Vierailija

Mökin vuokraaminen neljäksi päiväksi tuntui hyvältä idealta, grillattaisiin ja saunottaisiin sekä vietettäisiin aikaa oman perheen kanssa!

Totuus: 8v kiljuu kiukuissaan kun kännykkään ei löydy kenttää ja on tylsää, " ei täällä oo mitään joku vammanen trampoliini vaan!", 6v juoksee paarmoja karkuun ja 1v valvoo yöt sekaisin uudesta paikasta, eikä suostu matkasänkyyn vaan pyrkii väliimme ja siinäkin riekkuu puoleen yöhön. Rentouttava kiva mökkiloma perheen kesken.. voi vittu.

• ylös 863
  • alas 88

Sivut

Kommentit (128)

Vierailija

Eiks oo kiva! Ja sehän se vielä varmaan mieltä lämmittää, että sä olet maksanut ihan oikeeta rahaa tosta "lystistä".

• ylös 590
  • alas 8
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olisitte varanneet pelejä mukaan. Tikkataulu, mölkky, lautapelejä yms muuta kivaa koko perheelle. Sulaa hulluutta ajatella vain rentoutuvansa tuo ikäisten lasten kanssa mökillä ilman mitään virikkeitä.

• ylös 753
  • alas 18
Vierailija

Itse en ehkä 1-vuotiaan kanssa edes lähtisi mökille, liian raskas ajatuskin.

Eikö 8-vuotias voisi vaikka uida, kalastaa?

6-vuotiaalle tramppa varmaan ihan jees?

Itse koittaisin vaan kestää ja korkkaisin kylmän oluen. Kyllä se siitä!

• ylös 480
  • alas 29
Vierailija

Meillä taas mökki on umpihomeessa ja purettu sisältä kaikki pois,ihme jos tänä kesänä saadaan vielä katto ja sauna valmiiksi että pääsee edes kerran saunomaan.

• ylös 134
  • alas 5
Vierailija

Onneksi ei ole teidän oma. Sitten vasta harmittais, jos oisitte ottanut kymppitonnien mökkilainan ja ostaneet ympärivuotisen työleirin, jonne raahaisitte vastentahtoisia lapsia teini-ikään asti. :)

• ylös 522
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisitte varanneet pelejä mukaan. Tikkataulu, mölkky, lautapelejä yms muuta kivaa koko perheelle. Sulaa hulluutta ajatella vain rentoutuvansa tuo ikäisten lasten kanssa mökillä ilman mitään virikkeitä.

Meillä on mukana Afrikan Tähti sekä pelikortit, mutta esikoisen mielestä "tylsää, tyhmää" eikä halua edes kokeilla!

Ap

• ylös 72
  • alas 199
Vierailija

Lol miks otit lapset mukaan. Mun mökkireissuista ehkä 95% ovat olleet hauskoja ja kaikkia yhdistää se, että ei ole ollut skidejä kitisemässä

• ylös 296
  • alas 46
Vierailija

Kauheeta että noin pienet lapsetkin on ihan riippuvaisia jostain puhelimen kentästä. Luulis nyt muutakin tekemistä tuon ikäisillä olevan.

• ylös 727
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meillä on mukana Afrikan Tähti sekä pelikortit, mutta esikoisen mielestä "tylsää, tyhmää" eikä halua edes kokeilla!

Ap

Pihapelit silti olisi voinut olla vielä kivempia. Älä nyt vaivu kuitenkaan synkkyyteen, tämä oli vain yksi päivä. Huomenna ulos piknikille kaikki.

• ylös 247
  • alas 7
Vierailija

Paras  kenttä on täällä talon takana, joten täällä istutaan jupisevan  esikoisen kanssa! Heijaan vauvaa rattaissa , puran tuntojani teille ja kuuntelen parin metrin päästä kantautuvaa itkua " mulla loppuu akku! !  ja keskimmäinen ei suostu poistumaan mökistä koska paarmat, itikat ja ampiaiset... Mies vissiin keittää puuroa.

On se näköjään niin, ettei nykylapsille riitä lautapelit, rauha ja ranta vaan pitää päästä  vähintään Linnanmäelle!  Ainakin johonkin jossa on kenttä :/ Tiedetäänpä nyt, ettei enää tehdä tätä virhettä. Ei mäkkilomia meille.

Ap

• ylös 130
  • alas 219
Vierailija

En kyllä ymmärrä. Minä asun nyt hoitovapaalla lasten kanssa (2,6 ja 8v) mökillä koko kesän ja meillä on tosi kivaa. Mies käy vl - tai nyt hänellä on loma. Lapset viihtyvät leikeissään ( esim maja puussa) ja järvessä. Tehdään retkiä kauppa-autolle, soudellaan jne. Tylsää ei ole ollut, vaikka välillä on ollut tosi kylmää ja sateista. Lapset ovat luonnostaan luovia ja kekseliäitä.

• ylös 493
  • alas 7

Kyllä lapset keksii itselleen tekemistä alkushokin jälkeen. Laittakaa ne haravoimaan tai tekemään jotain tosi kurjaa, niin johan alkaa omat leikit kiinnostamaan, ja kohta niitä ei näy enää missään.

🇺🇦

• ylös 392
  • alas 3
Vierailija

Vähän sama oli meillä, kun vietimme viikolopun isovanhempien mökillä . Ei kiinnostanut 8 ja 10-vuotiaita sulkapallo, mölkky tai tikanheitto, mummille ja papallekin tuli paha mieli kun mikään ei kelvannut eikä ollut hyvä.  Koko ajan oltiin tabletti sylissä tai känny kädessä ja raivottiin, kun akku tyhjeni tai kentät katosivat.

• ylös 29
  • alas 146
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paras  kenttä on täällä talon takana, joten täällä istutaan jupisevan  esikoisen kanssa! Heijaan vauvaa rattaissa , puran tuntojani teille ja kuuntelen parin metrin päästä kantautuvaa itkua " mulla loppuu akku! !  ja keskimmäinen ei suostu poistumaan mökistä koska paarmat, itikat ja ampiaiset... Mies vissiin keittää puuroa.

On se näköjään niin, ettei nykylapsille riitä lautapelit, rauha ja ranta vaan pitää päästä  vähintään Linnanmäelle!  Ainakin johonkin jossa on kenttä :/ Tiedetäänpä nyt, ettei enää tehdä tätä virhettä. Ei mäkkilomia meille.

Ap

Ei se ole mikääm nyky-lapsille-pitää-olla-ongelma. Te ette vaan ole opettaneet lapsille että on muitakin ajanviettotapoja kuin kännykän tuijotus.

• ylös 356
  • alas 4
Vierailija

Olen syntynyt 81 ja muistan kun perheemme kerran  vuokrasi mökin viikoksi, me veljen  kanssa uimme ja kiipeilimme puissa ihan innoissamme . Pelattiin koko perhe mustaa pekkaa ja kimbleä.   Olinkohan minä 11v ja veli 9v?

Omien kanssa jos yrittäisi vastaavaa reissua, varmasti tulisi valitusta siitä ettei " oo tekemistä"!

• ylös 138
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Ota muksulta kännykkä pois kuukaudeksi, niin kekseliäisyys palaa.

• ylös 258
  • alas 3

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.