Pahimmat haavat sydämeen ovat elämässäni tehneet miehet!
Niin. Ovat haukkuneet ja mitätöineet mm ulkomuotoani.sain bunerteetin aiemmin kuin moni muu, endimmäisenä luokallani. Pojat kiusasivat, puuttuivat ulkonäkööni ikävällä tavalla, kiusasivat kun en ollut se siro, hoikka ja kaunis tyttö, olin siis tyttö jota sai arvostella ääneen koska olin ruma ja pullea; minulla ei ollut ihmisarvoa. Sain kuulla nimittelyä ja ääneen sellaista, mitä ei pitäisi kuulla pienen, herkän tytön kuulla itsestään.
Omin avointa riistaa; tuntui että jokaisella pojalla oli oikeus halveksia ulkonäköäni, rumuuttani. Vihasin miehiä, sillä en ollut saanut mitään hyvää heiltä. Oma isäni juoksi maksullisissa huorissa samaan aikaan kun äiti piti kulissia yllä, eläen keskiluokkaista elämää...isäni myös arvosteli ulkonäköäni.
Niin monelta mieheltä olen saanut vain paskaa niskaani. En edes jaksa avautua. Kiitos miehet, en enää jaksa uskoa teihin. Nainen onbain omistettava pillu, jonka seksuaalisuuden rajat TE määrätte, toki itse saatte perseillä mielin määrin. Ei mulla muuta. On vaan niin paha olla, kiitos miesten.
Kommentit (3)
Sulla oli siis paska isä, ikäviä kokemuksia, ja "kamalaa" keskiluokkaista elämää... nyt ajattelit sitten syyttää kaikkia maailman miehiä ja katkeroitua? Niinpä tietysti... Mitäpä jos hoitaisit itsesi kuntoon ja pyrkisit olemaan parasta mitä sinusta voi tulla, ja katsotaan asioita sen jälkeen uudestaan.
Näin miehenä en suostu ottamaan syytteitäsi niskaani. Minä en ollut se naisten rakastama kusipää joka on sinulle vittuillut.