Sinkkarit ja Big
Katon sarjaa ehkä viidettä kertaa 😄 Mietin, ettei oo kovin uskottavaa, että Big, upporikas ja komea mies on aina yksin kotona ja vastaa puhelimeen ku Carrie soittaa. Ja viidennen kauden kampaus Carriella on ruma.
Kommentit (16)
Charlotella paras vartalo. Miranda paras hahmo. Samanthan jutut kyllästyttää ja Carrie on tosiaan loppukausilla tylsä.
Miks Carrie aina juoksee joka paikkaan? Kotonaki aina säntäilee puhelimeen, treffeille ja takas kotiin kuuntelemaan vastaajan viestit.
Sitä särmää alkaa löytyy, kun C tapaa sen hirveen venäläisen. Siihen asti blaah. Se mielisairaalatyyppi ihan turha, Berger oli ihan ok-episodi. Itse oon ollu jo pitkään naimisissa, silti sarja puhuttelee vieläkin. Leffoista eka oli hyvä, kakkonen täys paska. Olen 5-kymppinen!
Ai tää olikin naiskieltä. Ilmankos en tajunnut otsikkoa. M40v
Mikä naiskieli? Sinkkarit, Täykkärit, Tempparit, Salkkarit jne. jne.
Mikä on mielestänne törkeintä mitä big tekee sjp:lle? Missä teillä olisi mennyt raja ts. mitä ei sjp:n olisi pitänyt enää niellä?
Se Pariisin reissu. Ja varsinkin Natasha. Paitsi, että ei niellytkään, heti...
Siinä on kyllä sarja joka kannattaisi näyttää varoittavana esimerkkinä tyttärelle.
Oon 40+ ja voisin kuvitella, että saattaisin haksahtaa Bigin tapaiseen mieheen. Valitettavasti.
Ei kai sitä muut tehny ku Samantha?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestänne törkeintä mitä big tekee sjp:lle? Missä teillä olisi mennyt raja ts. mitä ei sjp:n olisi pitänyt enää niellä?
big (hahmo) = chris noth & carrie (hahmo) = sjp
Eikä muuten C:n stailauskaan ole onnistunut. Ei kuitenkaan vielä (ainakaan 5. kauden ekassa ja tokassa jaksossa) oo raskaana.