtänyt ja kaljuuntunut.

Vierailija
13/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä joku kostuu tästä jatkuvasta naisten mollaamisesta? Mitä se teiltä on pois , jos joku on tätimäinen? Onko ap.llä koskaan käynyt mielessä, että joku ehkä tahtoo ollakin "tätimäinen". Ihmisillä on monenlaisia makuja pukeutumisenkin suhteen ja jonkun mielestä "tätimäinen " pukeutuminen voi olla just se oikea tyyli.  Kannattaisiko  sen siaan, että ihmettelee, miksi joku on tätimäinen ja toinen ei, miettiä sitä oman ajatusmaailman arvoja? Että miksi minua vaivaa niin se, että joku on jo nuorena tätimäinen?? Miksi minua häiritsee  se, että joku vieras ihminen on pukeutunut/näyttää tuolta?  Miksi minä en vain anna ihmisten olla sellaisia kuin he ovat? Miksi koen niin kovaa tarvetta arvostella muita ihmisiä??? jne.

Vierailija
14/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä joku kostuu tästä jatkuvasta naisten mollaamisesta? Mitä se teiltä on pois , jos joku on tätimäinen? Onko ap.llä koskaan käynyt mielessä, että joku ehkä tahtoo ollakin "tätimäinen". Ihmisillä on monenlaisia makuja pukeutumisenkin suhteen ja jonkun mielestä "tätimäinen " pukeutuminen voi olla just se oikea tyyli.  Kannattaisiko  sen siaan, että ihmettelee, miksi joku on tätimäinen ja toinen ei, miettiä sitä oman ajatusmaailman arvoja? Että miksi minua vaivaa niin se, että joku on jo nuorena tätimäinen?? Miksi minua häiritsee  se, että joku vieras ihminen on pukeutunut/näyttää tuolta?  Miksi minä en vain anna ihmisten olla sellaisia kuin he ovat? Miksi koen niin kovaa tarvetta arvostella muita ihmisiä??? jne.

Hänen omassa elämässään mättää jokin, joten muiden arvosteleminen tuntuu tärkeältä. Fakta.

Vierailija
15/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on ottanut elämäntyökseen naisien mollaamisen täällä AV-palstalla? Miten jonkun ihmisen elämä (n onni) näyttää olevan kiinni siitä miltä kanssa ihmiset ja nimenomaan naiset näyttää? Eikö sinun hyvä ap kannattaisi hankkia oma elämä????? Nytkin on kaunis kesäpäivä, aurinko paistaa ja sinä täällä palstalla iniset ihmisten ulkoisia avuja. Anna ihmisten olla tätimäisiä tai tyttömäisiä tai mitä ikinä haluavatkin.  Minä lähden nyt aamusaunaan ja sitten mereen uimaan, enkä uhraa ajatustakaan sille, miltä joku vieras ihminen näyttää.

Mind games. Ulkonäköpaineet ja sosiaaliset paineet ovat yksi kontrolloinnin muoto, ja sehän on ikävää, jos joku ei niitä koe ja pysy ruodussa. Voi tietysti olla, että AP on ihan puhtaasti ulkonäkökeskeinen ja kypsymätön.

Vierailija
16/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos täytyy valita tyyli, jota edustaa jotkut "ikiteinit" niin miehet kuin naisetkin(eli ei tajuta, että vanhennutaan ja se tyyli, joka 15 kesäisenä oli ok ja näytti hyvältä ei ole sitä enää 40v) tai sitten hiukan "tätimäinen" ehkä klassinen tyyli illanistujaisiin (riippuen tietenkin minkälaista iltaa istutaan) nin mielummin se "tätimäinen" kuin se teinimuoti. Se teinimuoti alkaa jossain vaiheessa näyttää naurettavalta "täti"ihmisen päällä.

Vierailija
17/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi myös olla nainen joka ei oikein ole tyytyväinen itseensä,pelkää kun ikää tulee että olisi samanlainen harppu niin kuin jotkut

Vierailija
18/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos täytyy valita tyyli, jota edustaa jotkut "ikiteinit" niin miehet kuin naisetkin(eli ei tajuta, että vanhennutaan ja se tyyli, joka 15 kesäisenä oli ok ja näytti hyvältä ei ole sitä enää 40v) tai sitten hiukan "tätimäinen" ehkä klassinen tyyli illanistujaisiin (riippuen tietenkin minkälaista iltaa istutaan) nin mielummin se "tätimäinen" kuin se teinimuoti. Se teinimuoti alkaa jossain vaiheessa näyttää naurettavalta "täti"ihmisen päällä.

Kontrollin muoto tämäkin! Miksi pitää ylipäätään sanella, miten missäkin iässä saa pukeutua ja miten ei? Antakaa jokaisen valita tyylinsä ja keskittykää itseenne.

Vierailija
19/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne vasta rupsahtaakin. Valtaosa jo kolme-nelikymppisistä on ukkoontuneita rupsahtaneita kaljamahoja kun taas samoissa ikäryhmissä valtaosa naisista näyttää vielä hyviltä.

Vierailija
20/37 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miksi en panosta ulkonäkööni ei ole se ettenkö haluaisi miehiä, vaan se että ulkoiseen olemukseeni panostamisella ei ole mitään positiivista vaikutusta siihen, että saanko heiltä huomiota vai en. Parhaimpina päivinäni minä nuori tyttö sain lähestymisiä vain itseäni huomattavasti vanhemmilta ja alkoholisoituneilta miehiltä tai pillunvonkaajilta. Kiinnostukseni laittautumista kohtaan on kadonnut ihan täysin myös siitä syystä, että olen nykyään todella masentunut. En vain jaksa nähdä sitä käsittämätöntä vaivaa jonkin niin turhan ja minulle hyödyttömän asian takia, voimavarani eivät siihen edes riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi