Mitähän ovat ne Jonnan ongelmat, joiden takia Ville Valo sen sitten jätti? terv. juorunälkäinen
Kommentit (33)
Ja kyllä siihen musiikkiin vaikuttaa jos on huono ihmissuhde!
Nolona myönnän, etten tienny Ville Valon tekevän itse biisit, joten siirryn taka-alalle häpeemään.......
t.44
ehkä myös ulkonäkö on vaikuttanut. sehän on ihan ankea pikkutissi.
että Jonna tekee hänet eheäksi ja täydeksi...
No ainakin jotain lopun alun merkkejä oli ilmassa kun pari kuukautta sitten oli lehdissä juttua että Jonna oli puhkaissut V. Valon tärykalvon kirkaisemalla... aika sabotaasia nimittäin miehen ammatille??
Jotenkin monet noista julkkiksista käyttäytyvät kuin rajatilahäiriöiset.
" Jonnan luona minulla on koti" hehkutti Ville Hermanni Valo vielä pari viikkoa sitten, ja nyt jättänyt. Ei hyvää päivää, kuinka voi ihmisen mieli ailahdella. Luulisi, että jos kihlasuhteessa on sellaisia ongelmia, että eroa miettii, ei se päätös syntyisi ihan viikossa. Ja jos taas on sellaisia mietteitä muhimassa, ei kai olisi tarpeen julkisuudessa hehkuttaa liittonsa onnea ja tulevaisuutta.
Yleensä nämä jutut eivät minua niin kiinnosta, mutta nyt jostain syystä heräsi uteliaisuus. Missä ko. erouutisesta kerrotaan?
kuinka ville rakastaa hänen lasagneaan ja kalapuikkoja....
meniköhän joku ateria pieleen kun ville noin suutahti...?
tai pienenä ja pienenä, mut pienempänä. Asui täällä Jyväskylässä. Oli jo silloin omituinen tapaus, huono itsetunto mut silti halus itseään julki. On aina halunnu jonkunsortin julkkikseks, malliks tms... Ja oli jo silloin ylpeä ja leuhka.
Jonnan jälkeen on Valokin valitettavasti pöhöttönyt, anatanut alatyylisiä haastatteluja ja tehnyt HUONOA musiikkia. Eivät vain tainneet sopia toisilleen, tai ainakaan Valon mielestä.
Olihan muija aika pimeen oloinen, herkkyydestä ei tietoakaan. Ja ne mitä kertoi haastattelussa " maataan koko päivä hotellissa ja ostelllaan pehmoluluja ja nukutaan niiden kanssa" oli niin typerää läppää, että kyllä taisi Valo, ihan oikean ratkaisun tehdä. Muijahan on loistava bändäri, mutta vaimo..?
päätöksen lopettaa suhde. Olisko näin yksinkertaista?
mä muistan sen kivana, huumorintajuisena ihanan kivana tyyppinä. Eikä ollenkaan ylpeä tai leuhka.. Mä luulen että et sitä tuntenut, tiesit vaan nimen ja kaveriporukan...
Vierailija:
tai pienenä ja pienenä, mut pienempänä. Asui täällä Jyväskylässä. Oli jo silloin omituinen tapaus, huono itsetunto mut silti halus itseään julki. On aina halunnu jonkunsortin julkkikseks, malliks tms... Ja oli jo silloin ylpeä ja leuhka.
Vierailija: