Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä kesämökkihelvetistä. Kenen idea tämä oli?!

Vierailija
09.07.2017 |

Mökin vuokraaminen neljäksi päiväksi tuntui hyvältä idealta, grillattaisiin ja saunottaisiin sekä vietettäisiin aikaa oman perheen kanssa!

Totuus: 8v kiljuu kiukuissaan kun kännykkään ei löydy kenttää ja on tylsää, " ei täällä oo mitään joku vammanen trampoliini vaan!", 6v juoksee paarmoja karkuun ja 1v valvoo yöt sekaisin uudesta paikasta, eikä suostu matkasänkyyn vaan pyrkii väliimme ja siinäkin riekkuu puoleen yöhön. Rentouttava kiva mökkiloma perheen kesken.. voi vittu.

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa ap adhd-lasten kanssa! Jatkuvasti pitää olla vauhtia ja  äksöniä,  aina pitää miettiä paikka jossa varmasti viihtyvät kuten aktiviteettipuisto tai huvipuisto ym. Joku mökki olisi takuuvarma kastarofi !

Vierailija
22/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsilla ei ollut älypuhelimia tuonikäisinä.

Minä sain oman älypuhelimeni vasta vajaa 5-kymppisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitte varanneet pelejä mukaan. Tikkataulu, mölkky, lautapelejä yms muuta kivaa koko perheelle. Sulaa hulluutta ajatella vain rentoutuvansa tuo ikäisten lasten kanssa mökillä ilman mitään virikkeitä.

Meillä on mukana Afrikan Tähti sekä pelikortit, mutta esikoisen mielestä "tylsää, tyhmää" eikä halua edes kokeilla!

Ap

Ota muksulta kännykkä pois kuukaudeksi, niin kekseliäisyys palaa.

Kaveri kokeili tätä niin sen muksu oli opetellut todella monta piin desimaalia ulkoa. Kaverin mielestä hienoa, mutta mun mielestä aika surullista

Vierailija
24/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieroitusoireita kaupunkielämästä. Neljä päivää on lyhyt aika ja nautitte sitten taas omasta kodistanne.

Vierailija
25/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ome vieläkään.

Kuopus sai 12-vuotiaana ja esikoinen 11-vuotiaana. Oltiin just lomalla ja lapset leikki tyytyväisinä laiva on lastattuna, afrikan tähteä jne.

Vierailija
26/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä justiin katsoin videon n. 8-9 kk vauvasta (juuri osasi istua), joka oli tyytyväinen, kun sai älypuhelimen käsiinsä. Kun puhelin otettiin pois, sai vauva todelliset itkupotkuraivarit, ja tyyntyi vasta, kun sai puhelimen takaisin.

Sairasta.

Vierailija
27/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tultiin just illalla kotiin mökiltä ja 6-vuotias vielä tihrusti itkua nukkumaan mennessä kun olisi niin kovasti halunnut jäädä mökille.

Vierailija
28/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siltä 8 veeltä voi ottaa sitä kännykkää pois jos käyttäytyy huonosti sen takia? Ymmärtäisin ja katsoisin läpi sormien jos kyseessä olisi teini, mutta tuon ikäiseltä ei tarvitse moista käytöstä sietää.

Vierailija
29/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pärjäilin 41 vuotiaaksi ilman älypuhelimia.

Vierailija
30/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain ettei ole kenttää kokoajan. Ei mene sitten paniikkiin, jos joskus kotona ei laitteet toimi tai jos tulee isompaa häiriötä yleisesti.

Vierailija
31/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin pienenä ihan hulluna mökkeillä mut esim. mun kaveri inhosi sitä yli kaiken. Kai lapsilla on eri mieltymyksiä.

Vierailija
32/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, jos meillä menisi homma noin, lähtisi lasten kännykät jäähylle. Kun riippuvuus alkaa tuon ikäisellä olla tuota luokkaa, on pakko tehdä jotain. Ja se jotain ei ole lisätä tai sallia sama peliaika kuin ennen.

Vierailija
33/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras  kenttä on täällä talon takana, joten täällä istutaan jupisevan  esikoisen kanssa! Heijaan vauvaa rattaissa , puran tuntojani teille ja kuuntelen parin metrin päästä kantautuvaa itkua " mulla loppuu akku! !  ja keskimmäinen ei suostu poistumaan mökistä koska paarmat, itikat ja ampiaiset... Mies vissiin keittää puuroa.

On se näköjään niin, ettei nykylapsille riitä lautapelit, rauha ja ranta vaan pitää päästä  vähintään Linnanmäelle!  Ainakin johonkin jossa on kenttä :/ Tiedetäänpä nyt, ettei enää tehdä tätä virhettä. Ei mäkkilomia meille.

Ap

Keneltäköhän se 8-vuotias on tuon tavan oppinut että aina on oltava kännykällä...

Vierailija
34/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojat 13 ja 15v. en harkitse edes mökkiä.

Vierailija
35/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä justiin katsoin videon n. 8-9 kk vauvasta (juuri osasi istua), joka oli tyytyväinen, kun sai älypuhelimen käsiinsä. Kun puhelin otettiin pois, sai vauva todelliset itkupotkuraivarit, ja tyyntyi vasta, kun sai puhelimen takaisin.

Sairasta.

Tottakai tuon ikäinen saa raivarin jos kiinnostavan esineen ottaa pois! Olkoon esine tutti, kaukosäädin, älypuhelin tai kauha, sillä ei ole väliä. Ei tarvi asioista tehdä suurempia kuin ne oikeasti on.

Vierailija
36/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras  kenttä on täällä talon takana, joten täällä istutaan jupisevan  esikoisen kanssa! Heijaan vauvaa rattaissa , puran tuntojani teille ja kuuntelen parin metrin päästä kantautuvaa itkua " mulla loppuu akku! !  ja keskimmäinen ei suostu poistumaan mökistä koska paarmat, itikat ja ampiaiset... Mies vissiin keittää puuroa.

On se näköjään niin, ettei nykylapsille riitä lautapelit, rauha ja ranta vaan pitää päästä  vähintään Linnanmäelle!  Ainakin johonkin jossa on kenttä :/ Tiedetäänpä nyt, ettei enää tehdä tätä virhettä. Ei mäkkilomia meille.

Ap

Itse ootte pentunne kasvattaneet niin etteivät pärjää ilman puhelinta tai arvostavat vain jotain Lintsiä. Melko turhaan väniset täällä ja kerjäät myötätuntoa

Vierailija
37/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isot edellä sitä pienet perässä. Tässäkin äiti on jollakin laitteella yhteydessä tälle palstalle, antaa esimerkkiä sille 8-vuotiaalle.

Vierailija
38/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi niille lapsille tekemistä, siis sen jälkeen kun olet ottanut puhelimet pois.

Yllättävän pian lopettavat kiukuttelun kun saavat muuta mietittävää. Ja nimenomaan fyysistä tekemistä, uintia, vaikka omat urheilukisat pihalla, pituushyppyä ja juoksua, kuka pomppii ennätyksen trampalla...Meidät innostettiin muksuna keräämään käpyjä, pennin sai kappaleelta. Tuli siistittyä mökkitontti ja naapureidenkin tontit, kun kerättiin karkkirahaa tuolla keinolla :)

Vierailija
39/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo muutamassa päivässä asetu. Alkushokki.

Vierailija
40/128 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu jo kolme viikkoa mökilä, kuten joka vuosi. Paljon pelejä, videoita yms mukana, kalastusta, rannoilla oloa, valokuvausta, surffausta, ulkona syömistä, tuttujen tapaamista, nähtävyyksiin tutustumista.. Lapsi on aina viihtynyt hyvin, on jo teini. Mökki on tosin ulkomailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä