Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on aina ihmetyttänyt nää "mä maksan sun palkan* tms tyypit

Vierailija
09.07.2017 |

Miten ne on niin varmoja, että juuri sen omat verorahat menee sille kaupungin lähihoitajalle tai että juuri sen rahat menee masentuneen mirjan eläkkeeseen....

Ja eiköhän yhden ihmisen osuus oo noissa aika pieni? Eli onko toi vaan joku wnb-juppejen heitto vai onko tossa oikeesti enemmänki järkeä? :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa veronmaksajista ei maksa edes omaa itseään pois. Heidän verorahoistaan ei todellakaan riitä muiden elättämiseen.

Vierailija
2/27 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole tarkoitettu kirjaimellisesti, vaan sillä halutaan sanoa, että on enempi maksajapuolella kuin saajapuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ole tarkoitettu kirjaimellisesti, vaan sillä halutaan sanoa, että on enempi maksajapuolella kuin saajapuolella.

Yleensä tuon sanoo poliisille joku elämäntapatyötön pienessä humalassa

Vierailija
4/27 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten se, joka ostaa sieltä kaupasta sen yhden hiivatin kurkun ja juoksuttaa myyjää punnitsemaan ihan huvikseen, koska "minä maksan sinun palkkasi". Joo, minun palkkani onkin se 40 senttiä, jonka tästä kurkusta maksat ja minulla ei tässä mitään muuta tekemistä ole eikä ketään muuta maksavaa asiakasta ole palveltavana.

Vierailija
5/27 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on näitä minä-minä-minä-ihmisiä. Niitten pitäisi omasta mielestä päästä joka paikassa jonojen ohi, he ovat juuri niitä, jotka juhannusliikenteessä ohittavat jopa pientareen kautta, koska heidän pitää olla ekana.

Vierailija
6/27 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa veronmaksajista ei maksa edes omaa itseään pois. Heidän verorahoistaan ei todellakaan riitä muiden elättämiseen.

No tätähän minäkin! Ja mua ei haittaa yhtään että mun pikkuisia verorahoja käytetään heikompien/huonotulosten auttamiseen, tai vaikka pienten keskosten! Mielummin mä jonkun ylipainoisen diabeetikon lääkkeet "maksan" ku kaupungin patsaita, mitä meidän kunnalla tulee kun sieniä sateella...

Ap

Vierailija
7/27 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini, levätköön rauhassa, oli näitä muitten palkan maksajia. Eipä arvannut äiti, miten vankasti hän päätyi saamapuolelle, kun elämänsä loppuaikoina sairastui vakavasti ja tarvitsi 24/7 hoitoa.

Vierailija
8/27 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran potilas sanoi hoitajalle tämäntyylistä ja olisin kyllä pistänyt pyytämään anteeksi, jos ei olisi sitä (lepyttyään) oma-aloitteisesti tehnyt. Lääkärinä kukaan ei ole tullut tällaista minulle vielä aukomaan.

Vierailija
9/27 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ruokakaupan asiakaskin maksaa ostostensa ohessa kassahenkilön palkan. Siinä on vain eri asia se, että kaupan voi valita mutta veronmaksua ei.

Vierailija
10/27 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ruokakaupan asiakaskin maksaa ostostensa ohessa kassahenkilön palkan. Siinä on vain eri asia se, että kaupan voi valita mutta veronmaksua ei.

No todella pienen osuuden jos lainkaan. Ellei sit käy törsää montaa sataa viikossa.

Vierailija
11/27 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ohitan tehokkaalla BMWeellä. Pääsee helposti köyhien japseista ohi.

Vierailija
12/27 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se riippuu ihan siitä, miten paljon ja mitä hän ostaa ja miten paljon hän käyttää myyjän aikaa.

Vierailija
13/27 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kyllä joutunut käyttämään lääkäripalveluita sen verran että tosiaan voin sanoa maksavani heidän palkan, huippua. Kumartakaa, alamaiset.

Vierailija
14/27 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todella pienen osuuden jos lainkaan. Ellei sit käy törsää montaa sataa viikossa.

Törsään mä ainaki!

Vierailija
15/27 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea sanamuoto olisi "mä maksan sun palkkaa", silloin ei ota tarkkaa kantaa rahoituksen määrään. Periaatteessa jokaisesta maksetusta veroeurosta voisi jyvittää pikkiriikkisen osan jokaiseen julkisen sektorin menoerään.

t. wannabe asperger

Vierailija
16/27 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa sanoa kaikenlaista.

Vierailija
17/27 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä törsään monta sataa viikossa. Sen verran paljon, että yksittäisenä asiakkaana sillä on ihan oikeasti merkitystä pienen lähikauppani tulokseen. En tietenkään maksa kenenkään työntekijän palkkaa yksin, mutta tuon pikkukaupan kauppias ei halua menettää asiakkuuttani. Siksi saan siellä hyvää palvelua.  Jos en saisi, löytyisi helposti muita kauppoja, jotka ihan mielellään ottaisivat rahani vastaan. 

Vierailija
18/27 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä törsään monta sataa viikossa. Sen verran paljon, että yksittäisenä asiakkaana sillä on ihan oikeasti merkitystä pienen lähikauppani tulokseen. En tietenkään maksa kenenkään työntekijän palkkaa yksin, mutta tuon pikkukaupan kauppias ei halua menettää asiakkuuttani. Siksi saan siellä hyvää palvelua.  Jos en saisi, löytyisi helposti muita kauppoja, jotka ihan mielellään ottaisivat rahani vastaan. 

Onko kyseessä ruoka vai tekstiilikauppa?

Vierailija
19/27 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä ruoka vai tekstiilikauppa?

Päivittäistavarakauppa eli myydään muutakin kuin ruokaa, mutta ei vaatteita tms.

Vierailija
20/27 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko jonkun pokaalin että ostat ruokaa kuten me kaikki muut pysyäksemme elossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi