Mitähän ovat ne Jonnan ongelmat, joiden takia Ville Valo sen sitten jätti? terv. juorunälkäinen
Kommentit (33)
Hirmuisen mustasukkainen, aivan syyttäkin välillä.
Vanhat demonit vaikuttavat, ville oli se joka sitä yritti niistä saada eroon.
Itse vierestä katelleena, oli paha kattoo kun ville meni siihen jamaan missä oli. Kavereitten kanssa yritettiin kyllä sanoa että jonna ei ole se mikä saa villessä parhaat esiin, alistui vain kaikelle sille. Eihän villekään mikään pulmunen ole, mutta aineisiin esim ei koske, ei jonnakaan mun tietäkseni, se on vaan semmonen persoonallisuushäiriöinen.
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:23"]
Vieläkö se Jonna on hengissä?
[/quote
There´s this thing called Facebook.....
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 18:23"]
Vieläkö se Jonna on hengissä?
[/quote]
Tietääkseni hänellä menee hyvin, on tullut äidiksi ja on naimisissa (?) Rane Raitsikka-nimisen muusikon kanssa.
Näkyykö tän viestiketjun 55viestiä muille? Mulla näkyy vaan 1 per sivu..
Sama vika. Kuka tämä Jonna oli? Hämärä muistikuva vaan...
[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 20:11"]
Sama vika. Kuka tämä Jonna oli? Hämärä muistikuva vaan...
[/quote]
Joku eukko, jonka kanssa Valo meni kihloihin joskus 2006 ja tatuoivat kihlat sormiinsa. Muistaakseni Valo jätti tämän tekstiviestillä aika piakkoin noiden kihlatatuointien jälkeen.
Ville Valo on todellakin saanut elämässään jotain aikaan, eikä ole mikään luuseri-julkkis, joka on saanut julkisuutta sitä hakemalla. Muutenkin taidat olla kommenttiesi perusteella joku vastenmielinen, maaseudulla asuva ylipainoinen ruma läski.
Vierailija:
Ville Valo on todellakin saanut elämässään jotain aikaan, eikä ole mikään luuseri-julkkis, joka on saanut julkisuutta sitä hakemalla. Muutenkin taidat olla kommenttiesi perusteella joku vastenmielinen, maaseudulla asuva ylipainoinen ruma läski.
että Ville näyttää nykyään pöhöttyneeltä ja turvonneelta jos vertailee aikaisempaan habitukseensa.
Ps. en ole ruma, läski tai edes maalta
Mutta ne Jonnan itsetunto-ongelmat oli suurin syy eroon. Ei ole riittävästi itseluottamusta tai itsekunnioitusta.
Tosin ex-tyttöystävä taitaa olla ihan samaa kamaa.
Mitä voi tulla kahden sekopään suhteesta. Miksi siitä pitää edes uutisoida.
Ja se porukka missä siis pyörittiin käytti aika pitkälti kaikkea mahdollista.
Monet viivat olen hänen kanssaan vetänyt.
???